Jeg mistet armbåndet mitt til over 5000kr..

Hei dere! 

Jeg våknet klokken 8 i dag, så jeg har allerede vært våken ganske lenge. Vi var jo på Findings i går, og det var helt greit. Mye fulle folk og ja, dere vet. Haha! Vi dro hjem ganske tidlig, og da vi kom hjem fikk jeg panikk. Jeg har mistet Hermes armbåndet mitt, og jeg er så lei meg. Om noen finner det, eller har funnet det hadde jeg satt veldig stor pris på om dere sa ifra. Det armbåndet betyr veldig mye for meg, og jeg kan gjerne betale noen om de har funnet det for å gi det tilbake. Jeg lette ute etter det i natt, og i dag tidlig klokken 8 gikk jeg ut for å se etter det igjen. Åh, det er så kjipt!

Jeg tenkte også å vise dere litt bilder fra gårsdagen. Jeg har fått ekstremt mye spørsmål om hvor jakka jeg hadde på meg er fra, og den kjøpte jeg på Bershka. Jeg kjøpte den i Spania, og jeg er veldig fornøyd med den!

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg er faktisk skikkelig usikker på om det blir Findings i dag, men vi drar uansett en tur til Morten og Sofie først. Det kan være vi tar oss en tur, for det er ji mange bra artister i dag også. Vi blogges hvertfall senere♡

26 kommentarer
    1. Hva er det mulig? Jeg mistet Hermes armbåndet mitt på Findings i går jeg å, er helt knust. Mitt er blått og gull. Håper noen finner dem, og at det ikke er noen som går rundt å stjeler.

    2. Åå:( men Martinee, hvilken størrelse bruker du i duva jakke? Tror jeg trenger samme størrelse som deg, og det er tilbud i helgen

    3. Jeg var veldig uforsiktig med låsen på ett av mine i en periode, rev og røsket i det i fylla osv. Plutselig kjente jeg at den åpnet seg veldig lett og vipps en dag var det borte. Er så bittert :/

    4. Jeg leser bloggen din daglig, syntes du er veldig flink og virker som en veldig bra jente. Samtidig leser jeg mange andre paradise folk sine blogger også og ment samme om dem. Men på findings skjedde en ting som endret på det. En nær venn av meg jobbet der som vakt og stod og sjekka legget til alle som skulle inn. Hvor fler av paradise folkene tok den arrogante holdningen og ble sure og kom med “vet du ikke hvem jeg er eller?” Når hun spurte dem om legg. Dette er folk jeg har sett opp til og mistet all respekt for. Samtidig fortalte hun meg at du og Aleks smilte pent og viste legget. Det gjorde meg glad! Viser meg bare at det jeg har trodd om deg har vært sant, du har alltid virket så jordnær og søt og ikke no høy på deg selv. Fortsett som du gjør, du er en stor inspirasjon 🙂

    5. Martine;
      Du må melde fra til forsikringen din, så får du nytt. Må kanskje betale en liten egenandel, men så dekker de resten.
      Det er sånt vi har reiseforsikring til. Den gjelder så fort du går ut av ytterdøren hjemme 🙂
      Lykke til.

    6. Martine!!! Jeg fant armbåndet ditt Igår!!! Da Alex røyka og du kyssa han 5 min etter fet så jeg den i bakken, jeg har den og kan levere den til deg !!!!

    7. Jeg elsker deg og bloggen din😍
      meeeeeeen…. kanskje ikke så lurt og skrive at det koster 5000,- liksom i tilfelle noen har det og selger det😬

    8. Hadde aldri hatt på meg ett så dyrt armbånd på en festival. Det sier seg jo selv en festival er det mange folk på og man får jo beskjed ikke ta med dere ting som dere ikke vil miste. For det er dømt til å bli mistet eller stjålet

    9. Hei Martine jeg elsker bloggen
      din og you tube kanalen din💜 Stakkar deg som har mistet et så dyrt armbånd. Hvis jeg finnner det skal du selfølgelig få det tilbake😘 Hilsen meg💖😘😘

    10. Martine!! Jeg er 100% sikker på st det er din armbånd jeg fant, akkurat den du hadde på i pH, det står H med gull Iks? Og resten er hvit aktig? Kan sende bildet, mamma ville melde det til politiet Hahah! Men bra st vi fant den, hadde vært fint om du kunne hentet den!

    11. Du er så heldig for at Julie fant det!! Om hun ikke tulla da haha, hva om en idiot fant det og solgte det! Men ALDRI bruk noe du ikke kunne klart å miste på ett sånt type sted. Håper hun faktisk fant det og at du får det tilbake da❤❤

    12. Meg: kan dere slutte å si “om henne ikke tuller” det er ikke alle som har så lite å gjøre! Jeg har funnet den! Kan dere tro meg? Kan sende dere bildet på Facebook!!! Herregud er det så vannskelig å tro meg? Slutt ! Jeg har funnet den ferdig med saken folkens, dere er ikke 5 år gamle skjerp dere.
      Martine jeg kan sende deg den i posten 😊

    13. Hvorfor skriver folk “Hvor kjøpte du jakka?”, “Hvor er jakka fra?” DET STÅR JO I INNLEGGET😂😂

    14. Julie: chill, omg sa ikke at du ikke fant det, men jeg skjenner deg ikke, har aldri møtt deg så lurer litt på hvordan jeg kan stole på deg såpass, smartass, jeg mente ikke det som en slem mld, det er det hjerter og “haha” betyr.så før du starter med utropstegn og det “sinne” ditt så burde du lese mld om igjen;)❤❤

    15. Fuck you! Det er trist å høre at folk har mistet en person som de er glad i, men at du har mistet et armbånd er bare irriterende å lese. Det gjør meg irritert at dere “rosabloggere” klager over at dere har mistet et armbånd, tenk på de ungene i afrika som har mistet hele familien sin. Slutt å klage din plastikkdukke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg