Jeg er med i en ny sesong av..

Hei dere!

Som dere kanskje fikk med dere drev jo jeg med innspilling over en lenger periode, og nå kan jeg endelig fortelle dere hva det er til.

En ny sesong av kollektivet!! Denne gangen blir det enda bedre, og dere får bli enda bedre kjent med oss i kollektivet. Dere får blant annet se en god del sider av meg som dere ikke har sett før. Denne gangen blir det mer av at de følger livene våre, og da får dere se hva vi egentlig driver med. Jeg har sett et lite klipp allerede, fordi det var noe jeg var veldig redd for at skal på skjermen. Heldigvis ble det ikke så alt for ille, men det er fortsatt litt skummelt at dere skal få se meg sånn.

Jeg tror kollektivet sesong to kommer til å bli dødsbra, og første episode kommer allerede på mandag. Woho, ikke lenge til!! Jeg gleder meg, og det burde dere gjøre også. Episodene kommer ut på viafree. Dette blir en skikkelig morsom sesong, og hvordan er det egentlig å bo i et kollektiv? Haha, jeg skal ikke røpe for mye nå, så det er bare å følge med.

18 kommentarer
    1. OMG! Endelig! Jeg lurte på om det slutta sånn i sesong 1, men nå får jeg endelig enda en sesong!
      Jeg er så stolt over deg Martine!! Stå på!❤️❤️❤️

    2. Martine så gøy❤️
      Jeg og vennina min hviste at det var kollektiv for Rebecca hadde lagt ut på Snapchat for noen uker siden kollektive på tur og la ut en video og Agnete gjøre en YouTube video med Petter og sa at det var et kollektivt. Vi skjønner ikke hvorfor du da sa endelig kan jeg fortelle det. Elsker deg❤️

    3. Åhh var ikke så fan av deltagerne fra forrgie sesong;( men denne sesongen blir dødsbra digger de folka som er md i denne sesongen!!! Elsker deg og rebecca;))

    4. ^^ enig, likte heller ikke forrgie deltagerne som Andrea og Sofie. Ikke no negativt liker de bare ikke:( men digger spesielt deg og rebecca! Dere r så pene

    5. Hvorfor Carl Aksel? Var ikke han med i en annen sesong av PH enn dere andre? Skulle ønske dere hadde byttet ut han og Petter med Sofie og Morten… No hate! Digger deg!❤️

    6. Folkens, til dere som lurer på hvor dere kan se sesongene av Kollektivet av Martine Lunde, Alexander, Rebecca, Petter og en til så er det på viafree og/eller Viaplay, akkurat samme som Paradise Hotel❤️❤️
      Men…
      Kjære Martine!! Jeg har bare en ting og si deg og det er at fy faen du er så fette rå❤️❤️ Jeg har ikke sett så veldig mye på Paradise, men denne gangen så så jeg igjennom ALT… så på videre, du er utrolig AWESOME…
      Men til alle som ser på Skal vi danse, stem på Helene, fordi Cengiz kan ikke vinne alt😂😂❤️❤️
      Takk for meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg