VI har flyttet igjen

Hei dere!

Nå har vi flyttet enda en gang, og nå bor vi på Frogner House. Det var nesten litt trist å dra fra hotellet vi har bodd på, for vi koste oss så mye der. Jeg tenker jeg skal lage et eget innlegg om det senere. Nå har vi hvertfall akkurat fått flyttet inn i en leilighet her, og her skal vi bo til dansen er ferdig. Det er så deilig å bo nærmere stedet vi trener, for det har jo vært et lite problem tidligere. Nå derimot kan jeg bare gå rett opp til trening, og jeg trenger ikke tenke over at Aleksander og jeg har forskjellige treningstider. Vi bor veldig sentralt, og leiligheten vi skal bo i er veldig koselig. Vi kommer nok garantert til å trives her også!

Jeg har akkurat laget mat, og nå venter jeg på at Aleksander skal komme. Dere leste riktig, JEG har laget mat. Shit, jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, og det er krise. Jeg tror sist jeg lagde mat hjemme var i fjor, og det er jeg skikkelig flau over. Jeg skal bli flinkere fremover, for vi har brukt alt for mye penger på å spise ute i det siste. Aleksander måtte hjemom en tur for å hente mer klær, og så skal vi spise sammen her etterpå. Imorgen er det siste trening før sending, og jeg gleder meg skikkelig nå. Dansen går mye bedre enn hva jeg hadde sett for meg, og jeg føler meg nesten klar til å vise dere. Ukene går virkelig fort når man har ting å gjøre hele tiden, og livesendingene kommer fortere enn man tror. Det er ganske sykt at vi nå skal fremføre den fjerde dansen. Det føles ut som at premieren var for en uke siden, men vi har jo faktisk allerede holdt på en måned. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Ellers er det ikke så veldig mye annet å fortelle dere om. Jeg danser, og holder også på med andre spennende prosjekter. Jeg føler jeg alltid holder på med noe hemmelig, og det irriterer meg at jeg ikke kan fortelle dere. Den ene tingen blir sluppet om en måned, og HERREGUD! Jeg gleder meg til å vise dere. Det er noe jeg har jobbet med en god stund nå, og endelig begynner lanseringen å nærme seg. I tillegg er det mye annet morsomt som skjer, men det må jeg nok vente enda litt lenger med å fortelle dere. Jeg ELSKER at jeg får holde på med disse tingene, og jeg er så glad for at jeg kan kalle dette jobben min. En jobb som jeg virkelig elsker, og som jeg håper jeg kan holde på med til jeg er lei. 

Nå kommer Aleks straks hjem, eller hit vi bor nå. Jeg må kjappe meg å gjøre klar maten, også blogges vi mer imorgen♡ Takk for at dere fortsatt klikker dere inn, og for at dere har forståelse over at det er mye som skjer om dagen. Jeg har de beste leserne! 

12 kommentarer
    1. Nå ble jeg glad!! Da betyr det at du og Aleks fortsatt er sammen, og at Jodel-ryktene bare er bullshit. Takk og pris! Heier på dere, både på parketten og i livet ellers : )

    2. Kjempe fint innlegg Martine! Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om du gjør det samme hverdag, jeg synes at du er kjempeflink til å skrive gode innlegg i bloggen din. Kan du forresten ha en Q&A med dansepartneren din?

    3. Jeg så deg i går på Storo❤️Det er foresatt helt uvirkelig og jeg blir så glad av å tenke på at jeg så deg😁

    4. Herregud allle vet fuckings at du og isabelle er uvenner! Isabelle er mye bedere en deg ho tar faktisk YouTube seriøst du derimot legger aldri no ut og jeg bryr meg ikke om skal vi danse du lå aldri noeut før det heller og du fortjener ikke en plass og vinne skal vi danse du vant paradise og da skal faen noen andre vinne denne gangen.

    5. Til Lina:
      Hvis du hater så ufattelig mye på Martine, hvorfor i all verden leser du bloggen hennes og følger med på om hu legger ut ting på YouTube eller ikke? Skaff deg et liv. Ikke bruk den «dyrebare» energien din på ting du ikke bryr deg om.
      Martine du er et forbilde for mange, og heg personlig ser opp til deg! Lykketil på parketten, du er kjempeflink!❤️

    6. Lina: du må jo tydeligvis følge med på alt Martine legger ut, siden du vet om hun legger ut på YouTube eller ikke, eller nesten ikke blogger. Hvorfor gidde det om du ikke syns hun fortjener en plass i skal vi danse eller unner hun noe bra? Da kan du jo bare gjøre deg selv en tjeneste, og faktisk la være og klikke deg innpå.

    7. du bruker rundt 80 tusen kr på mat i året…. helt sykt. Luksusfellen next? Tenk at du kunne spart de pengene du spiser ute på noe mer nyttig, som for eks. sparekonto til leilighet osv? I lengden blir det mye penger

    8. men du kan unne deg selv god mat selvom du lager det hjemme? Du kan betale 50 kr for en drit god burger dersom du lager den hjemme, istedetfor 300 kr på en dyr burgerrestaurant! Hvis du kjøper en pakke med burgerbrød, kjøtt og tilbehøret du vil ha så har du burger for en hel uke til maks 150 kr… og det er mye koseligere å lage mat med andre å sitte i sofaen med en film

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg