Dette har jeg hatt så lyst til lenge

Hei dere!

Det første vi gjorde da vi våknet var å bestille noe vi har hatt lyst til så lenge. Og det var billetter til Prebz og Dennis the movie. Jeg ble invitert på premieren, og jeg ble så lei meg siden jeg var i Portugal da den skulle være. Derfor har Aleksander og jeg lenge hatt lyst til å se den, men vi har ikke funnet en dag det har passet enda. I dag derimot hadde vi tid, og derfor dro vi så tidlig som mulig.

Filmen var så bra, og vi lo hele tiden. Jeg digger Prebz og Dennis, og jeg synes det er så morsomt at de har fått sin egen film. Dette er forresten ikke noe reklameinnlegg ellernoe, og vi brukte våre egne penger på å se filmen. Føler jeg alltid må påpeke det når jeg skriver positivt om noe, om ikke er det alltid noen som skal prøve å ta meg i kommentarfeltet. 

Uansett, nå har vi akkurat kommet hjem og det pøsregner. Det er så kjedelig, for Bergen er så utrolig fint når det er sol. Derfor blir jeg nok inne resten av dagen, og får heller blogge litt og svare på noen mail. Dette innlegget her var egentlig veldig meningsløst, så vi blogges senere♡ Haha!

10 kommentarer
    1. Hei Martine eg lurte på om du savner å være barn? Du kommer jo aldri til oppleve det igjen! Eg tenker ofte på dette og da hører eg på gamle sanger fra da eg var mindre. Eg begynner ofte og gråte da. Har du noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg