Til dere som liker spøkelseshistorier

Hei dere!

Jeg har jo fortalt dere flere historier før da det har skjedd overnaturlige ting. Jeg tror ekstremt mye på sånne ting, og jeg er helt sikker på at det finnes mye som vi ikke vet om eller kan se. Jeg skal innrømme at jeg egentlig er livredd for slike ting, men likevel elsker jeg å lese historier om overnaturlige ting. Jeg elsker og hater på samme tid at jeg får gåsehud oppover hele ryggen. Om jeg starter å lese noe om overnaturlige ting klarer jeg ikke å gi meg. Jeg må lese alt. 

Uansett, i dag var det en venninne som sendte meg en link. Hun ba meg lese alt, og uansett hvor skummelt det var leste jeg det. Dette er noe av det sykeste jeg har lest uansett om det er ekte eller ikke. Jeg håper egentlig det er ekte, men samtidig ikke. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om dette er skummelt eller kult. Uansett så handler dette om en mann som bor i en leilighet som det skjer mye rart i. Han opplever ekstremt mye rare ting der, og han oppdaterer på twitter hver gang noe skjer. Han sliter med søvnparalyse, og søvnparalyse er helt jævlig. Jeg har hatt det en gang, og jeg håper virkelig jeg aldri trenger å oppleve det igjen. Om dere vil at jeg skal fortelle om da jeg hadde det kan jeg sikkert få gjort det i et annet innlegg. 

Tilbake til denne mannen. Han oppdaterer alt, han filmer kattene sine om natten, tegnet mennesket han så og plutselig klarte han å få til et bilde av det. Herregud, jeg får frysninger bare jeg skriver om det her. Dere MÅ lese det! Det er mye, men samtidig blir man så revet med at man ikke klarer å slutte. Jeg gleder meg til han oppdaterer mer, og jeg håper han gjør det snart. Om ikke han har blitt drept?? Altså, dere må lese for å forstå. Dette er så ekkelt, haha! 

Dere finner alle twitteroppdateringene hans HER, også kan dere bare bla dere nedover. Noe av det siste han postet er så sykt!! 

19 kommentarer
    1. Kan dere ha en til girltalk på kanalen?
      Kanskje om kjæreste, hvordan behandle kjæresten osv….❤️✨

    2. Er snart ferdig å lese alt han mannen legger ut og d er sykt skumelt men veldig spennende. Dette hjalp meg litt pga jeg har tentamen i morgen og vi skal skrive en tekst så nå har jeg fått mye inspirasjon. Håper ikke at læreren også har lest dette då😉😂

    3. Dette har ikke noe med historien, men jeg lurte på om du kan ha innkjøpsvideo fra Sverige?☺️♥️🙏

    4. Martine , du dreper meg her 😮 ! Jeg elsker sånne ting, spøkelser, gjenferd, alt, har vært på Lier mentalsykehus og mange andre plasser det sies at det spøker. Men dette , altså jeg tisser på
      Meg av å lese det 😮

    5. Omg! Det som er bra med at jeg leste dette er at vi har tentamen i morgen å nå har jeg fått masse inspirasjon

    6. Fyf syk historie. Føler litt med han ettersom huset mitt også har vært hjemsøkt. Blir bare kalt gal av de få jeg har fortalt det til. Vi har fått fjernet han da heldigvis. Og han som gikk igjen i mitt hus planla heldigvis ikke å drepe meg, han bare passet på meg helt fra da når jeg var liten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg