Vi passer en hund♡

Hey dere!

Åh, jeg er så glad nå! Vi skal passe en liten voffs i natt, og jeg er helt i ekstase nå. Vi passer lille Ramp, som kanskje en del av dere har sett før? Ramp er nemlig Pilotfrue og mannen hennes sin. Da jeg fikk spørsmål om å passe hunden deres her om dagen sa jeg ja med en gang. Det var ikke noe å tenkte på en gang, for jeg synes det er så koselig med hunder. Vi skal kun passe Ramp til imorgen, så jeg skal passe på å få kost masse med den lille søtingen frem til da♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Herregud, se så skjønn den er♡ Jeg er forelsket i den lille hunden her allerede! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg har bare hatt han her i rundt en time, og jeg er allerede mer sikker på at jeg trenger en hund i livet mitt. Vi har allerede lekt masse med lekene hans, og straks skal vi gå en tur bort til pappa. Pappa har akkurat flyttet, så vi må gå en tur bort å se hvordan det ser ut der. Nå må jeg legge fra meg macen, for alt jeg vil er å være med Ramp nå. Haha, jeg kommer garantert til å bli en gal hundemamma i fremtiden. 

23 kommentarer

Siste innlegg