YOGACHALLENGE

Heei!

Dagens video er en yogachallenge, og denne spilte vi faktisk inn før jeg reiste til Mexico. Jeg har seriøst utsatt og gruet meg til å redigere denne videoen, for vi hadde filmet i over en time. Altså, dere aner ikke hvor lenge jeg satt i går og redigerte. I går måtte jeg virkelig bare hoppe i det, for vi kunne ikke utsette denne videoen lenger nå. Dette er jo etter min mening den morsomste videoen vi noen gang har postet på kanalen vår, så nå er jeg veldig glad for at jeg fikk redigert den klar. Vi ler og tuller så mye i denne videoen, og nå får dere virkelig se hvor barnslige vi faktisk kan være. Haha, jeg håper dere liker videoen! 

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER♡ Herregud, vi har snart 60.000 abonnenter! Hvor sykt er ikke det?? 

 

 

9 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål, Har du hatt sex med en jente? Hvis du ikkke var sammen med alexs og isabell spørte om å ha sex med deg, hva hadde du svart?

    2. Hva gjorde dere på ph de dagene det ikke var «på tv», liksom fordi episodene er jo fra mandag til torsdag, så hva gjorde dere fredag, lørdag og søndag? 🙂

    3. Hei Martine, jeg elsker bloggen din men jeg har ett stort problem som jeghåper du kan hjelpe meg med! Jeg og bestevenninnen min har kranglet over noe veldig teit og jeg har sagt unnskyld liksom jævlig mange ganger men hun vil ikke tilgi meg, for jeg drakk av smoothien hennes og hun ble dritsur. Jeg håper du kan hjelpe meg! Elsker bloggen din!!!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg