Joggebukse og sminkefri på fin restaurant

Heey!

Nå har jeg nesten akkurat kommet inn døren her etter en veldig koselig dag. Aleks og jeg bestemte oss for å utforske Oslo by litt i dag, så vi har vært på tidenes rundtur. Vi har gått og gått, og flere ganger faktisk gått oss bort. Det er så mye veier i Oslo, og vi skulle da finne et solarium. Vi søkte opp og fant frem etter en time med gåing. Heldigvis tok vi en matstopp fordi begge var så sultne, så da ble det sushi. Vi hadde kjempelyst på sushi, og til slutt fant vi et sted. Så da endte vi opp på en veldig fin restaurant med veldig overpriset sushi. Vi var ikke helt kledd opp for den restauranten der, for jeg gikk sminkefri og i joggeklær. Aleks hadde også tatt på seg joggebuksa, så det var ganske flaut å sitte der på den fine restauranten sånn. Likevel var det veldig koselig, og jeg har opplevd mange nye steder i Oslo. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå har jeg hvertfall fått på meg sminken, og snart kommer Isabelle hit for at vi skal få filmet inn noen videoer. Jeg ligger litt bak skjemaet i dag, så jeg må få sving meg rundt og få gjort alt i dag. Ah, jeg blir stresset av tanken, men ting må gjøres. 

Vi blogges♡

24 kommentarer

Siste innlegg