Jeg har hatt sex med halve Jodel

Hey!

Ja, da har det seg sånn at jeg har ligget med halve Jodel. Jeg kom over en Jodel for et par uker siden der noen spurte om noen hadde ligget med en blogger, og så og si alle skrev meg. Woho, for det stemmer jo helt klart! 12-13 kommentarer med mitt navn, det er jeg veldig stolt av. 

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg ble ganske satt ut, spesielt da jeg ikke en gang har hatt sex med så mange. Hva får folk egentlig ut av å lyve om at de har ligget med meg når de likevel er anonyme? Jeg skjønner ikke helt om det er kun for å fremstille det som at jeg er en som ligger rundt? Jeg merket jeg ble ganske irritert da jeg leste dette, spesielt da det absolutt ikke stemmer. 

Jeg synes disse gossipbrukerne på denne appen burde bli stengt med en gang. Jeg blir direkte uvel flere ganger av alt drittet som står der. Jeg får heldigvis ikke gjennomgå så ofte, men gud så mye stygt det står om enkelte mennesker der. Det står jo kun dritt om utseende, personlighet eller hva folk gjør. Tenk å bli pirket på uansett hva man velger å gjøre. Jeg synes det er slitsomt med disse menneskene som skal pirke på meg her på bloggen daglig, men Jodel er MYE verre for enkelte bloggere. 

Har ikke dere jodlere lært om hva mobbing og drittslenging kan gjøre med folk? Selvom folk later som de ikke bryr seg om hva som står der, er jeg helt sikker på at enkelte ting kjennes. Det dere driver med på denne appen er direkte mobbing, og det er ikke greit. Jeg skjønner ikke at de som ikke eier denne appen kan mene at mobbing er greit i det hele tatt. Uansett om det er anonymt eller ikke. Jeg håper en dag Jodel går ut med navn på alle jodlene der ute. Det hadde vært drømmen, og da skulle jeg kost meg skikkelig. 

Jeg har hvertfall ikke hatt sex med halve Jodel, og 99% av hva dere leser på denne appen er kun folk med lite å gjøre som har funnet opp. Shit, tenk å ha et så trist liv at man må finne opp ting eller i det hele tatt skrive dritt om andre for litt karma på Jodel. Uff.. 

 Processed with VSCO with b5 preset

16 kommentarer
    1. De skrev det fordi de ser på deg som løs siden du hoppet så fort i køys med aleks på TV osv. Syns det er jævlig feigt av dem! Jodel er dritt, enig der!

    2. Det er en pris og betale for å være kjent Desverre :(.. men tenk på store kjendiser.. tenk hvor mye hate de får.. du kan seriøst ikke ta det personlig og du burde se deg gjennom hendene som sand.. they make you famous as well✌️❤️

    3. Teit app, men enda teitere at folk tror på sånt! Hvem som helst burde jo vite at det som skrives der er bullshit.
      Jeg tenker på verdensberømte kjendiser som får slike rykter etter seg hele tiden, og stygge bilder lagt ut av seg på nettet, og folk som prøver å hacke seg inn på kontoene deres. Tenk for et stress de føler på. Jeg tror jeg hadde blitt gal jeg, dersom jeg var en offentlig person! Ser artig ut å blogge, men du verden, det har sin pris!

    4. Det kan jo være Alex som har køddet? Eller noen som har ligget med deg, for det kan jo være den samme personen som hat skrevet alt…?

    5. Ja, det er dårlig gjort.
      Men det er en ting jeg seriøst lurer på. Har du og Justin Bieber møtt hverandre? Det er isåfall sykt cred 😀

    6. Folk er så sykt barnslige som hater på andre folk! De har bare et sykt lite liv! Ikke bry dg om dem! Jeg har fått hate før på Sarahah(politiet sier at dt er en mobbe app) jeg ble egt ganske lei mg når jeg fikk det men nå har jeg slettet appen!:) || noen folk er bare sjalue for hvor perfekt du er!! Stor fan av dg!! Elsker dg. PS: du og Alex er Goals!! Elsker bloggen din<3

    7. Jeg synes det er unødvendig at folk skriver sånne ting på jodel, men det er dessverre ikke noe du kan gjøre noe med. Detter er bare noe som kommer med det å være en kjent blogger. Det er vel ikke helt nødvendig å skrive et langt blogg innleg om det heller. Og kan du please slutte å lage så «dramatiske» overskrifter? Kan du heller skrive hva som kommer i blogg innlegget så jeg vet hva du skriver om. Det blir liksom får dumt noen ganger når det bare blir nevnt i en liten setning helt på slutten av innlegget. Det er ikke hat, jeg tenker bare at du burde tenke på det når såpass mange sier ifra om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg