Jeg er tilbake

Hei mine fine lesere♡

I går tok jeg en liten dag av, i og med at jeg hadde startet på pencilinkuren og var veldig sliten. Hele dagen i går gikk til å ligge på sofaen hos bestemor og bestefar, så jeg tror likevel ikke bloggingen hadde blitt på topp om jeg hadde blogget. I dag er jeg hvertfall tilbake igjen, og jeg har noen morsomme innlegg på lur. 

I dag har jeg likevel litt jeg skal gjøre, for imorgen starter innspillingen til det programmet jeg skal være med på. Jeg må derfor få fikset en del ting, og få fikset meg selv. Jeg gleder meg skikkelig til imorgen, og jeg er veldig spent på hvordan ting kommer til å bli. Neste uke tror jeg blir en spennende uke, og allerede på tirsdag reiser jeg til et annet land. Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere mer om det senere, selvom jeg absolutt ikke blir borte lenge, og jeg skal heller ikke dra langt. Jeg gleder meg uansett, for jeg skal gjøre noe jeg liker veldig godt. 

Bortsett fra det skal jeg hente Aleks på flyplassen i dag, og det gleder jeg meg så mye til. Det blir godt å få han hit igjen, og jeg blir glad av tanken på at vi skal være sammen en god stund nå før han reiser igjen. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Ellers er Isabelle hos meg nå, og vi har akkurat spist på Mc’Donalds. Haha, for en frokost. Jeg liker egentlig ikke Mc’Donalds, for jeg får alltid så vondt i magen når jeg spiser der. I dag da jeg våknet fristet det likevel så mye med sjokolademilkshake, så derfor måtte vi ta turen. Nå skal jeg få fikset litt her, også må jeg komme meg i dusjen. Jeg har ikke tatt på ny selvbruning på en stund nå, og jeg har heller ikke skrubbet bort det gamle. Så nå er jeg helt flekkete, og det ser veldig lite fint ut. 

Vi bloggees♡

5 kommentarer
    1. Hva skjer?noe nytt på gang? Tenker å lure mæ på nr24 på fredagen å høre på top coast. Ta mæ en par øl. El så er d full trening til uka md kampsporten å alt d dær. Fan tungt som fan.sykkler vær dag på trenings så er d 10m kampsport etterpå. Trener du? Kan alt ifra selvforsvar til kampsport. Har blitt trent opp av dn beste. Han hva tilogmed norgesmester i boxing 2 ganger. Franske fremme legion å. Æ er litt av en kis. Hva md en date?

    2. Heihei, jeg synes du er dritpen og du er sånn seriøst forbilde mitt, jeg ler av videoene dine ( deres ) jeg håper jeg kan bli som deg en gang❤️ Når jeg var sur å lei meg så så jeg på videoene deres og da var alt bra igjen❤️ Du er sykt heldig som er sammen med Aleksander dere passer så bra sammen😻 jeg gleder meg til Isabelle finner seg en også, hadde ikke det vært koselig?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg