Være med på Farmen?

Hei dere!

I går jobbet jeg seriøst hele kvelden. Det kom opp litt uventede ting, og derfor ble planene med noen venner utsatt. Jeg hadde tre ting å gjøre samtidig i går. Det var å redigere en video, skrive et reklameinnlegg + insta og snap, og ta bilder til dette innlegget. Jeg løp frem og tilbake, og det ble bare et stort stress. Heldigvis rakk jeg alt jeg skulle, og da var både Aleks og jeg kjempesultne og ville finne noe mat. Det er ikke akkurat en lett jobb det heller klokken 22.00 på kvelden. Etterhvert dro vi til en burgersjappe og da bestemte vi oss for å dra til de vennene våre likevel. Vi ville se finalen av Farmen, og de hadde heller ikke sett den.

Da finalen var over satt venninna mi klar med søknaden og meldte på Aleks og meg. Altså hva? Haha, jeg ser virkelig ikke for meg oss to på Farmen. Vi som spiser ute hver dag og elsker mat skal plutselig spise havregryn hver dag?? Vi som ikke kan noe som helst om å drive en gård, haha! Vi måtte selvfølgelig prøve oss på en tvekamp, og etter noen sekunder var to brusflasker til hver fylt opp med vann. Aleks og jeg gjorde oss klare for “melkespannholding” og vi ble stående en god stund. Det endte faktisk med at vi begge sto der i fire minutter før jeg til slutt ikke gadd mer. Jeg ble ganske imponert over meg selv, for jeg var sikker på jeg skulle klare maks to minutter. Kanskje jeg ikke hadde gjort det så ille på Farmen likevel? Haha! 

Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal vi straks kjøre til Drammen for å besøke mamma. Jeg har spurt etter vafler, og mamma lager seriøst de beste vaflene i hele verden. Derfor gleder meg meg skikkelig nå! Vi blogges mer fra Drammen♡

28 kommentarer

Siste innlegg