DET SYKESTE SKILLET

ANNONSE- SPONSET SPRAYTAN AV @NEGLJENTA

Hei dere!

Etter ukens spørsmål i går har jeg fått noen kommentarer angående forholdet mitt. Jeg synes det er veldig søtt at folk håper vi ikke har vurdert å gjøre det slutt, og dere.. Det har vi absolutt ikke. Vi har det veldig fint sammen, og vi facetimer så fort vi har muligheten. Akkurat nå er jeg inne i en veldig hektisk periode, og da har jeg ikke muligheten til å reise til Bergen. Jeg har seriøst ting som skjer hver eneste dag, og derfor kan jeg ikke bare stikke. Jeg skulle gjerne gjort det, men på akkurat dette tidspunktet har jeg ikke sjans. I tillegg har ikke Aleksander muligheten til å komme til Oslo heller akkurat nå, og det er skikkelig kjipt. Det er vel bare vi som er i avstandsforhold som skjønner at det ikke alltid er like lett. Jeg skulle gjerne vært med han hele tiden, men når man bor fra hverandre er ikke det så enkelt. Jeg skulle så ønske at vi bodde i samme by, og at vi bare kunne treffes når som helst. Dessverre gjør vi ikke det, og da må vi bare gjøre det beste ut av det. Ingenting er i veien med forholdet hvertfall, og jeg savner han masse♡

I dag er det tid for Gullsnutten, og jeg gleder meg veldig! Som sagt er ikke Isabelle og jeg nominert til noe, og det går helt fint. Jeg har blitt vandt med det og enten skulle bli diska, eller ikke nominert i det hele tatt. Haha! Vi skal uansett kose oss masse i dag, og jeg gleder meg skikkelig til å møte de andre youtuberne. Jeg synes youtuberne i Norge er så utrolig flinke, og alle de som er nominert har virkelig fortjent det. Jeg gleder meg til å se hvem vinnerne er, og jeg gleder meg til å feire de etterpå. I tillegg er det også meetup, og det gleder jeg meg også sykt til. Det morsomste med å drive med dette er å møte dere, og jeg blir alltid så glad på meetups. Mange gode klemmer, fine ord og søte mennesker♡ Etter en meetup føler jeg meg alltid helt rar, for jeg blir så overveldet av det hele. Om noen vil komme på meetupet, så finner dere all info HER! Det står ikke i arrangementet at Isabelle og jeg kommer, men vi tar selvfølgelig turen♡

Nå skal jeg snart få litt sminke på dette ansiktet. I det siste har jeg faktisk sluttet å ta bort sminke på brynene, fordi bryna mine er så lyse nå. Derfor tar det en evighet å sminke de om jeg ikke har noe farge på dem. Jeg vet ikke hvor smart det er, men det sparer meg for MYE tid! 

I anledning av Gullsnutten tok jeg faktisk spraytan i går. Jeg ville føle meg ekstra fin, og derfor dro jeg en tur til Negljenta, som holder til i Jessheim. Det er skikkelig merkelig, for jeg satt å så etter steder man kunne ta spraytan på nettet. Plutselig sjekket jeg DM, og da hadde denne dama sendt meg en melding om jeg ville komme å ta spraytan. Sykt merkelig i og med at jeg lette etter et sted. Jeg svarte selvfølgelig ja, og i går dro jeg dit. Det tok for det første bare ti minutter å påføre spraytanen, og fargen ble så sinnsykt fin. Jeg ble skikkelig brun, og jeg fikk det sykeste skillet. Dette kommer jeg helt klart til å gjøre flere ganger om jeg skal noe, for her får man virkelig en kjapp og dødsfin brunfarge. Dere finner stedet jeg tok det om dere søker på Negljenta på Instagram♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

SÅ fornøyd♡

12 kommentarer
    1. Veldig gøy at du tok turen helt til jessheim (selvom det kun er 30 min kjøretur fra Oslo) Kjempe moro ! Datteren min kommer til å leve lenge på dette, Martine ❤️ Kos deg max ! Du er en herlig jente. Og ja! Syyykt skille 👌🏻👌🏻Klem fra Winnie

    2. kva slaks sminkebutikk anbefaler du? Føler litt at eg trenger det!
      Kan du legge meg til på snap (emma😘lillian😘fimland😘❤️🧡💛💚💙💜)
      Kult skille eg har og hatt eit sont skille

    3. Du er så vaker❤️❤️❤️❤️❤️
      Kan du følge meg på musically jeg hetter linneabf_hest

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg