Mitt møte med en klarsynt

Hei dere!

I går gjorde jeg noe jeg alltid har drømt om. Jeg er en person som er veldig overtroisk, og jeg tror på alt som ikke kan forklares. Jeg har alt for lenge hatt lyst til å dra til en klarsynt, og i går kom endelig dagen. Isabelle og jeg dro til en messe i Lillestrøm, og der hadde jeg hørt det skulle være klarsynte. Vi surra rundt, og endte først opp et sted der absolutt ingenting stemte. Jeg holdt på å le meg ihjel flere ganger, for denne damen tok virkelig alt feil. 

Etterhvert fant vi plutselig en ny klarsynt og vi bestemte oss kjapt for at dit måtte vi inn. I tillegg var denne damen litt eldre, svensk og var kun i Oslo denne helgen. Det gjorde meg glad, for da var vi helt sikre på at denne damen ikke visste hvem vi var. Vi bestemte oss derfor for at Isabelle først skulle bli spådd, og jeg etterpå. Mens Isabelle ble spådd gikk jeg kun rundt og surra. Jeg var nesten litt småstresset, fordi jeg var faktisk livredd for at hun skulle ta opp forholdet til Aleks og meg. Tenk om hun sier at forholdet kommer til å ta slutt snart? Nei, jeg var faktisk skikkelig stressa! 

 Processed with VSCO with b5 preset

Endelig var det min tur og Isabelle virket fornøyd. Jeg rakk ikke snakke noe med Isabelle før hun gikk ut, så jeg ante ikke hva denne damen hadde sagt til Isabelle. Jeg var derfor ganske nervøs, for hva om Isabelle var skikkelig misfornøyd? Den klarsynte damen startet så fort jeg kom inn, og hun la frem noen kort. Det første hun nevnte var foten min, og da fikk jeg sjokk. Dagen før hadde jeg hatt utrolig vondt rett ovenfor helen, og dette merket denne klarsynte damen så fort jeg kom inn. Allerede da skjønte jeg at dette kom til å funke. 

Hun kom fort inn på forholdet til Aleks og meg, og det var jo akkurat det jeg håpte hun skulle droppe. Det første hun sa var at hun så ring på fingeren.. MED SAMME GUTTEN SOM JEG ER MED NÅ! Haha, jeg ble så sykt glad da hun sa dette, for tenk om hun hadde sagt at det var med en annen? Hun sa også at forholdet til Aleks og meg kommer til å vare, og at hun så en graviditet. En graviditet om ikke så alt for lenge. Da skal jeg innrømme at jeg fikk sjokk! Hun fortalte meg at vi kom til å få barn mye tidligere enn hva vi har sett for oss. Hun sa også at jeg må være veldig flink til å ta p-pillene mine, for jeg har tydeligvis ingen problemer med å skulle bli gravid. Da ble jeg ganske lettet, for det har vært noe jeg har tenkt mye over. En av mine største skrekker er og ikke skulle få barn, så hun beroliget meg mye der. Jeg skal forresten få jentebaby og guttebaby. Haha! 

 Processed with VSCO with b5 preset

Hun fortalte meg også ting som kun noen få mennesker vet om, og som er hemmelig en stund til. Hun snakket i vei om det her, og jeg ble mer og mer sjokkert jo mer hun sa. Det var så mye som stemte, og hun fortalte meg om ting som er helt privat. Ting pappa har fortalt meg visste denne damen. Nei, jeg er skikkelig sjokkert og jeg følte meg helt rar i kroppen da jeg var ferdig der. 

Jeg klarer ikke å skjønne hvordan denne damen visste alt dette? Hun visste hemmeligheter som kun noen få vet om, men som jeg muligens snart kan fortelle dere. Hun visste hva pappa synes om Aleks i starten. Hun visste hvor Aleks kom fra, og ikke minst at jeg hadde hatt vondt i foten min dagen før?? Hun pekte akkurat der jeg hadde vondt, og det er helt sykt! Det hun sa om fremtiden derimot aner jeg jo ingenting om, men jeg håper det hun sier er sant. Eller ikke det med barn om kort tid, men alt annet. Jeg hadde ikke klagd om jeg fikk være med Aleks resten av livet for og si det sånn. 

 Processed with VSCO with b1 preset

Jaja, da er det bare å vente og se. Kanskje jeg blir mammablogger om ett år? Haha, neida. Dette var hvertfall skikkelig spennende, og jeg har så lyst til å gjøre dette igjen. Jeg tror enda mer på klarsynte nå, og jeg er virkelig imponert! 

51 kommentarer
    1. At du tror på dette er skremmende….. det er ingen som er synsk! Du skulle ha tatt opp samtalen. Da kunne du hørt at hun fisket frem opplysninger ved hjelp av cold reading. En kjent teknikk blant “synske”.
      At du stoler mer på en synsk som sier “du har ingen problem med å bli gravid” i stedet for å spørre en lege, er skremmende.

    2. Runar: Selvfølgelig stoler jeg ikke mer på en klarsynt enn en lege? Skjønner ikke hvor du får det fra? Haha!

      Hun fisket ingenting. Jeg bestemte meg for å ikke si ja eller nei på noe som helst. Hun fortalte meg i tillegg om noe som er superhemmelig, og det er det umulig at denne damen visste.

    3. Drit i hva alle sier! Hun mener og tror på dette og ærlig talt d må hun vell få lov til?! Dette var veldig spennende høre om Martine, stå på❤️

    4. Hei. Jeg er kjempe stor fan av deg Martine❤️ Jeg syntes at bloggene dine er veldig interessante og morsomme😂💞 Jeg syntes du hatt rett til og skrive det du vil og du er en super jente som står for det du sier💖💖 Du er kjempe fin akkurat som du er jeg ser på YouTube kanalen din og paradise hotell😻 Du er mitt forbilde😸 Du er kjempe fin både med og uten sminke❤️❤️ Hvis du får noe hate så ikke bry deg om de, de er bare sjalu på deg fordi du har ting de ikke har❤️😭 Jeg er også veldig sjalu på deg men jeg syntes det ikke er vits og skrive stygge ting forde❤️❤️

    5. Hva med at du/dere “går over” til kondom istedet?? Mer sikkert og bør ikke være så “redd” som du er noen ganger.. ikke det en ide?? 😊😊😛👍😊

    6. Elsker deg og er en så stor fan✨✨✨✨✨håper du og alek skal få et så fint liv sammen😍 du er forbildet mitt✨✨✨✨✨✨✨

    7. Åå herreguuud så spennende! Jeg har så lyst til å gjøre det. Men hvor mye omtrent koster det å gå til en klarsynt?

    8. Vet du navnet på den klarsynte damen eller hvor hun holder til?
      Hadde vært morsomt og prøvd en som faktisk er synsk :- )

    9. faren min jobba sånn der en stund, for hab er veldig utadvendt og god til å snakke, så han fikk tiden til å gå så kundene brukte lang tid der.
      han han jobbet for lærte opp de ansatte til å kun si ting som kunne virke ganske sant, pappa fikk dårlig samvittighet etter en stund og sluttet.

    10. Go Martine!! Drit i hva andre sier om deg, de er bare så sykt misunnelig over hva du har fått til i livet, mens det eneste de har å gjøre er å skrive hat kommentarer #fåretliv! Du er en så utrolig herlig jente, men en sykt sterk personlighet, og det må du huske på uansett hva! Jeg håper du og Aleks får et fint liv sammen. Om det blir unger eller ring eller hva det enn blir. Dere to er som skapt får hverandre, verdens søteste par. Du og Aleks er som mamsen og lillegutt, hahahah. Digger dere så mye, og det dere gjør, stå på! Det er så sykt bra at dere gir helt F i at andre prøver å få dere til å føle dere mindre, når dere er mye større (det kom litt feil ut, hihi) mente det possetivt! Ha en fin kveld videre, og jeg håper dere koser dere masse! Mvh Michelle💋

    11. Hvorfor skriver du at du skal ha barn men så er det bare kød! Du gjør alt for seere eller hva??

    12. Hei Martine
      Så kult at du hadde vært hos en klarsynsk😁Håper at du og Alex kommer til å være sammen❤️❤️Dere er såå søte sammen❤️😊Jeg ser på YouTube kanalen deres😁😊❤️Snakes😁

    13. Hei martine jeg eg så utrolig glad i deg du eg en av mine forbilde håp du har det bedre og du og han alexander passer så sykt mye❤️Ilu❤️❤️

    14. Martine jeg støtter deg hva enn du gjør♥️Du er best ikke teng på hat kommentarene du er dødsfin♥️♥️

    15. Så kult da! Jeg tror barnet deres kommert til å bli like fint som dere to😍 Lykke til videre og ha en fin uke Martine

    16. Jeg var på Thon hotel rett ved siden av i helgen❤️Hvorfor visste ikke jeg at det var messe der med spådame😭😭😭😭

    17. Kult å høre. Dette er din opplevelse! Ta den med deg og vurder selv. Jeg så de andre kommentarene her, og må bare si at jeg trodde det ikke fantes så mange netttroll. At noen velger å synke så lavt for å føle seg bedre selv er helt utrolig. Vi velger selv hva vi vil lese. Gøy om du vil dele mer etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg