Flyvertinnen kjeftet på oss

Herregud, for en flytur dette har vært. Jeg har aldri opplevd dårligere service og frekkere ansatte på et fly før. Jeg er helt sjokkert.

Det hele startet i Portugal på flyplassen der. Vi skulle sjekke inn, men så merket vi at det ikke gikk å sjekke inn Morten. Vi gikk derfor til skranken, og da fortalte de at flyet var overbooket, og derfor kunne det hende at Morten måtte ta et annet fly. Vi ble selvfølgelig småstresset for det, for Sofie ville jo ikke fly alene uten Morten. Jeg tviler også på at Morten hadde veldig lyst til å sitte igjen på flyplassen alene. De gikk til en ny skranke ved gaten og fikk beskjed om at de kunne få et fly i kveld som først skulle fly til Helsinki. Deretter skulle de fly til Norge i morgen tidlig. Det er selvfølgelig bra at de finner andre muligheter, men det her fristet jo ikke for Morten.

Etter litt fikk han komme med på flyet likevel, og Sofie og han gikk på før oss. Aleksander og jeg var de siste som gikk inn på flyet, og ved inngangen møtte vi en jente som også hadde vært i Portugal, men på ungdomscampen. Hun så veldig lei seg ut, så jeg spurte om det gikk bra. Da fortalte hun at hun ikke fikk bli med flyet fordi det var overbooket. Hun var den eneste som ikke fikk bli med flyet, og denne jenten hadde vært på ungdomscampen. Det vil si at hun er under 18 år gammel. Jeg fikk så vondt av denne jenten, men vi måtte jo gå på flyet. Da vi kom inn i flyet var det fortsatt ledige seter. De ledige setene var på business class, og det var hele 6 ledige seter der. Likevel kunne ikke denne jenten komme på, fordi de ikke kunne oppgradere folk til business. Hvor sykt er ikke det? Istedet for å la jenta sitte på et business sete, som forresten var et helt vanlig sete bare annerledes mat. Så lar de henne heller bli igjen i Portugal alene. Jeg er helt sjokkert..

Men det stoppet ikke der. Etter litt fikk vi servert mat, og til maten brukte de store brett som tok veldig mye plass. Hver og en av oss fikk disse store brettene, og da måtte man ha bordet nede. Etter en god stund måtte Aleksander tisse, og på grunn av det brettet kom han seg ikke ut fra setet sitt. Vi hadde fått maten en time i forveien, så egentlig burde vel disse brettene blitt fjernet. Han trykket på den knappen slik at de som jobber på flyet skulle komme og ta det vekk, men ingen kom. Han ventet derfor fem minutter til og trykket på knappen igjen. Denne gangen trykket han to ganger, og da kom flyvertinnen. Da hun kom bort til setet vårt klikket hun og sto og kjeftet på Aleksander foran hele flyet. Hun sa at når man trykker to ganger er det et nødsignal. Ingen av oss visste jo dette, og Aleksander gjorde jo det fordi hun ikke kom første gangen.

Aleksander svarte pent og sa at han måtte tisse, og spurte om hun kunne ta brettet hans. Hun tok brettet, og Aleksander fikk klatret over Sofie og meg slik at han skulle komme seg på do. Det flyvertinnen da gjorde var å gi meg brettet, og mente da at jeg skulle sitte å holde brettet til Aleksander. Jeg spurte om hun kunne ta det med seg, men da svarte hun frekt tilbake at det kunne henne ikke.

Hun snudde seg og gikk tilbake, og da gikk jeg etter henne med både mitt og Aleksander sitt brett. Jeg gikk bak der henne satt og sa at jeg bare kunne sette brettene der selv, og da klikket det enda mer for henne. Hun ba meg komme meg vekk derfra fordi jeg ikke kunne gå der. Veldig spesielt i og med at det var ved doen. Hun sa at jeg måtte ta med meg brettene og sette meg ned. Jeg sto på mitt og sa at jeg ikke orket å holde et tungt brett mens Aleksander skulle tisse og at det i tillegg var kø på doen. Hun ble derfor enda surere og sto å skrek til meg bak ved doen. Hun sa at jeg måtte skjerpe meg og at jeg ikke kunne be henne ta brettene. Jeg ba henne ikke ta brettene en gang, i og med at jeg kom foran selv for å levere de. Til slutt skrek hun til meg at jeg måtte gå bak ved andre doen med brettene, fordi hun ikke gadd å ta de i mot.

Derfor gikk jeg bakerst i flyet og spurte de bak om de kunne ta de, og de svarte at de selvfølgelig kunne gjøre det og de var så hyggelige. Denne flyvertinnen som var frekk sto og fulgte med for å se om de tok i mot brettet mitt bak, og hun ble nok enda surere da hun så de tok dem. Det første hun gjorde da jeg kom tilbake til setet mitt var å ringe i den telefonen, sikkert for å fortelle at de skulle komme tilbake med brettet mitt ellernoe. Haha, for et trist menneske. Hun sto også å stirret på oss LENGE etterpå. Det var så ubehagelig og hun ga seg ikke heller.

Det morsomste er at det var flere andre passasjerer som fikk med seg dette, og de fortalte oss at sånn flyvertinnen holdt på var ikke greit. Hun ene damen ved oss klagde faktisk til en annen som jobbet på flyet, og fortalte hele historien. Hun var selvfølgelig enig med oss, og etter det så vi ikke noe mer til denne sure flyvertinnen. Hun holdt seg ved doene hele flyturen, og noen andre tok over hennes jobb foran i flyet.

Heldigvis har vi landet nå, og var nok første og siste gangen jeg flydde med TAP Portugal. Bare det at de lot en ung jente stå igjen på flyplassen alene er sykt nok i seg selv. Og det hele toppet seg med denne flyvertinnen.. Så takk for flyturen TAP Portugal, vi sees aldri igjen!

94 kommentarer
    1. fy faen at det går an og oppfører seg sånn… det er helt sykt hvordan noen mennesker er i dag!
      også du etter later ikke folk bare sånn, når det er plass på flyet!

    2. Tragisk!! For et menneske… Man kan ikke holde på sånn! Og stakkars hun jenten.. Det er helt tragisk! Hun har betalt for å komme hjem med det flyet, og da skulle det bare mangle at hun hadde fått et sete!

    3. Moren min hadde akkurat samme problem igår da hun reiste fra Tyskland! De var sinnsykt frekke og i og med at hun ikke fikk booket noe sete så gikk hun bare på og ventet til flyvertinnen kom for å si hvor hun skulle sette seg men så kom det 3 Security duder etter hun 😂 Tåpelige folk, er jo dems feil at de overbooker et fly!

    4. At flyet bare var overbooket med 1 person må være ny rekord! Da jeg reiste med TAP i april i år var det overbooket med hele 13 stykker. Nesten beundringsverdig at det i det hele tatt er mulig

    5. Stakkars jenten og dere, hvis hun flyvertinnen var en flyvertinne skulle hun kanskje ta brette deres somman skal gjøre på jobben sin, og i tileg sier at hun ikke gidder HVA!!! Det kaller jeg kaller jeg latskap på jobb og hun skriker til dere i offentligheten, nei håper hun fikk sparken og hun jenten som var alene i Portugal har det bra nå. Ps elsker bloggen/Yt din. Keep up whit the good work❤

    6. Synd ikke 18 åringen kom med, men det falt aldri dere inn og kanskje la hun få en av deres seter? Dere er tross alt over 18 og i stand til og ta et annet fly.
      Vi hadde trengt noen slike hverdagshelter.

    7. Skulle fly med TAP også ble flyet kansellert, og da ble det masse overbookinger på de neste flyene og vi bestilte da business class for å være sikre på at vi fikk bli med på flyet. TAP var også redde for overbookinger og ringte da dagen før for å prøve overtale oss til å endre til økonomi fordi de da dekker hele beløpet.
      Det var også ikke noe hjelp å få, men har alltid vært bra service fra dem før.
      Men jeg er enig, de er ikke så flinke med kundebehandling lenger.

    8. Hva faen? Det er det verste jeg har hørt! De kan jo ikke oppføre seg sånn på et fly?? Helt sykt😕 Hun flyvertinnen er ikke riktig rett (håper hun fikk sparken) Det er også heelt idiotisk at en 18 åring jente ikke får komme på flyet! Stakkars:( bra dere fikk plass på flyet da❤️

    9. Huff huff..oiisan! Opplevde også et ubehagelig opplevelse på vei til Portugal. Hun la Ann på meg. Ubeskrivelig

    10. Det der er jo helt forferdelig. Jeg flydde en gang med tap Portugal til og fra Portugal. Dette hendte ikke med meg. Jeg og broren min vi fikk frem i cockpiten. Jeg ser at TAP prioriterer andre ting forran greie flyvertinner.

    11. Jeg skjønner hva du mener!! Poenget var ikke det å holde brettet! Du synes vell det var irriterende, måten hun oppførte seg og dermed ble det en prinsippsak. Hadde klikka for meg også!

    12. Huffamei.. at det går ann å gjøre no slikt!! For en oppførsel😒 At hu gjør en så dårlig jobb er ikke greit, hun burde ta de brettene det er vel ikke så farlig, huff! Og den jenta!! At det går ann, de kunne gitt henne en businessclass sete (Ahah eller hva det heter) og droppe å gi hu maten som hører til de setene!! Huffamei, jeg skal aldri ta det flyet😕 Håper det gikk bedre etterhvert med dere, deg, aleks, Morten og Sofie fortjente ikke dette etter en så fin tur😕❤❤

    13. Fy faen for en dritt oppførsel av en flyvertinne ho burdte få sparken, dere burdte klaga til selve flyselskapet å sakt det som skjedd med flyvertinnen. Skjønner dit/deres valg med den ungdommen, og det er bare dumt at ho ikke fikk et av de settene når ho er undre 18 år og ikke er voksen ennå. Håper du får en bedre dag i morra!

    14. Veldig dårlig gjort av flyvertinnen, når man har en slik jobb så kan man ikke nekte en person komme med hjem. Denne jenten kunne også hatt fått business class og kanskje betalt en 100 lapp mer eller bare få den vanlige maten. Og det med de brettene forferdelig. Når jeg fløy hjem fra croatia så var flyet så skrøpelig at oksygen maskene datt ned.

    15. Bra at du ikke ga deg da uansett hvor frekk hun flyvertinnen var! Sånne mennesker har ikke noe å gjøre i sånne jobber hvor folk liksom skal føle seg trygge og velkomne! Håper dere kom dere trygt hjem og at dere hadde en fin tur i Portugal❤

    16. dæven å deilig det måtte føltes å få sett den flyvertinnen få en på trynet når folk klagde på hun og var enige med dere 😂😌

    17. Hvis det var 6 ledige Business-seter er det fordi det er blokkerte midt-seter som ingen får sitte på. Husk at de som sitter i business betaler mye mer og derfor får de ledig midtsete. De ville isåfall oppgradert noen andre ombord med høyere status og latt henne få økonomisetet men da var nok flyet helt fullt.

    18. Så frekk flyvertinne det går ikke an og oppføre seg sonn. Og stakkars hun jenten som ikke fikk være med på flyet!😢

    19. Enig i at servicen var dårlig, hvis det er slik du forteller!
      MEN du skjønner at den unge jenta måtte vente alene fordi Morten og Sofie absolutt måtte komme med på dette flyet. De var tross alt to sammen, mens hun var alene, og i tillegg et par år yngre enn dere.

    20. Da kunne jo denne såkalte Morten si fra seg sitt sete da 🙂 men da hadde det vel ikke vært noe å skrive om

    21. Klag til flyselskapet! Både for overbookingen, at de ikke kan oppgradere og denne vesle flyvertinnen som ikke burde hatt en jobb som denne, da dette tydeligvis blir for mye for henne. Det er viktig at alle som opplever slike ting klager – flere som klager, flere som blir hørt, og flyselskapet må gjøre tiltak

    22. De overbooker flyene sine ofte. Skjedde med meg når jeg reiste alene til Portugal. Når jeg skulle hjem igjen var flyet overbooker og jeg fikk ikke bli med. De gav meg et nytt fly 2 dager etterpå….

    23. Sorry men jeg må nesten le! Den dama likte definitivt ikke jobben sin 🙊🙊 tøft gjort av deg å gå etter med brettene da, jeg hadde nok ikke turt å gå på do engang!

    24. Alle overbooker flyene sine, dette er pga. det er så mange som ikke møter opp på flyplassen. Flyselskapet betaler en avgift på antall tomme seter i flyet. Så det er en måte å unngå å tape penger😉

    25. Nå får vi bare en side av saken her da! Jobber selv i fly-verden og det er mange regler som du nødvendigvis ikke vet om – f.eks hvorfor det var ledige seter på business.
      Og at brettene var så store at du ikke klarte å holde de – tror jeg ganske enkelt ikke på. Ingen unnskyldning for at denne flyvertinnen ikke var direkte hyggelig, men som sagt saken har alltid 2 sider.
      Og om du faktisk syntes så synd på denne jenta på 18 år så måtte vel en av dere kunne ha ventet da – tullesak – men oppmerksomhet og klikk får du jo da – og da er vel det du ønsker oppnådd.

    26. Det er så merkelig! Og stusser veldig over at de ikke kunne oppgradere henne til business. Jeg har flydd to ganger i år og vi spurte helt vanlig i skranken når vi skulle sjekke inn om det var mulig å bli oppgradert, og da vi skulle inn på flyet fikk vi beskjed om at vi hadde fått en gratis oppgradering. Og dette skjedde to ganger, så det var innmari dårlig service!

    27. Skulle ikke vært mulig for slike mennesker å komme seg inn i servicebransjen! Håper hun mister jobben, slik oppførsel er absolutt ikke greit.

    28. Tenk så heldig du er som lever et liv der noe så smått som en kjip flytur og dårlig service blir en så stor sak og opptar deg nok til å skrive dette innlegget..
      Greit nok – kjip flytur, så klag til flyselskapet da. Men det finnes mennesker der ute som kun kan drømme om å leve et liv der de noen gang føler behov for å skrive et helt blogginnlegg om dårlig service.
      Vet ikke helt hvor jeg vil med denne kommentaren en gang.. kjenner bare jeg blir ekstremt flau. Er som å sitte på jobb på kontoret og høre alle de norske damene klage over vaktlista og hvor kjipt det er å gå rett fra senvakt til tidligvakt – mens jeg vet at den ene flyktningen som sitter og hører på oss klage har mistet hele sin familie i krig – både mann og barn.
      Noen ting kan man kanskje holde for seg selv tenker nå jeg.

    29. Kordan va det at Morten egentlig ikje hadde sete (som e tabbe av flyselskap) meen så fikk han sete og ei mindreårig, ensom jente mista sitt sete? Ka skjedde her?

    30. Dette er den dummeste blogg jeg har lest. Dere truet dere til en plass på flyet og samtidig klager over at en ung jente blir kastet av for å gi dere plass.
      Hvorfor ikke istedenfor å blogge i NA sende en klage til selskapet slik at de kan svare på din kritikk? Denne form for uthenging av et seriøst selskap er direkte barnslig og useriøst.
      Jeg har reist utrolig mange ganger med TAP og har bare positiv erfaring. Jeg har også opplevd både kaselering og overboking som har blit behandlet på en profesjonell måte.
      Finn på noe annet å blogge om. Å henge ut et flyselskap på denne måten vitner om useriøsitet. Stikk fingeren i jorden å kjenn etter om du fortsatt befinner deg på vår klode.

    31. Man trykker rett og slett ikke på service-knappen på fly.. det er vel allmennkunnskap at den kun skal benyttes dersom det skjer noe? Knappen er ment for å tilkalle personalet dersom det er noe alvorlig. Tenk hvis alle 150-250 passasjerene skulle benytte seg av den rett som det er. Ikke rart flyvertinnen ble sur spør du meg.

    32. På tiden denne Martine kommer ned på jorda – tulle innlegg – sprøyt og vås!
      Mye man kan finne på for å skape oppmerksom het! Kunne ikke gi bort sete fordi hun skulle i et møte ha ha for det var nemlig mye viktigere enn at den stakkars jenta på nesten 18 måtte stå igjen – fordi hennes Morgten MÅTTE få bli med – få deg et liv jentunge!

    33. Wow liker virkelig at du sletter kommentaren min? Jeg var der selv Martine! Jeg fikk med meg hele greia, og jeg vil prøve å forstå hvorfor i alle dager du ønsker og ikke komme med hele sannheten. For hvis ikke så må du la være å skrive et innlegg om det. Det er enten sannheten eller ikke et innlegg i det hele tatt. Dårlig gjort

    34. Anonym: Du har jo åpenbart ikke fått med deg alt? Tror det er en grunn til at en dame som satt på raden vedsiden av oss fortalte alt til en annen som jobbet der og sa at det som skjedde ikke var greit. Denne damen som jobbet der jobbet selv som flyvertinne i et annet selskap og hun sa at det var flaut å se hvordan flyvertinnen oppførte seg. Jeg gikk pent til flyvertinnen foran og spurte om hun kunne ta brettene, og istedet for å si pent at jeg skulle gå bak med det, klikket hun heller på meg.

    35. Håper Morten og Sofie har godt samvittighet for at de klarte å presse seg med på flyet sammen. Sofie ville ikke fly uten Morten – virkelig?! Hun hadde jo både deg og Aleksander.. den stakkars jenta under 18 var ALENE. Igjen viser Sofie hvilken egoist hun er. Og du lever i en verden med I-landsproblemer 🙁

    36. Du kalte flyvertinnen for stygge ting, og det vet du selv.. Kanskje du fortalte hun det etter hun klikka, men man skal aldri ta tilbake ved å være frekk! Kill em with kindness heter det, du kunne bare ha skjønt at du gikk inn til en annen avdeling der de passasjerene hadde betalt ekstra mye for bra service og at du braste inn der med søppel, ikke rart hun klikka! Ta hensyn til andre.

    37. Sitat:
      “Jeg tviler også på at Morten hadde veldig lyst til å sitte igjen på flyplassen alene.”
      Og du tror en mindreårig skulle ha mer lyst til å sitte igjen på flyplassen??
      Dette var pinlig… Det forteller mer om din og reisefølget ditt sin empati for denne jenta. Sympati ja, men ikke snev av empati. Flaut!

    38. tilkalte du flyvertinnen pga ett brett som du ikke kunne holde i type 2-3 min? altså hvem tror du at du er? kanskje vurdere og ta privat-jet, der standaren er høyere. virker som du tror du er Kim-K eller noe og skal ha alt servert på sølvfat. jises..

    39. De som sitter fremme på business har betalt i mye for å kunne få sitte på et mer skjermende og luftigere område.
      Hvis de skulle ha oppgradert denne jenta hadde det ført til at kanskje opptil tre andre på økonomiklassen hadde måttet gå av flyet. Nettopp på grunn av den komforten de betaler ekstra for.
      Så teoretisk kunne jenta blitt oppgradert mens dere fire måtte bli igjen. DET hadde sikkert blitt populært hos dere!

    40. Det handler rett og slett å være proffesjonell i jobben sin. Man skal leve etter yrket sitt. Ha gode holdninger og godta en del! Uansett om du hadde vært ufin, skal hun opptre på en proffesjonell måte og heve seg over det.

    41. Jeg kjenner jeg blir provosert over alle disse kommentarene til folk. For det første, hva med å holde seg til saken?
      Uansett om Aleksander plinget på den knappen som han kanskje ikke skulle ha gjort, og om Martine ikke hadde gått en plass hvor hun ikke skulle vært, SÅ må det vel ikke være så forbanna vanskelig for den flyvertinnen og ta de bretta og være litt profesjonell?
      Og kan folk droppe de frekke kommentarene om at Martine skal holde seg til jorda osv. Hvis dere skal være så følsomme og vet at dere hadde gjort alt perfekt, så kanskje dere bør droppe de ufyselige kommentarene.
      Det er ikke verdens undergang, get over it.

    42. Det virker ikke som om du er ferdig med grunnskolen mtp rettskrivinga, Martine. Og sutrer som en femåring som ikke får viljen sin. Måtte stå og holde tunge brett? Gid altså!

    43. Hater virkelig når de overbooker fly! Dette er noe jeg kun har opplevd de siste årene, men det er jo kjempestressende! Skjønner ikke hvorfor de gjør det heller 😛
      Det høres ut som om flyvertinnen må ha hatt en virkelig dårlig dag. Forhåpentligvis har hun skjønt i ettertid at dette var for dårlig service, og forbedrer seg til nestemann. Uansett kjip opplevelse for dere :/

    44. At folk sutrer av og bli behandlet litt uhøffelig på ett fly beviser at toleranse kommer til å bli utryddet med den neste generasjonen som kommer.

    45. Drøy oppførsel… :O jobber selv som flyvertinne… ganske satt ut av å lese dette.
      Dog det med at det ikke var plass til alle Pax går ikke alltid på ledig seter, men på vekt. Mange flyselskaper frakter mye i cargo så flyene blir fulle selv om det er ledig seter, dessverre…. 🙁

    46. Vekt og balanse er veldig viktig når det kommer til fly. Det er selfølgelig veldig kjipt å måtte la denne unge jenten stå helt alene, men de finner alltid ut av andre muligheter. Hun kommer seg trykt hjem. Kjipt å måtte reise alene, men bedre det enn at flyet skal ha for mye vekt. Det er et par fly som har styrtet pga overvekt.
      Flyvertinnen skulle også gjort sinn jobb og kommet ned til dere allerede første gang Aleks trykket på knappen. Snakk om dårlig service! Hun burde ikke være flyvertinne om hun ikke er proffosjonell og gjør jobben sin.

    47. Jeg er selv flyvertinne, og noen ganger har jeg sikkelig dårlige dager hvor jeg syns det er fryktelig irriterende når passasjerene ikke venter til vi kommer og kollektivt samler inn brettene.. Men denne flyvertinnen må jo hate jobben sin virkelig.. snakk om oppførsel..

    48. Hei, jeg er den 16 år gamle jenta som ikke fikk komme med på flyet, og grunnen var tydeligvis at jeg hadde kjøpt billetten for tidlig, så de tjente ikke nok på å ta meg med. Rett etter ombordstigningen hadde stengt, tok de meg til en skranke hvor jeg fikk erstatning og et nytt boarding pass på det tidligste flyet med mellomlanding i Frankfurt. Jeg kom til slutt hjem til Norge ved 1 tiden, og venter fortsatt på kofferten min to døgn etterpå. Jeg setter pris på at du valgte å skrive om meg i innlegget, og at du viser at du bryr deg Martine.
      -Lea Emilie Schjoll

      1. JEG ER VENNINNA TIL LEA. DET VAR EN TRAGISK DAG FOR OSS ALLE OG LEA ER FORTSATT TRAUMATISERT DEN DAG IDAG. HUN KOMMER ALDRI TIL Å VELGE DETTE FLYSELSKAPET IGJEN.
        takk for at du skrev om dette Martine!!!! Det er en kjernesak jeg alltid vil kjempe for og er et stort problem i vårt samfunn. FOLK MÅ FÅ TA FLY UTEN Å BLI TRAUMATISERT.

        (kødda)

    49. Jobber som flyvertinne og vil bare skrive “vår” side av saken.
      For det første: ikke bruk call knappen med mindre det er viktig. Tenk om alle 183 passasjerene skulle plinge hver gang man skal på do?
      For det andre: service konseptet er at man skal gjøre alt likt for alle, etter tur og orden. Vi kan ikke ta ett og ett brett, alle skal inn i samme tralle derfor er folk nødt til å VENTE PÅ TUR for man kunne holdt på til man landet om alle 183 passasjerene skulle være ferdige med maten når det passet de.
      Tror nok flyvertinnen bare ville demonstrere poenget med å ikke ta i mot brettene deres, for egentlig er alle passasjerene nødt til å vente på tur men mindre det er barn eller sykdom.
      Alexander er jo ett voksent menneske som klarer å holde seg, så så krise kan det ikke ha vært!
      Litt vanlig skikk og bruk til neste gang dere er ute og flyr, så får dere sikkert litt bedre service tilbake 🙂

    50. HAHAHA jeg må jo serr bare le av dette da. Ho dama som jobber på flyet må være drit lei jobben sin HAHA. Det er latterlig at dama oppførte seg sånn, burde fått sparken sånn ho oppfører seg.

    51. Du er liksom et forbilde for alle 12-14 åringene her så viser du offentlig fingeren i et fly fullt av mennesker………..

    52. Ler av alle hate kommentarene som du får Martine.. Du må serr skrive innlegget på nytt i komentarfelte til vêr pers så de skal forstå, folk hater liksom før de har lest innlegget.. Foresten, går litt langt når folk hater på deg fordi du syntes det er dårlig flyselskap, folk i dag ass..

    53. Hjelpes meg! Folk er jo helt gal her i kommentarfeltet! Det er da hverken Morten, Sophie, Martine eller Alexander sin feil at jenta ikke kom med flyet vel!!! Jenta er ikke sur for det, hun har kommentert lenger oppe her! SKJERPINGS alle dere som kommenterer så stygt:(:(:( Det er helt flaut spør du meg….:(

    54. hvis folk lurer på hvorfor flyselskaper overbooker fly, så vil et raskt YouTube søk på “why airlines sell more seats than they have” gi dere svaret. Egentlig veldig fornuftig å gjøre det. Resulterer i billigere flybilletter👍

    55. Liker bloggen din utrolig godt og synes generelt at du er god på rettskriving… Men jeg håper du klarer å lære deg riktig bruk av hun/henne. Jeg får helt fnatt av å lese det. Eventuelt får noen andre til å lese over før du publiserer 🙂 Bare et lite tips. Du er dyktig på det du gjør, men du kan bli enda bedre.

    56. Grusomt!
      Men flaks at flyvertinnen kom før sønnen din tisset seg ut. Litt unødvendig dog at han måtte klatre over dere andre. Egentlig var det ganske horribelt av flyvertinnen å ikke løfte sønnen din over setene, men neste gang går det kanskje an å reise seg når personen ved vinduet må på do?

    57. Det hadde vel bare vært å sette brettene i gulvet, da hun nektet å ta dem! Jeg tror du er helt på jordet her! Morten får plass og ei jente står igjen? hmm merkelig!
      Du skrev også 17 mai at du var så redd terror. Samme dama drar til London rett etter at det hadde vært terror der!!!! Du er ikke sann, Martine!

    58. Meget barnslig å vise finger på den måten. Kanskje ikke helt uten grunn at flyvertinnen ble sur på deg? Kan jo hende at det hadde noe med din oppførsel å gjøre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg