Jeg samlet hele gjengen♡

ANNONSE

Hei dere!

For noen dager siden fikk jeg ta med meg noen venner på en middag hos Olivia. Olivia er jo en av mine favorittrestauranter, så jeg ble utrolig glad da jeg fikk spørsmål om dette. Olivia er spesialist på parmaskinke, og det var nettopp derfor vi skulle dit. Vi skulle få smake på forskjellige retter med parmaskinke, og det her var midt i blinken for meg. Jeg elsker parmaskinke, og jeg spiser det så og si daglig på brødskiva. Så jeg samlet en gjeng for en koselig middag, og vi hadde det så hyggelig!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi fikk først servert forrett, og der blant annet var parmaskinken. Herregud, så god den var. Den smakte helt fantastisk, og jeg spiste meg egentlig mett på forretten. Jeg pleier ofte å spise parmaskinke fra pakningen, så dere kan tro jeg koste meg her med masse parmaskinke. NAM! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

“Prosciutto di Parma har et spesialistprogram som anerkjenner kokker og forhandlere verden over som har utmerket seg i håndteringen av verdens mest berømte skinke. Olivia Aker Brygge er en av spesialistene som Prosciutto di Parma har valgt ut”. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Om noen kunne tenkt seg å dra på Olivia for å spise, ville jeg absolutt anbefalt disse forrettene. Da får man mye forskjellig, og i tillegg får man parmaskinken. Dere kommer ikke til å angre, for den parmaskinken var så utrolig god. Får vann i munnen bare av å tenke på det!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Til hovedrett valgte alle litt forskjellig. Jeg klarte ikke bestemme meg, så Aleksander og jeg delte en salat og en pizza. Vi valgte min favorittpizza, den heter “Prosciutto Di Parma” og den er med parmaskinke den også. Uansett hvor jeg er og skal spise pizza må jeg ha med parmaskinke. Nam, Olivia sin er en av de beste!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Herregud som jeg koste meg denne kvelden! Fantastisk mat, og verdens beste gjeng♡ Tusen, tusen takk for at vi fikk komme til dere på Olivia Aker Brygge og smake på parmaskinken. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, og gleder meg allerede til min neste tur dit. Jeg synes forresten det var så koselig å samle en stor gjeng for å spise, det må vi gjøre oftere. 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg