Kvelden i går

Hey!

Kvelden i går var som så.. Merket allerede i går hvordan mennesker stempler paradisedeltagere, og det før jeg i det hele tatt har kommet på skjermen. Selvfølgelig skal folk få lov til å mene hva de vil og jeg vet godt hva slags program jeg har meldt meg på, men det å oppføre seg snilt mot mennesker ute på byen synes jeg alle skal! Ellers hadde jeg en veldig fin kveld med bra mennesker, og jeg koste meg masse!

Nå skal jeg møte mamma og broren min, og hva vi skal blogger jeg om senere.

Håper alle får en fin dag!

♡Martine

3 kommentarer
    1. Du er så pen Martine! Kan du ha sminkevideo, dagens antrekk og hva du har i sminkemappa? Ser så opp til deg, og ikke bry deg om hva fæle mennesker på byen sier.

    2. Gleder meg til du sjekker inn😍 Syntes toppen din var utrolig pen og den satt veldig fint på deg! Jeg lurer på hvor toppen er kjøpt? Eller hvor du har fått den fra?
      Håper på et svar ☺️ Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg