Det beste kjøpet

Hei dere!

Da jeg var i Bergen kjøpte jeg meg noe så kult. Jeg har lenge gått og lurt på om jeg skal kjøpe dette eller ikke, men da jeg kom inn i Applebutikken bestemte jeg meg med en gang. Jeg kjøpte meg nemlig airpods. Dere vet de trådløse øreproppene til Apple? Jeg hadde hørt mye om disse, men i og med at det koster en del hadde jeg ikke kjøpt det enda. Jeg mister den lille overgangen som gjør at øreproppene passer inn i telefonen min hele tiden. Jeg legger den fra meg overalt, og må kjøpe nye hele tiden. I tillegg er jo ledningen på vanlige ørepropper helt grusomt. Det krøller seg jo hele tiden, og man blir lenge sittende å styre med det. Nei, nå slipper jeg heldigvis det fremover. 

Jeg vil bare sette meg på bussen nå, og sitte der lenge kun for å bruke disse. Haha! Lyden er så bra, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte de. I tillegg er de så enkle å ta med seg. De ligger i en liten boks som man lader opp. Om du har ladet opp den boksen, så lader de faktisk med en gang man legger de oppi. Sykt kult!

Jeg føler meg også så kul med disse. Jeg føler at folk som ikke vet at dette finnes, ser på meg og tenker “Shit, hvordan går det an uten ledning?”. Jeg tuller ikke når jeg sier at dette er mitt beste kjøp på lenge, og det kommer fra en som veldig sjeldent hører på musikk. Nå derimot kommer jeg til å høre på musikk hele tiden. Jeg blir veldig fascinert av fancy ting som dette! Har dere testet disse?

18 kommentarer
    1. Er det fordi du har blitt så tynn at du aldri viser frem rumpa de mer på feks bikinibilder? At den liksom har blitt flat

    2. Er det lett å mista de? Liksom har vurdert å kjøpe sånne AirPods, men jeg er så redd for at de liksom skal falle ut uten at jeg merker det:/

    3. hei! jeg skal skrive en blogg på skolen i lekse til fredag å lurte på om du hadde noen tips som er lurt å tenke på når du skriver blogg. det skal ikke være noe fancy, men noen tips trenger jeg så vis du hadde vært så snill å gi noen tips at du vært best..

    4. Faller de lett ut? De med ledning har en tendens til å dette ut av øret en gang i blant, er vel det samme med disse?

    5. Hei❤️
      Kan du og Isabelle lage en spalte/girltalk video når dere snakker om vennskap og gir tips om hva man kan gjøre når din/dine nærmeste venner har dolket meg i ryggen og bitcha/ditcha deg skikkelig…. det dem også gjør e å gå rundt å spre rykta om meg og sir hemmelighetene vi hadde ilag… det e gått så langt at hver gang jeg ser dem får æ en dårlig følelse og klare ikke å se dem i øyan… vil så gjerne høre deres mening og hjelp til hva jeg kan gjøre!! D går skikkelig dårlig og vet ikke hva jeg skal gjøre😭😭 hadde settet stor pris på d❤️ -Kristin

    6. AirPods koster 1700 kr men det er sykt vert det har hat mine siden jul og det er en av de beste jule bresangene noen gang

    7. Nei nei nei. Spørr meg ser det helt på tryne ut. Mye kulere med lyse beats. Du ser ut som en techie og det gjør folk litt Harry spørr du folk flest. Hadde ikke du særr tenkt gud så teit om det ikke hadde vært apple?

    8. Hei! Martine, syntes det har vært litt lite innlegg nå fortiden, sjekker flere ganger om dagen og det kommer sjeldent noe før på kvelden, så vil gjerne ha flere innlegg. Og den pakka du fikk fra Nelly, kan du lage en video på hva du fikk i den? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg