Dette tror jeg de vil tape mye på

Hei dere!

De siste dagene har jeg hørt så mye om den nye oppdateringen til Snapchat, og jeg har vært så glad for at min ikke har oppdatert seg. Jeg trodde folk overdrev når de sa at oppdateringen sugde, og jeg trodde virkelig ikke at det skulle være så ille. Vel, det måtte selvfølgelig skje i natt og den er verre enn jeg hadde trodd. Da jeg skulle sjekke Snapchat da jeg våknet forstod jeg ingenting. Hvordan ser jeg mystoryene til folk? Jeg får bare opp mennesker jeg ikke aner hvem er + kjendiser. Jeg har ikke lagt til disse kjendisene, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor de skal dukke opp. Det er en grunn til at vennene mine er lagt til hos meg på Snapchat, men deres storyer finner jeg ikke med mindre jeg nylig har snakket med dem. 

Jeg måtte selvfølgelig spørre et par venner om hvordan jeg skulle få den gamle Snapchaten tilbake, men i følge dem var det ikke lurt. Man kan risikere å bli hacket om man prøver å få tilbake den gamle, og det vil jeg jo ikke. Noen har til og med prøvd å hacke venninnen min, og det vil jeg selvfølgelig ikke skal skje. Jeg merker også at seertallet mitt på Snapchat har gått ganske mye ned, og det er jo også kjipt. 

Jeg tror helt ærlig at Snapchat kommer til å tape mye på dette. Jeg tror ikke jeg er den eneste som ikke forstår noe som helst av den nye oppdateringen, og jeg tror folk kommer til å falle av. Kanskje fler begynner å bruke Instastory istedet? Jeg har ikke troen på den nye oppdateringen, og jeg tror heller ikke jeg kommer til å vende meg til den. Sykt at jeg dedikerer et helt innlegg til Snapchat, men jeg er skikkelig frustrert nå. Jeg vil se hva vennene mine legger ut på story, men jeg gidder jo ikke søke opp hver enkelt av de for å se. 

Om noen vil forklare meg litt av den nye oppdateringen hadde jeg blitt glad! Og for dere som lurer på hva jeg heter på Snapchat, så heter jeg Martineluunde

Processed with VSCO with s2 preset

26 kommentarer
    1. På den siden der man sender snapper er det bilde av alle vennene dine forran navnet deres, når de har lagt ut noe på mystory så kommer det der bilde (bitmojien) er. Jeg blir også veldig frustrert. Skjønner ikke at dette er noe de mener skulle bli «lettere» å bruke 🙄

    2. Heilt enig med alt du skriver. Eg får ikkje sett noko ms! Dei kjendisene eg vil sjå, forsvinner bare……. Då får eg heller ikkje med meg bloggene eg pleier å lese (inkludert din), og eg får heller ikkje sett vennene mine sine. Så irriterende

    3. Hvis du søker opp den vennen du vil se stories til, sender personen en melding på chat, så dukker personen opp der det vanligvis står at du har sendt eller mottatt snap/chat. Når det dukker opp blå strek rundt bildet dems så har de en storie ute, da trykker du på bildet for å se.

    4. Har hørt at Snapchat skal komme tilbake med den gamle snapen i løpet av uka men usikker på om d r sant…. Håper d!

    5. Plus sider er det muligens også. Jeg følger ikke deg på Snapchat, likevel er jeg her på din blogg og skriver en kommentar. Du havnet på utforsk.

    6. Hvis du vil ha nye Snapchat tilbake må du laste ned VPN360 så trupper du på sirkelen til det står conected. Så går du inn på Snapchat sender en snap til hvem som helst så sveiper du vekk Snapchat, og de andre uten om VPN360. Så går du inn på på Snapchat og du har den gamle Snapchat. Du blir ikke hacket for det😅😘

    7. Last ned vpn 360 å connect så send en random snap til en person så dobbeltklikk på hjemknappen å sveip vekk snap appen så går du inn på snap igjen så har du den gamle tilbake! Åsså går du å disconecta på vpn appen 👌🏼

    8. Bare holder inn brukernavnet og så trykker du på siden av bruken av buss på toppen eller så trykker du på bitMoji Dems jeg synes det er lettere ikke hat på meg

    9. Litt forvirret her, dette er ikkje ment som hets eller noe, men meir som ein rettelse. Man kan ikkje bli hacket på snapchat ved å bruke vpn som eg ser mange gjør. Det er nok meir på Android du kan risikere å bli hacket pga du laster ned ein APK fil med den gamle oppdateringen. Vpn måten som er ein midlertidig måte, men også tryggere.

    10. Du kan se ms til dine venner der du går inn på chattene, altså swipe til venstre når du kommer inn, før navnet til vennene dine vil du se en liten miniversjon av ms-ene deres, klikker du på den får du det opp.
      Litt vanskelig å forklare men jaja, håper du skjønte

    11. Hei Martine!
      Mange har sendt inn klager til Snapchat Norge! Kan du ikke oppfordre leserne dine til å gjøre det? Hvis vi er mange nok mååå de vel gjøre noe med det??

    12. Vettu va? Vi e sååå like! Eg og hater den drittgreia! Så forvirrane! Det der e bare boss ass😭 F**k the New update

    13. Du kan sjå dei du har flamma sin story, For da er det lett å sjå og du trenger ikkje å søke dei opp.#hater den nye oppdateringa😡

    14. Har hatt den i 2 dager. Og nå er jg vandt til den. Alt er en vanesak. Jg syns den nye er mye mere oversiktlig

    15. Dette er et falskt rykte, syns det er synd at du promoterer at man kan bli hacket av å bruke en VPN, da du ødelegger for meg og andre som har lagt ut til våre følgere hvordan man får gamle snapchat tilbake. Det du gjør er å bidra til at de tror at vi lurer dem.

    16. Ikke last ned VPN360! Fordi den varer kun i 7 dager! Men last ned x vpn! Fordi den varer «evig». Så gjør du som de andre har sagt. Connect, send snap, dobbeltklikk på hjemknapp, sveip vekk Snapchat. Og du får den gamle tilbake! Jeg har gjort dette og det funker super bra!❤️❤️❤️

    17. Synes den nye snapp er mye bedre!
      Du må bare være åpen for endring og forandring!
      «alle» klaget tidligere også da snapp og Facebook ble oppdatert for noen år siden..

    18. Hei. Jeg bare lurte på om noen visste om den vpn360 appen er gratis, til å få tilbake den gamle snapchat? Noen som vet det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg