Mine tanker om første episode

Heey!

Wow, da har jeg sjekket inn på Paradise Hotel. Det var utrolig merkelig og rart å se seg selv og ikke minst høre sin egen stemme. Jeg synes selv jeg så veldig annerledes ut på TV, men det tror jeg alle hadde tenkt om de hadde sett seg selv fra alle mulige vinkler. 

I tillegg var jeg så “heldig” som måtte sjekke inn en uke der jeg var nødt til å gå med rød leppestift hver dag. Jeg kler absolutt ikke rød leppestift og jeg bruker det aldri. Så jeg skal innrømme at jeg var ganske misfornøyd når jeg skjønte at jeg måtte ha det på såpass mye. 

Ellers synes jeg episoden var morsom og det er så rart å se hva vi drev med for to måneder siden nå. Jeg gleder meg masse til dere får se alt som skjer videre, for det her blir en kjempe spennende sesong!

Processed with VSCO with b5 preset
 

Jeg må også si tusen takk for alle tilbakemeldinger! Jeg har vært stresset i hele dag for nettopp dette, men dere er så utrolig snille♡

Imorgen skal jeg noe spennende, og jeg forteller mer om det da. Det jeg skal er noe jeg aldri har gjort før, så jeg gleder meg veldig! 

♡Martine 

 

 

8 kommentarer
    1. Synes du gjorde deg veldig bra der denne episoden 😀 Og synes du var kjempefin med rød leppestift 🙂

    2. Jeg synes du var pen og nydelig når du sjekket inn med rød leppestift. Gleder meg sykt mye allerede til å se neste episode!!:D nå er det spennende.

    3. Trodde du var bedre enn en ph deltager
      Men.. bruker du alltid bøtter med sminke?
      Og, har du kun den toppen der?
      Jeg følger deg på instagram men kjente deg ikke igjen in real life

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg