New in

Hei dere!

Det virker som flere av dere synes det er morsomt når jeg viser innkjøpene mine. Jeg handler veldig sjeldent her i Norge, men i går kjøpte jeg faktisk med meg litt. Det ble to par sko, og jeg elsker de! Jeg klarte ikke velge mellom svart og beige, så da tok jeg begge. Haha!

Begge disse skoparene er fra Bianco og kostet 699 kroner per par. Jeg er litt usikker, men jeg mener de kostet det. Jeg synes de var så søte med den dusken foran, og i tillegg elsker jeg semsket skinn. Disse skoene var virkelig perfekte, og de var så meg!

Dette smykket har jeg hatt lyst til å kjøpe en god stund, men det har alltid vært så mye folk på Glitter hver gang jeg har vært der. I går var det heldigvis kun oss der, og da fikk jeg tid til å se ordentlig. Jeg synes det er så fint, og jeg synes M'en gjør det lille ekstra. Aleksander var ikke helt enig med meg med hvilken bokstav jeg valgte, så jeg får vel ta en tur innom å kjøpe en A også. Dette er fra Glitter og kostet kun 199 kroner. Jeg tror det var på tilbud, så der hadde jeg flaks. Veldig fint, og ikke minst billig!

Jeg må vel også få med at dette ikke er spons eller reklame. Dette har jeg kjøpt for mine egne penger, og jeg har ikke samarbeid med noen av disse butikkene.

Håper dere likte innkjøpet mitt fra i går♡

8 kommentarer
    1. Er du naturlig blond, eller bleker du håret ditt ? Virker ikke som du bryr deg nevneverdig om leserne dine når du aldri gidder å svare på selv, enkle og naturlige spørsmal

    2. Hva produkt bruker du på bryna? (Browdefiner eller dipbrow) Hvilket merke er den fra, og hva heter fargen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg