13 timers arbeidsdag

Heeei!

Nå er jeg akkurat ferdig med en 13 timers lang arbeidsdag. Jepp, dere leste riktig. Så ja, jeg har testet å ha en 8 timers jobb som mange påpeker at bloggere burde skaffe seg. Hehe! Jeg er i gang med noe veldig morsomt nå, og det er også derfor jeg ikke har oppdatert dere på noen dager. Jeg har villet legge alt fokuset mitt på akkurat dette, så derfor ville jeg heller oppdatere dere når jeg nå har tid.

Dette prosjektet vil ta all tiden min ut august, men jeg skal ærlig innrømme å si at jeg ELSKER det jeg holder på med nå. Det er så gøy, jeg utfordrer meg selv skikkelig og jeg gjør ting jeg aldri har gjort før.

Nå skal jeg hjem å sove, for nå er jeg ganske så trøtt. Imorgen er det opp tidlig igjen, for da skal jeg ha en photoshoot med Mockberg. Jeg gleder meg skikkelig, og ikke minst til det å fortelle dere om det. Det hadde vært digg med en fridag imorgen, men når jeg er opptatt så mye for tiden så må jeg presse inn annen jobb på fridagene.

Er det noen som klarer å tenke seg til hva jeg holder på med nå? Hihi, dere får vite det om cirka en uke!

23 kommentarer
    1. hei! ikke ang. dette innlegget men jeg undret om du hadde noen tips til når det gjelder å besøke USA, hva MÅ feks. være på plass. vet visa, men ikke så mye mer enn det. noen tips?

    2. Vet at dette ikke har noe å gjøre med innlegget ditt. Men har du hørt at Fredrik har trekket seg fra Skal vi danse??

    3. Hei!
      Dette har ingenting med innlegget ditt å gjøre, men jeg skal på utveksling til våren og blir da borte fra kjæresten min i tre mnd. Jeg lurer på hva det lengste du har vært borte fra Aleks er og hvordan dere takler et avstandsforhold? Vet du har snakket mye om dette før, men jeg lurte på om du kanskje kunne skrevet et eget innlegg om dette? Hvordan avstandsforhold er, og litt tips for å takle det?😊
      Mvh ei som gruer seg veldig til å være så lenge borte

    4. 13 Timers arbeidsdag? Da er vel en åttetimers jobb piece of cake? Jeg tror at det er bedre å jobbe i kortere perioder men kanskje litt hyppigere. Hvis det blir for lange dager kan det hende at man blir utbrent ganske fort.. Men det kommer sikkert litt an på personene også..

    5. Om vi kan stole på det du mener om alle sponsede ting/ alle annonser (som er det eneste du legger ut) du poster, like mye som løftene du gir om at du skal blogge og oppdatere YouTube mye mer så er vel det du reklamerer for bare dårlige ting og ingen vits i å legge igjen noe penger på 😝

    6. Skriver til deg her vedrørende Coolbrush som du reklamerer for. Du er en av de bloggerne jeg oppfatter som etisk når det kommer til dine samarbeidspartnere. Vil bare gjøre deg oppmerksom på at Coolbrush bruker revlon sitt produkt i sine egne reklamer: https://www.revlonhairtools.com/revlon-volumizer/
      De reklamerer altså med et annet produkt enn forbrukeren får. Ikke nok med dette, men de benytter seg av drop shipping hvor dette produktet produseres i Asia og selges til rett over 100-lappen på AliExpress, eBay og lignende. Coolbrush skal opprinnelig ha 1298 kr. Vil påstå det er ren svindel å skulle ta så mye for et produkt de ikke benytter i sine egne reklamer engang. Er dette et produkt du vil reklamere for?

    7. Hvorfor er du med i en serie som heter ‘’bloggerne’’ når du mer eller mindre har sluttet og blogge?

    8. Hva synst du om at du reklamerer for produkter som er «fake»? Sånn jeg har forstått det har dere influensere fått tilsendt en hårbørste i merket Revlon (med revlon merket tusjet over) og bruker denne for å reklamere for Coolbrush.
      Jeg stolte ganske blindt på deg og din anbefaling til tross for at nettsiden såg noe sketchy ut, og bestilte meg en sånn børste, men begynner sakte men sikkert å innse at det var penger rett ut av vinduet. Jeg håper jeg tar feil, men etter x antall kommentarer om negative opplevelser og flere shady ting rundt produktet begynner jeg virkelig å tvile, og blir faktisk overrasket om jeg i det heiletatt ser noe til denne børsten. Beklager, men jeg er veldig skuffet over at du har valgt å reklamere for ett slikt produkt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg