Drikke mensen og naken nedover Karl Johan???

Heey!

Jeg spurte om dilemmaer tidligere i dag på Snapchat (martineluunde heter jeg der), og jeg har fått inn en haug. Noen av dilemmaene er jo helt syke, men jeg skal prøve å besvare så godt jeg kan. Jeg tror også jeg må dele det opp i to deler, så om dere har fler dilemmaer er det bare å legge igjen en kommentar!

 Processed with VSCO with s2 preset

Alltid sol i øynene, eller alltid en stein i skoen? 

Oi, shit.. Begge delene er ganske ubehagelig, men jeg må nok svare alltid sol i øynene. 

Spise taco hver dag i en måned, eller ikke kunne spise taco på et halvt år?

 Ikke spise taco på et halvt år. Jeg er veldig glad i taco, men jeg blir ofte lei av det også. Derfor tror jeg aldri jeg hadde klart å spise det hver dag i en måned. 

Spise en levende padde, eller være en padde?

Æsj! Jeg vil absolutt ikke spise en padde, men jeg vil jo heller ikke være en?? Uff, jeg må nok si at jeg ville spist en.. 

Aldri reise ut av Norge, eller aldri være i Norge?

 Hm, denne er veldig vanskelig. Jeg blir veldig fort lei av Norge, men det er også alltid deilig å komme hjem etter å ha vært borte. Jeg må nok svare aldri være i Norge igjen, så får jeg heller bare sitte på grensa til Norge og møte vennene mine der. Haha! 

Ikke hatt tenner, eller ikke hatt fingre?

 Oi, shit.. Her må jeg nok svare at jeg ikke ville hatt tenner. Jeg tror det hadde vært vanskelig for meg som blogger og ikke skulle hatt fingre. 

Alltid hatt mensen, eller aldri hatt mensen og heller ikke kunne blitt gravid? 

Alltid hatt mensen, LETT!

Rik og venneløs, eller fattig med mange venner? 

Fattig med mange venner. Jeg tror absolutt ikke jeg hadde vært lykkelig om jeg hadde hatt masse penger, men absolutt ingen å være med.

Gå naken nedover Karl Johan, eller aldri se Aleksander igjen?

 Haha, gå naken nedover Karl Johan. Ikke at det frister sånn veldig, men det måtte blitt sånn. 

Alltid mye utflod, eller alltid mye ørevoks?

 Alltid hatt mye ørevoks. Det måtte jo ha vært utrolig ubehagelig å gå rundt våt i trusa hele tiden.

Gå naken i ett år, eller hatt hodepine i ett år?

 Hmm.. Her må jeg nok si hodepine i ett år. Jeg kunne ikke flydd naken rundt hele tiden. 

Miste berømmelsen og pengene, eller miste muligheten til å få barn?

 Miste berømmelsen og penger, LETT igjen! 

Sove i en seng full av maur, eller en seng med spikre som står oppover?

 Au og æsj! Helst ingen av delene, men jeg må nok si en seng full av maur. 

En shot med innholdet til en kvise, eller en shot med mensenblod?

 Altså, HVA? Haha! Dere finner på så mye sykt.. Jeg må nok si en shot med mensenblod, men da gjerne mitt eget. Haha, herreguuud.. 

Om faren din og kjæresten din byttet hjerne, og du måtte ha sex med en av dem for at de skulle byttes tilbake. Hvem ville du valgt?

 Åherregud.. Jeg vil ikke ha sex med hverken hjernen eller kroppen til pappa.. Det måtte likevel blitt hjernen til Aleksander, for jeg vil jo ikke at pappa skal sitte igjen med det minnet. 

Være fattig og med Aleks resten av livet, eller rik uten å finne kjærligheten?

 Være fattig med Aleksander. Venner, familie og kjæreste betyr mye mer for meg enn penger. 

Aldri bruke såpe i dusjen, eller aldri bruke deo?

 Hm, her må jeg nok si aldri bruke såpe i dusjen. 

 

15 kommentarer
    1. Jeg kommenterte på det forrige innlegget også men hallo!! Du er jo så pen uten sminke. Du trenger virkelig ikke å redigere bildene og bruke så mye sminke slik at ansiktet ditt ser “glattere” ut. Jeg vet du liker å sminke deg og det synes jeg er rått men håper du også liker ansiktet ditt uten noe filter. Jeg har selv en del fregner og da jeg var liten likte jeg de virkelig ikke men da jeg ble eldre skjønte jeg hvor heldig jeg var!
      Uansett, prøver ikke å overbevise deg om noe du kanskje allerede vet eller ikke bryr deg noe om, men flere slike ufiltrerte bilder på bloggen, det er topp – for vakker, det er du!

    2. Superkoslig å måte deg idag❤️ Vi var fremst da dere måtte gå, men så stoppet du for å ta bilde med oss selvom❤️❤️

    3. Sett på foreldrene dine hatt sex resten av livet ditt hver dag, eller blitt med 5 ganger for å aldri se det igjen
      Ingen Internett på 1år eller ingen sex på 1år
      Drikke 3 glass svette om dagen eller strø andre personer sitt kjønnshår på all maten du spiser
      Drikke snørr eller spytt

    4. Rape høyt etter hver setning du sier eller får orgasme hver gang du hilser på noen for første gang?

    5. Jeg har ett spørsmål:
      Hva var det du tenkte da du fikk vite at du skulle være med på pærra egentlig?😊
      elsker deeg❤️❤️❤️

    6. Omg, noen av disse dilemmaene må jeg bare le av, d r jo helt sykt! Ahhahaahahha, morsomt hva folk tenker asz.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg