Turen ble ikke som forventet

ANNONSE- VINTERLYD

Hei dere!

Nå sitter vi på en restaurant her i Trondheim som heter Graffi, og vi har akkurat spist. Vi klarte å sove over frokosten i dag, noe som er skikkelig kjipt. Vi alle hadde gledet oss til hotellfrokost, men selvfølgelig forsov vi oss. Heldigvis var maten her på Graffi HELT fantastisk. Altså, det er noe av det beste jeg har spist på en stund. Nå skal vi bare sitte her litt til, og så skal vi bevege oss bort til Trondheim torg og Vinterlyd. I dag kommer Isabelle, Sofie, Ine og jeg til å stå der fra klokken 16.30-18.30. Vi gleder oss veldig!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Som dere kanskje har skjønt etter å ha lest dette innlegget, så ble ikke Aleksander med i Trondheim. Jeg har fortalt dere før at Aleksander har veldig angst for det å skulle fly, og i går skjedde det igjen. Vi kom oss til flyplassen, sjekket inn og skulle til å gå ombord. Da vi sto der klarte ikke Aleksander å gå inn på flyet, og en gråtende Martine vandret inn alene. Jeg ble veldig lei meg fordi jeg måtte dra alene, men jeg forstår Aleksander. Jeg kan ikke sette meg inn i hvordan han føler det, og jeg ville aldri tvunget han til å bli med for min del. Aleksander har også mye å gjøre om dagen, mye som skal gjøres hjemme og tillegg er han sliten av all reisingen. Jeg tror derfor at det er bra han ble igjen, slik at han kan få slappet ordentlig av og ikke utsette seg for noe han absolutt ikke ville. Utrolig kjipt, men angst er ikke noe å tulle med.. Heldigvis ventet Isabelle, Julie og Sofie på meg på flyplassen i Trondheim, så da slapp jeg heldigvis å dra helt alene fra flyplassen til hotellet. Jeg har aldri dratt fra Trondheim flyplass selv før, så det stresset meg mye. Heldigvis gikk alt fint, og det går også bedre med Aleksander nå♡

33 kommentarer
    1. Du må kose deg i Trondheim det er kjempe fint her kunne ønske jeg møtte deg
      Elsker deg Martine💖💖💞😽

    2. Flyskrekk er grusomt for de det gjelder ,har erfaringer med dette blant mine venner og familie.
      Man kan ikke akkurat presse de til og fly heller , det gjør galt verre . Fins hjelp og få . Bare og søke på nett angående flyskrekk. Lykke til med vinterlyd . Var topp i Bergen

    3. Hei Martine❤️ Nå ligger jeg i senga hjemme og gråter…. Ingen av vennene mine ville bli med på Vinterlyd så da fikk jeg ikke møtt deg:( Jeg ønsker av hele mitt hjerte at jeg får møtt deg, og i dag hadde jeg kjanksjen! Ingen av vennene mine i Trondheim ville bli med så da ligger leg vell bare her og gråter da. Skal du ha annet meetup i Trondheim? Glad i deg❤️❤️❤️

    4. Heiiii! Jeg e ganske stor fan!!!😍😍 åhhhe synest synd på deg og Aleks!(siden stakkar deg måtte fly alene og stakkar Aleks siden ja…) men håper du kunne hatt MANGE flere videoer m Aleks!!!😍😍❤️ D e sååå gøy å se på de videoene du har m Aleks!!!😍🤪 Forsi dere e sååå søte sammen!!! Dere e lzm som Barbie og kenn!❤️

    5. Hei, jeg er STOOOR FAN!!!! Dette er første gang jeg skriver på denne bloggen!😍Du er kjempe kul, og jeg vil bli akkurat som deg!!! Jeg ser på YouTube kanalen din/deres hver dag!!! Elsker den😍👍🏼👍🏼Håper du svarer på denne kommentaren!👍🏻💕

    6. Kanskje aleks burde oppsøke legehjelp? vet at de kan gi medisiner som kan ta for lette på angsten før fly eller lignende😁

    7. Væær så snill å del hvor den blå, nydelige genseren er fra!! Vil følge med i kommentarfeltet etter svar <3 Heier på deg, stor klem!

    8. Hei! Først vil jeg bare si at jeg liker deg og bloggen din veldig godt <3 Men jeg føler du har tapt deg litt :/ Veldig få innlegg om dagen, og mye som virker lite gjennomført. Savner dagene hvor jeg gledet meg til å komme inn her fordi du alltid hadde oppdatert, og oppdatert med ett bra innhold! Ingenting vondt ment, men litt konstruktiv kritikk for å gi deg en liten heads up 🙂 Ha en fin kveld <3

    9. Du er den sjukeste legenden jeg har møtt, hadde du/Alexander kommet på Paradise Hotel + Soph hadde det vært den sjukeste sesongen EVER.
      Fly skrekk er ikke alltid så lett og styre seg unna, fordi de sjukeste ulykkene skjer med fly, så jeg skjønner alle så jævlig godt, siden mamma har det og hver gang vi skal ta fly som i morgen fra Gardemoen til Alta må jeg holde henne i hånden både når vi letter og lander og det værste er når kjæresten ikke får være med på en tur du har GLEDET deg til, men jeg har en ting til og si til en sjuk legende, STÅ PÅ OG KOS DEG MAX❤️❤️

    10. Malin: Heei! Jeg er helt enig. Grunnen har vært at vi har reist rundt med vinterlyd, og det går i ett hele dagen. Nå har vi en pause fra vinterlyd i ti dager, så da blir det bedre blogging<3

    11. Når han har flyskrekk så burde dere ikke reklamere med «møt Alex og Martine» når dere ikke vet om han kommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg