Jeg er låst inne i min egen leilighet!!

Hei dere!

I går var Cassie en tur på besøk hos meg, og vi slappet bare av og spiste masse digg. Som vanlig satt vi og snakket, og plutselig kom jeg på at jeg måtte vise Cassie døren min. Døren min har vært veldig vanskelig i det siste, og i blant vil den ikke låse seg opp. Den fikser seg alltid etter noen minutter da man prøver, men det skjedde ikke i går. Akkurat da jeg skulle vise Cassie døren gikk den helt i vranglås. Jeg klarte ikke å få den opp og fikk så klart litt panikk. Jeg fikk bestefar til å komme opp til meg, og han sto i en halvtime på utsiden og prøvde å få den opp. Den slo seg virkelig helt vrang, og til slutt ga han opp. Derfor var Cassie og jeg låst inne.. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg må derfor være inne i dag til dette har blitt fikset. Jeg kan jo ikke hoppe ut og inn av vinduet hver gang jeg skal noe.Nå kom bestefar akkurat hit nå så får vi se om han klarer å fikse det. Om ikke må jeg nok bli inne helt til vi får fikset det, og jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta. Heldigvis har jeg ingen viktige planer i dag, for om jeg hadde det måtte jeg avlyst alt. Jeg kommer meg jo ikke ut, haha! Det er så typisk at sånne ting skjer meg, og jeg blir litt ufrivillig dramaqueen i blant. Jeg får jo panikk når sånne her ting skjer, for tenk om det skulle begynne å brenne? Jeg tenker alltid på verste måte når sånne ting skjer meg, men heldigvis blir nok dette fikset i løpet av dagen. 

Nå skal jeg komme meg i dusjen, og så skal jeg ta på en ansiktsmaske og se på RuPaul’s Drag Race. Jeg elsker det programmet! 

9 kommentarer
    1. Jeg hadde klikka vis jeg var dere. Er dere fortsatt låst inne? Keg er kjeeeeeeempe stooooooooooooor fan. 💕❤️💖😘😍💝💜Du og Isabell er kjempe fine og snille. Dere har fantastiske blogger og mange fine YT videoer.💕❤️💖💝💜Kan dere abonnere på min YT kanal jeg heter Ida Scheen og YT kanalen min heter The best vloggers. 💕❤️💖💝😍😉😂😀

    2. Du må Google opp en låsesmed!
      (Der du bor) de kan komme å bytte låsen din!!!! Og opne døren!!! P.s. ELSKER DEG!❤️

    3. Aaa, er helt hekta på Rupaul’s drag race! Tips!! Finnes to ekstra sesonger av RDR som heter “Rupaul’s drag race: All stars”! Verdt å se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg