Verdens verste natt

Inneholder annonse

Hei dere!

Herregud for en natt dette har vært.. Jeg har virkelig hatt en av mine verste netter på lenge, og jeg har hatt tidenes mareritt. Som mange kanskje vet er jeg ekstremt redd for terror, det har blitt så ille at jeg så vidt går i Karl Johan lenger. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor de ikke setter opp noe sperringer der for bilder snart, men jaja. I natt drømte jeg om terror, og jeg gråt nesten i det jeg våknet. Jeg var så stresset og redd, og det var helt grusomt. Jeg drømte at vi var på en fest og plutselig kom det folk og tok oss. Jeg klarte å løpe ned i en skog, men mange av vennene mine klarte ikke det. Jeg løp alene, og jeg fant hverken Aleksander eller noen av vennene mine. Det føltes ut som at denne drømmen varte i en evighet, for jeg fikk aldri vite hvordan det gikk med de andre. Det var helt forferdelig, og jeg ble jo ikke akkurat mindre redd. Da jeg endelig våknet var jeg i sjokk og sendte Aleksander melding med en gang. Jeg turte ikke reise meg opp fra sengen og jeg skalv som bare det. Nei, uff.. Dette var ikke en morsom natt. Jeg klarte heldigvis å sovne litt igjen etter jeg hadde våknet av denne drømmen, og da jeg våknet nå sist hadde jeg hodepine. Det sjokkerer meg absolutt ikke at denne drømmen ga meg hodepine for og si det sånn. 

Processed with VSCO with s2 preset

Over til hva jeg skal i dag. Jeg skal først ha kjøretime med Best Trafikkskole, jeg skal kjøre både i dag og imorgen. Jeg håper jeg snart kan få til lappen nå, for jeg har allerede begynt å se på bil. Jeg tenker at jeg skal få øvd på teorien i Bergen, slik at jeg kan ta den når jeg kommer hjem derfra igjen. Deretter må jeg bare kjøre masse, for jeg tror jeg skal klare lappen om ikke så alt for lenge. Jeg tar forresten med automat til de som lurer, og det er fordi jeg uansett kommer til å ha en bil med automat. I tillegg har hele familien automatbiler, og jeg føler ikke behov for gir. Jeg vet mange sier det er dumt fordi jeg ikke kan kjøre om jeg plutselig må kjøre en bil med gir, men da er det bare så enkelt at jeg ikke kan kjøre. Jeg ser ikke grunnen til at jeg skal gjøre det vanskeligere for meg selv, for gud som jeg sleit med giring. Automat er så mye lettere, og jeg er så flink! Dere finner kjøreskolen jeg kjører med HERHan jeg kjører med er så dyktig, og jeg har aldri følt meg tryggere i trafikken før. 

Ellers skal jeg til Drammen etterpå for å gjøre noe jeg har snakket om en stund. Klarer noen å gjette hva? Jeg grugleder meg, men jeg håper dette hjelper meg fremover. Vi bloggeees♡

20 kommentarer
    1. Uff er leit med slike tanker, ikke at jeg har noe med det, men kanskje du burde vurdere psykolog? Siden du nesten ikke tør å gå i Karl Johan lenger liksom. Lykke til med lappen BTW <3

    2. Jeg er veldig lik deg der. Jeg er liiiivredd for terror. Jeg gruet meg hele tiden før vi skulle på ferie. Fikk beroligende og angstdempende medisiner av legen før avreise. Jeg var så stresset på ferie. Jeg leste på forhånd at de hadde tatt sånn 4 terrorfolk der. Og den dagen vi skulle hjem så gledet jeg meg til å se om jeg overlevde turen.
      Nå har jeg begynt å gå til psykolog. Jeg har flere ting som plager meg enn dette så klart, men jeg trenger å endre tankemønster. Jeg burde nesten bare skifte ut alle tankene jeg har. Haha.

    3. Dette var et barnslig innlegg, Martine 😀
      Men du må vel gjøre det litt barnslig for at det skal passe lesergruppen din

    4. Martine Lunde: Hei, er dette Best Trafikkskole?
      Best: Ja, hva kan jeg hjelpe deg med?
      Martine: Jeg ønsker å ta kjøretimer med dere, dere vet sikkert hvem jeg er. Mitt navn er Martine Lunde og vant Paradise Hotel. Jeg driver også en veldig populær blogg, så jeg tenkte om jeg markedsførte dere på bloggen og sier at dere er verdensbeste kjøreskole om jeg da kan få en bra pris?
      Best: Ehm, nei tror ikke det…
      Martine: Men da velger jeg noen andre.
      Best: Ok, vi skal de hva vi kan få til.

    5. Dette skiver hun som lå på hotell i London. Midt i sentrum og rett etter at det hadde vært terror der. Du er IKKE sann!

    6. Hvis du er redd terror, hvordan taklet du å være i London like etter det hadde vært angrep der??
      Grunnen til jeg spør, er at jeg skal til London selv snart, og det ligger i bakhodet mitt.
      Klarer man å slappe av og nyte oppholdet, eller blir man helt paranoid?

    7. Hei, random spørsmål men jeg sliter noe sykt med håret mitt, det detter av hår hele tiden, jeg røyter verre enn en katt!! Håret mitt er svakt og det er sykt slitsomt at så mye hår detter av hele tiden, vet du om noen produkter jeg kan kjøpe og bruke som kan forebygge dette??

    8. Skal du ta botox hos Marit? På M klinikken? Håper det for din del, for hun er såå dyktig! Tatt hos henne jeg og, og kommer ikke til å velge noen andre igjen!

    9. Jeg skjønner deg, Martine!
      Jeg er dritredd for terror selv, men min aller aller største frykt er å bli kidnappet. Noen ganger var det så ille at jeg gråt når jeg skulle legge meg.
      Før var jeg også redd for overgrep, men det gikk heldigvis over.
      Gi det litt tid, det går sikkert over etter hvert.
      Håper det går bra med deg, Martine! <3

    10. ja du er sikkert redd for terror. Derfor du havnet i London rett etter at det var terror der. Du slettet kommentaren min. Du er ikke sann!

    11. Nei, men er du SÅ redd terror, så drar du ikke til et land der det nettopp var terror! Det er jo helt utrolig. Så jeg har faktisk vanskeligheter med å tro på denne redselen din. Alle er vi redde for terror, men jeg vil faktisk si at du overdramatiserer. Hopper av t-bane osv.. Ser nesten ut som at du ikke hadde noe annet å blogge om, og da måtte du blogge om dette marerittet. Jeg synes på mange måter at du er en flink blogger , men av og til er det helt utrolige ting som dukker opp her på bloggen din. Ja med dette som at du er så redd terror. Billetter går det fint å avbestille. Jeg hadde aldri selv reist til London den tiden du reiste……..

    12. Anonym: Jeg tenkte det var tryggest å reise til London da, i og med at det akkurat hadde skjedd noe der. Derfor er det ganske lite sannsynlig at det skjer noe igjen 4 dager etterpå. Så om det skjer i Norge da, så skal jeg dra til et annet land? Jeg synes det er skummelt nå i Oslo fordi det ikke har skjedd noe her enda, og det mest sannsynlig kommer til å skje noe.

    13. Jeg skjønner deg 100% Martine❤️❤️ Jeg er kjempe redd for terror, men hvis det hadde skjedd noe f.eks i Oslo så hadde jeg ikke vært redd for å dra dit noen dager etterpå fordi det da allerede har skjedd noe der, så jeg skjønner ikke hva greia til folk er! Noen folk er bare så slemme og det er vanskelig å forstå seg på folk, og Martine prøver å forklare det som f.eks har skjedd, men dere tolker det feil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg