Litt om meg

Hei igjen!

I og med at jeg er ny her på blogg, så tenker jeg at dere vil vite litt om meg. 

Jeg heter Martine Lunde Aarsrud og er 21 år gammel. Jeg har bodd i Oslo hele mitt liv og da jeg var 18 år gammel flyttet jeg for meg selv i egen leilighet. Jeg driver med instagram og er kanskje litt ekstra glad i å ta bilder av meg selv, noe som kommer godt med her på bloggen. Ellers er jeg glad i å være med vennene mine, jeg er veldig glad i å reise og i tillegg er jeg så heldig som har fått lov til å være med på Paradise Hotel i år!

På mandag sjekker jeg inn og jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt nervøs. Jeg merket allerede i sta når jeg så introen min (Her) at det er utrolig rart å høre sin egen stemme og i tilegg se seg selv fra alle mulige vinkler. Dette kommer til å være veldig merkelig i starten, men man vender seg nok fort til det etter litt. 

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk muligheten til å bli med. Jeg har møtt så mange fantastiske mennesker og ikke minst sitter jeg igjen med så mange fine minner. 

Det var så deilig å se hele gjengen igjen på premierefesten som var på mandag. Stemningen var super og jeg tror absolutt alle koste seg!

Nå gleder jeg meg bare helt sinnsykt til mandag!

Om dere har noen spørsmål er det bare å legge igjen en kommentar, så skal jeg svare så fort jeg har mulighet.

♡ Martine

9 kommentarer
    1. Hei, jeg håper du leser hele kommentaren min til deg. Var det du som gikk av toget forrige uke med den superfine latterkrampen? Jeg følte meg ganske tom den dagen, og var ganske fjern, men uansett så hørtes det ut som latteren din. Personen (kanskje deg) gikk som en vind ut av toget, og var vanskelig å få øye på, og jeg prøvde ikke (fordi jeg kun tenkte på deg), men jeg har siden den dagen fantasert at det var deg <3 Jeg vet ikke hvorfor personen (kanskje deg) hadde latterkrampe, jeg vet ikke, men kanskje det faktisk var deg, og kanskje du fikk latterkrampe fordi du så meg. Beklager hvis det var deg, jeg var for opptatt av å tenke på deg. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg endelig kan si unnskyld til deg <3 Du vet? den dagen i fjord. For litt over 1 år siden. Unnskyld for alle løgnene jeg fortalte, unnskyld for at jeg kastet bort tiden deres, unnskyld hvis jeg jeg skremte deg, og unnskyld for alt annet til både deg og familien din. Jeg skjønner godt hvis du synes jeg er en creepy psycho stalker, og en løgner. Det eneste jeg ville var å møte deg, gjøre deg glad med rosene og maten. Og kanskje klare å si hvor superfin du er både utenpå og inni. Men løgnene og måten jeg gjorde det på var helt galt, og helt respektløst. Noe som ødela alt. Jeg også brøt loven med å oppholde meg på privat eiendom. Det var utrolig teit og ufint av meg. Ingenting var fint med det, løgnene jeg fortalte ødela alt. Unnskyld <3 Det skal ikke gjenta seg. Jeg kunne ønske jeg kunne stå face-to-face med deg og si alt dette. Og svare 100% ærlig på alle andre spørsmål om du hadde noen. Men jeg skjønner at dette ikke er mulig. Unnskyld <3 Jeg ble skikkelig glad når jeg leste at du var deltaker på Paradise Hotel 2017. Jeg er spent på å se hvordan de andre deltakerne reagerer på hvor direkte og konstant du er. Jeg håper at du vinner Paradise Hotel 2017, og jeg ønsker deg alt det beste. Du er mystisk, magisk og fin på alle måter. Den glitrende gløden inni deg sprer seg over alt, og den gløden vil fortsette å gjøre denne verden bedre og mer lykkelig for alt og alle. Din glød har i alle fall gjort det for meg. Du har minnet meg på noe viktig, at begge må like hverandre i et forhold. Hvis kun den ene liker den andre, spiller det ingen rolle hvor mye jeg liker deg. Og at det viktigste i et forhold er frihet og ærlighet. Man kan ikke bli lykkelig uten frihet. Og tillitt, man må alltid kunne stole på hverandre hele tiden, derfor er det viktig å være ærlig helt fra starten. Jeg lover deg at dette er den siste kommentaren jeg poster (bortsett fra hvis du er uenig). Kanskje du sletter kommentaren min, og det er helt ok. Igjen Prinsesse, unnskyld for alt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg