I dag skal jeg fly til..

Hei dere!

Nå sitter jeg hos pappa og skal få i meg noe mat, før jeg setter turen mot Gardermoen. I dag reiser jeg endelig til Bergen, og jeg gleder meg så mye! Som dere sikkert har fått med dere, så elsker jeg Bergen. Det er så fint og rolig der, og jeg føler jeg kan slappe helt av når jeg er det. I tillegg gleder jeg meg til å være med Aleks igjen, og ikke minst familien hans♡ Jeg blir i Bergen til fredag tror jeg, men jeg har kun bestilt enveisbillett. Jeg vil være der så lenge som mulig, men til helgen må jeg hjem igjen. Da er det endelig tid for julebordet med paradisegjengen. Woho!

I dag har jeg forresten vært hos frisøren, og etter det dro jeg for å fikse neglene. Jeg har ikke hatt på negler på flere måneder, så det var deilig å få påfyll igjen. Jeg har alltid sagt at jeg ikke klarer å gå uten negler, og at jeg føler alt er lettere med. Vel, jeg trekker det tilbake nå. Etter flere måneder uten klarer jeg hverken å skrive på mobilen eller macen. HELT UMULIG! Man skulle nesten trodd jeg var full på noen av meldingene jeg har sendt i dag, for jeg treffer ikke de riktige bokstavene. Uansett, både håret og neglene ble dødsfint. Jeg viser dere bilder senere♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

26 kommentarer
    1. Hahah du er nydelig uansett!!
      MEN jeg ser nå at du har ganske like øyner som jeg har, litt “hooded eyes” som det heter, men du har så fin winged eyeliner. Kan ikke du gjøre en tutorial med hvordan du legger eyelineren? Er så mange som har mye/litt hooded eyes og da hjelper slike tutorials <3

    2. Her er det noen jenter i kommentarfeltet som er ganske sjalu ser jeg.. haha! Ta det som ett kompliment Martine 🙂 du er råflott!

    3. Herregud å fader. Jeg blir skremt av hvor mye folk lar seg kommentere stygt på offentlige blogger. Enda værre er det at man kan bli anmeldt for slik oppførsel. Det er så sykt at de ikke kan se at bak denne bloggen sitter et helt vanlig mennesker med følelser. Akkurat som meg, og alle andre i denne verden.
      Til alle dere så sprer slike stygge kommentarer. Prøv å si det til noen dere møter f2f. Jeg vedder på at de blir lei seg. Tenk hvor mye de som skriver blogg jobber for at bloggen skal bli bra. Åsså gidder enkelte å faktisk kommentere på hvor stygg bloggerne er på bilder. Kan ikke si annet enn lavmål. Etter å ha lest kommentarer til både Sofie og Martine blir jeg faktisk rystet.

    4. Nu får faen folk gi sæ først så klager dere når hun går lett kledd å nå klager dere når hu har klær som dekker tittsa blir dere aldri fornøyd ? martine er fin uansett hvordan hu kler seg å sminke seg 🙂 men disse bildene virker mest naturlige å hun ser bra ut 🙂 stå på martine

    5. God tur til Bergen, nesten utrolig at du orker å legge ut ting, når det hele tiden er folk som må slenge dritt…Om jeg liker eller ikke liker bildet av deg som du legger ut, spiller jo liten rolle, så lenge du er fornøyd….You go girl….:)
      Å forøvrig synes jeg du er ei nydelig jente!!!

    6. Martine! Du er en nydelig jente!💗 At folk orker å slenge så mye dritt mot personer de ikke kjenner viser bare hvor lite liv de har! Hvis det å slenge dritt mot andre er det livet deres handler om da synes jeg de bør tenke seg om et par ganger. Skaff dere en annen «hobby» haters.😡

    7. Syns håret ditt blir ordentlig fint! Kan du vise hva du har gjort. Du fikk frem fargen i fjeset ditt med den hårfargen du har nå❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg