Svar på spørsmålsrunden del 1

Heey!

Tusen takk for mange spørsmål! Jeg får ikke svart på alle spørsmålene i ett innlegg, så derfor må det deles opp. Jeg håper dere skjønner at jeg ikke vil svare på alle spørsmål, fordi mange av spørsmålene som kom inn var litt for personlige. Jeg fikk også veldig mange spørsmål om sminken jeg bruker, så jeg tenker heller å lage et eget innlegg om det. 

Hvor er de hvite øredobbene dine fra? De er fra Glitter og jeg har sikkert kjøpt 10 par derfra, fordi jeg roter de bort overalt.

Hvilke utesteder er dine favoritter i Oslo? Jeg drar som regel på Nox, Heidis og en sjeldent gang Sirkus. 

Har du søsken? Ja, jeg har en lillebror på 18 år som heter Simen. 


Hvor mange gram silikon har du? Og har du over eller under muskelen? Jeg har 300 gram i hver og under muskelen. Jeg håper alle forstår at resultatet blir forskjellig fra person til person, så 300 gram på meg vil ikke se likt ut på deg. 

Når ble du født? Jeg ble født 17. Februar, 1996. Så jeg ble akkurat 21 år gammel!

Trener du, og isåfall hvilke øvelser? Jeg trener veldig sjeldent, og når jeg er på Elixia surrer jeg egentlig mest rundt. Jeg har virkelig null motivasjon til trening, så om noen har noe tips er det bare å fortelle meg! 

Hvor høy er du? Jeg er veldig usikker, men jeg tror jeg er rundt 169cm.

Hvor mye penger bruker du på klær og sminke i løpet av en måned? Jeg bruker ekstremt lite på både klær og sminke i løpet av en måned. Jeg kjøper så og si aldri klær i Norge, men så fort jeg er i utlandet shopper jeg som en gal! Jeg synes Norge har et ganske dårlig utvalg av butikker, så om jeg shopper i Norge er det som regel på nett. 

Hva ser du etter i en fremtidig kjæreste? Det jeg ser etter i en gutt er så klart først og fremst at han er snill og behandler meg bra. Noe annet jeg synes er viktig er at vi har det morsomt sammen og at han får meg til å le. Ellers liker jeg selvsikre gutter, også må han være veldig sjarmerende. Selvfølgelig har også utseende en del og si fordi man vil jo være tiltrukket av kjæresten sin, men personligheten er helt klart viktigst! Også må han være kosete!! 

Hvor er den gjennomsiktige toppen og bhen under fra? Toppen er fra Wish, verdens farligste app. Hver gang jeg kjeder meg sjekker jeg den appen, og alt er ekstremt billig der og derfor ender jeg alltid opp med å bestille masse greier jeg egentlig ikke trenger derfra. Bhen er fra Primark. 

Hvilke apper bruker du til å redigere bildene dine? Jeg bruker Perfect 365 og VSCO. 

I neste del tenker jeg å svare på alle spørsmålene angående Paradise Hotel. Tror folk er mest nysgjerrige på akkurat alt rundt det! Så har dere noen spørsmål rundt paradise er det bare å spørre, så kommer svarene ut imorgen!

♡Martine

 

 

 

9 kommentarer
    1. Jeg bare lurte på hvorfor det at du kommer inn ble spoila før episoden er sendt ?:D Vanligvis pleier det vel å være etter ?
      Gleder meg til å se deg på PH forresten! Stå på!<3

    2. Hvordan var det å være med på denn musikkvideoen med jonis, mayoo, abu odda oggså kule folk og hyggelige folk?

    3. Hei! Kan du fortelle litt om hvordan det var før du sjekket inn? Visste du at du ikke skulle være med fra starten? Når fikk du beskjed om at du ble med? Fløy du ned sammen med de andre jentene? Osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg