Kanskje dette får meg bort fra tankene..

Hei dere!

Nå skal jeg noe jeg egentlig har mast på Aleks om lenge, men han gadd ikke. Derfor har jeg heller fått med meg Therese! Vi skal nemlig på kino og se den nye haifilmen. Jeg elsker jo haier, så dette gleder jeg meg skikkelig til! Jeg har sett traileren til filmen, og den handler jo i hovedsak om to jenter som skal ned i et bur for å dykke med haier. Kanskje denne filmen får meg bort fra tankene om å gjøre akkurat det, for det er jo en av mine store drømmer.

Jeg er veldig spent på filmen, så jeg kan fortelle dere senere om den er verdt å se. Jeg har sett veldig mange haifilmer, og noen blir alt for urealistiske og det er ikke så gøy å se på. Nå starter straks filmen, så vi blogges senere!

8 kommentarer
    1. Hei, jeg bare lurte på om hvem dine bestevenner bortsett fra de som var med på paradise er? Kan du minst nevne 3

    2. Ikke dropp den drømmen. Har selv dykket i haibur i sør Afrika og det var kjempegøy! Du vil ikke gå glipp av det! Håper du koste deg på kino.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg