Dette fikk jeg i bursdagsgave av Aleks

Hei dere!

Her er klokken halv tolv på morgenen, så vi har en ny dag foran oss. I dag skal vi blant annet få massasje, og herregud jeg gleder meg! Massasje er noe av det beste jeg vet om, og hjemme tar jeg det så ofte jeg har muligheten. Nå er det en god stund siden jeg har fått massasje, så derfor blir det litt ekstra deilig i dag. I tillegg er massasje så utrolig billig her. For en times massasje koster det 500 pesos, og det er under 250 norske kroner. Helt sykt! Vi skal også en tur opp på hotellet, altså Paradise Hotel. Det er alltid like gøy, og dere har så mye å se frem i mot dere. Jeg kan nesten ikke vente med at denne sesongen kommer på TV, og til dere som lurer på når det er så vet jeg faktisk ikke. 

Ellers har jeg fått utrolig mange spørsmål om hva jeg fikk i bursdagsgave av Aleksander, og noen vil kanskje bli overrasket nå…. Jeg fikk INGENTING. Haha! Han hadde ikke tenkt på at jeg hadde bursdag mens vi var her i Mexico, og de har ikke akkurat det beste utvalget på ting her. Derfor får jeg heller gave av han når vi er hjemme igjen. Han var veldig god med meg på bursdagen min da, og det betyr egentlig mest. Selvom han er det hver dag, så gjorde han det lille ekstra denne dagen. Det er det jeg setter mest pris på♡

Nå skal vi dra å få i oss litt mat, og så er det tid for massasje. Yey, jeg gleder meg! 

Processed with VSCO with s2 preset

34 kommentarer

Siste innlegg