LANSERINGSEVENT

ANNONSE MOCKBERG

Hei dere! 

Da er endelig klokken min til salgs. Eller det har den vært noen dager, og jeg synes det er så kult. På søndagen hadde jeg et lanseringsevent, og jeg fikk invitere alle vennene mine + en del andre influencere. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg koste meg så mye, og hele dagen var virkelig perfekt. Lokalet var så fint pyntet, det var god mat, masse bra mennesker og kul musikk. Jeg ville at denne lanseringen skulle være en fest, og det var akkurat det det ble. Jeg hadde det så sykt gøy, og jeg ville aldri at den dagen skulle ta slutt. Jeg vil oppleve alt igjen, haha! Jeg kunne ikke ønsket meg et bedre event, og jeg skulle gjerne gjort det om og om igjen. Fy fader som jeg koste meg! 

  Processed with VSCO with s2 preset{Processed with VSCO with s2 preset{{ Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset{

Tusen, tusen takk til alle som kom på eventet. Dere gjorde virkelig dagen helt perfekt, og jeg hadde aldri sett for meg at dagen skulle bli så vellykket. Ikke bare lanserte jeg drømmeklokken min, men jeg fikk også feire det med verdens beste gjeng. Jeg håper dere som kom koste dere like mye som meg! Jeg må også si tusen takk til de som fikset i stand alt dette. Jeg hadde aldri sett for meg at det skulle bli så gjennomført og fint. Jeg ble så overrasket da jeg kom inn og fikk se hvor fint det var fikset. Dere gjorde det ENDA bedre enn hva jeg noen gang kunne sett for meg♡

Klokken er nå ute til salgs, og dere finner den i alle Bjørklundbutikker. Dere finner den også på nett HER♡ Klokken er en limited edition, noe som vil si at det kun er laget noen av den. Hver av butikkene har fått inn noen hver, så det gjelder å være rask om man vil skaffe seg en. I løpet av morgendagen kommer det også ut en konkurranse på min instagram, der man kan vinne denne klokken. Jeg håper dere liker den, for jeg ELSKER DEN! Jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov til å designe denne klokken, og jeg gleder meg til å gå med den på armen hver eneste dag. Det håper jeg også noen av dere gjør! 

15 kommentarer
    1. Spørsmål til ukens spm:
      – Hva syntes du om kjæresten til Simen? Har dere et godt forhold?
      – Hvordan følte du helsa/kroppen reagerte etter farmen? Gikk du mye ned i vekt osv..
      Du er såå pen! Herregud. Håper du vinner Skal Vi Danse, jeg stemmer vertfall hveeer lørdag 🙂

    2. Gratulerer med lanseringen! Klokken er fantastisk flott, og jeg skal kjøpe den i julegave til begge søstrene mine : ) Et lite tips bare: Slett bildet av deg og Rebecca, og bildet av bordet med sjokoladejordbærene og champagneglass. De bildene gjør at dette innlegget bryter alkoholreklameloven, og Helsedirektoratet er på hugget når det gjelder dette. Både Annijor og Caroline Berg Eriksen har brutt reglene og fått refs. I beste mening : )

    3. Pls revurder hvordan du tegner bryn. Boksete, hardt og ujevnt. Unaturlig look. Ditt utrolig vakre ansikt hadde kledd noe mer naturlig, f.eks. tegn tynne streker som ligner på brynshår

    4. Kan du svare på om det er slutt mellom deg og aleks?
      Begge to står på singel på Facebook og ingen bilder på Instagram? Blir beskymret

    5. Hvor er kjolen din fra? Den var kjempe fin, du kledde den skikkelig! Kan du legge til link eller noe lignende?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg