UKENS SPØRSMÅL 48♡

Heey!

Endelig fredag igjen, og helg! Jeg har mange morsomme planer denne helgen, og jeg gleder meg sykt. Jeg tenkte å fortelle mer om hva jeg skal i dag senere, for nå skal jeg svare på ukens spørsmål. Om dere ikke får svar på det dere lurer på, så kan dere legge igjen en kommentar♡

Når er det normalt å få mensen? Det er ikke noe alder som er fasiten på når man får mensen. Noen får det da de er 12, mens andre får det ikke før de er 18. Når mensen kommer er forskjellig fra person til person, og jeg er veldig glad for at jeg fikk det sent. Jeg skjønner ikke at folk gleder seg til å få mensen. Det er bare stress, irriterende og vondt. Om du ikke har fått mensen enda, så burde du nyte tiden før den kommer. Haha! 

Hva savner du mest med Mexico? Varmen, helt klart! Det er så kaldt i Oslo, og jeg orker så vidt gå ut av døren. I Mexico gikk man ut av døren og var på stranden med en gang. Her derimot kommer jeg rett ut i snøkaos. 

Ble du forelsket i Aleksander med en gang du så han? Nei, det ble jeg ikke. Jeg synes han var veldig kjekk og hyggelig, men det tok noen uker før jeg ble forelsket. 

Hvordan tror du årets sesong av Paradise Hotel kommer til å bli? Jeg tror den kommer til å bli dritbra! Folk er crazy der inne i år, og det lager bra tv. Jeg tror faktisk denne sesongen kommer til å bli en av de beste!

Hva synes du om debatten i går? Jeg vet egentlig ikke helt om jeg skal gidde å svare på det en gang, for jeg synes det er så idiotisk. Folk dør hver dag i krig, mens her i Norge har man debatter om man skal kunne ta bilder av maten sin eller ikke. Hadde Kim Kardashian eller noen andre utenlandske kjendiser blitt booket til en debatt om det her hadde de nok ledd. Mange av punktene de tok opp er selvfølgelig bra, men folk kommer uansett til å poste bilder av kropp og mat. For min del virket det som at det er greit å poste bilder av kropp så lenge man har en valke eller to, det synes jeg er helt feil! I tillegg synes jeg det er helt feil og kun ta bloggere. I sta for eksempel kom jeg over en artikkel hos Dagbladet om hvordan man skulle forbrenne mer fett på kortere tid. Det eneste jeg kan si jeg var enig i angående gårsdagens debatt er at bloggere ikke skal oppfordre til å endre på utseende sitt. Det er jeg selvfølgelig helt enig i. Likevel kommer folk til å endre på utseende sitt uansett om bloggerne i Norge gjør det eller ikke. 

Savner du Aleksander? JA! Jeg savner han masse.. Heldigvis sees vi om noen dager igjen♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor lang tid bruker du på å sminke deg? Hm, jeg bruker rundt en halvtime på å fikse meg på morgenen. Da er det alt fra sminke, pusse tennene, fikse hår og klær. 

Har bloggere ferie eller helg? Det kan vel hver enkelt blogger bestemme selv. Som blogger trenger man ikke å blogge hver dag, og man bestemmer jo selv om man vil ta seg fri. 

Hva er klamydia? Det er en kjønnsykdom som kan smitte under sex.

Hvordan går det med deg og Aleksander? Det går veldig bra! Nå har vi hatt noen dager fra hverandre, og det tror jeg alle forhold trenger i blant. Jeg savner han selvfølgelig masse, og jeg gleder meg veldig til jeg ser han igjen. 

Har du lyst på noen fler piercinger? Nei, det har jeg ikke. 

Hvor mye kostet den nye vesken din? Den kostet 12.000 kr på nett. Den er billigere i butikk, men de hadde ikke fargen jeg ville ha der. 

Hadde du byttet bort Aleksander for en million? Haha, nei absolutt ikke. Aleksander betyr mer for meg enn hva penger gjør.  

Har du og Aleksander snakket mer om å kjøpe hund? Det er vel egentlig mest jeg som har lyst på hund, men vi har ikke snakket noe mer om det. Det er så mye som skjer fremover, og da kan jeg ikke ha hund. 

38 kommentarer
    1. Hvis jeg var deg hadde jeg kjøpt vesken på butikk uansett om det ikke var rett farge fordi 12.000 er sykt mye! Men det er ditt valg❤️ Digger veska! Blir sjalu!😻

    2. Et lite tips siden du er så interessert i haier. Air jaws: night stalker på Dplay.no er en dødskul dokumentar om haier, du får sett mye kult som de ellers ikke har på andre dokumentarer. I tillegg er det veldig god kvalitet på hele:)

    3. Må også tilføye at den handler om hvordan gigantiske haier jakter på bytter utenfor cape town i Sør Afrika om natten, den er dødskul!:) anbefales:)

    4. Hvor er den svarte kjolen fra inlegget:BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN- DEL 10.
      Den var veldig fin😊

    5. Hei! Vesken var veldig fin! Den kler du godt.
      Hvilken nettside bestilte du vesken fra? Utlandet? Måtte du betalte toll?

    6. Du viser hvor lite reflektert du er og at du tydeligvis har misforstått når du mener at det blir fremstilt som at det IKKE er ok å legge ut bilder av tynne/slanke kropper mens det er greit når man har valker. Idealkropper har dominert bildet på sosiale medier og i medeier generelt i all tid og at andre typer kropper som ikke representerer “idealkroppen” kommer frem i lyset er derfor sårt trengt og lenge blitt undertrykt og underrepresentert og derfor blir det applaudert og ansett som modig. Skjønner ikke hvorfor jenter med fine kropper skal føle seg urettferdig behandlet fordi tykkere kropper får positiv oppmerksomhet. Jeg er slank og fornøyd med kroppen min men jeg skjønner jo godt at det er noe annet å legge ut bilder av en slank og trent kropp og en litt overvektig kropp. Det er ingenting modig med å legge ut en slank kropp på sosiale medier mens det så klart er mer modig når man legger ut bilder av en kropp med mer valker fordi man nettopp viser frem en kroppstype som har vært skjult og ikke sett på som estetisk i mange år.

    7. hei, det du la ut på Snapchat, (iOS, jeg tok bilde av maten min) synes jeg ikke var noe greit. Du erter andre for det de mener, og alle skal jo få mene det de vil. Det er greit at du ikke mener det samme, men hallo, ikke ert de andre

    8. isabell straad skrev på bloggen sin at denne sesongen blir kjedelig fordi deltagerene var kjedelige og alt for unge og holdt på med utdanning og derfor bryr seg om hvordan de fremstilles på tv

    9. Fine svar!❤️ Du jeg må bare nevne den veska, for fy søren så fin! Den kledde du Martine<3

    10. Anbefaler deg å lese Kristin Gjelsvik sitt siste innlegg angående debatten. Da skjønner du kanskje at det ikke handler om at tynne jenter ikke skal legge ut bilder av seg selv

    11. Når annonserer du vinner for den lipstick konkurransen du hadde for en stund tilbake på insta? 😀 Har du trukket vinner, isåfall burde du publisere det på insta sånn vi kan få vite hvem som vant. Digger deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg