Det blir lenge til jeg skal ut igjen

Hei dere!

I går dro vi en tur ut, og så klart angrer jeg i dag. Jeg synes alltid det er kjempegøy når man drikker før byen, men så fort man kommer på byen blir det drama. Jeg er så lei! Jeg blir kanskje litt hissig i blant når jeg drikker og folk oppfører seg som barn, så at ukjente folk står og drar i meg gjør meg veldig sur. Om jeg sitter og snakker med vennene mine, og når en person sitter og gråter synes jeg det er respektløst at ukjente mennesker kommer bort kun av nysgjerrighet. Når jeg trøster en annen person, men så står det ti ukjente mennesker rundt som prøver å høre hva vi snakker om for å finne ut hva som har skjedd. Jeg synes ikke akkurat det er greit, og når jeg da har fått i meg alkohol reagerer jeg ekstra. Jeg ble så sur i går, og jeg stormet jo ut av utestedet. Når da ukjente mennesker drar i meg for å stoppe meg, da var jeg seriøst to sekunder unna å klikke. Når jeg da likevel først prøver å si ifra på en ordentlig måte og de ikke gir seg, nei da ba jeg dem rett og slett dra til helvete. Haha, er det mulig.. Jeg vil dra ut for å kose meg med vennene mine, men det er ikke så lett nå lenger. Det er selvfølgelig hyggelig at folk kommer bort for å ta bilde, men å dytte et kamera opp i ansiktet mitt er ikke greit. Heller ikke det å dra i meg fordi jeg går forbi, det er både vondt og irriterende. 

Det må jo ha sett helt dumt ut da jeg stormet ut fra utestedet og tre personer (som jeg ikke aner hvem er) prøvde å holde meg igjen. Så beklager til dere som så det her, haha! Jeg tror nok likevel at så og si alle hadde reagert til slutt på at folk gjør sånn, for det skal mye til før jeg blir så sur. 

Uansett, det var koselig hos Raija før vi dro ut♡ Byen derimot orker jeg ikke lenger, haha!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

23 kommentarer
    1. Dere ligner på to voksdukker. Ser ut som hun Raija har operert nesen sin nå og gjort masse annet i ansiktet også

    2. Til kommentarene overfor, hva får dere/du ut av å skrive slikt? Får dere en slags glede i hverdagen av å rakke ned på andre? Kjenner jeg blir irritert og lei meg av at folk må rakke ned på andre for å føle seg bedre! Liker du ikke hvordan en person ser ut så er det helt greit, men hold det for seg selv! Behandle andre mennesker slik du selv ønsker å bli behandlet, så kommer man langt her i livet skal jeg si deg!

    3. Du Arne det va ikkje greit sakt martine lunde har ein kjempe fin og bra blogg! Vist du skal skriva sånt kan du skriva det til deg selv FOR DET DER VA IKKJE GREIT I DET HEILE TATT!😡 og vist det e nokon som skal leggr ned dukkehuset sitt så er det deg! Du skal klappe igjen og holde noko å sånt for deg selv du skal seie fine tiln ! Og vist du ikkje har noko fint og seie skal du berre klappe igjen!😡😡😡😡😡😡😡

    4. Du Arne det va ikkje greit sakt martine lunde har ein kjempe fin og bra blogg! Vist du skal skriva sånt kan du skriva det til deg selv FOR DET DER VA IKKJE GREIT I DET HEILE TATT!😡 og vust det e nokon som skal leggr ned dukkehuset sitt så er det deg! Du skal klappe igjen og holde noko å sånt for deg selv du skal seie fine tiln ! Og vist du ikkje har noko fint og seie skal du berre klappe igjen!😡😡😡😡😡😡😡

    5. jeg føler deg Martine! Det er kjempe irriterene når folk er respektløse og ikke gir seg når man først sier stopp/gi dere(deg) på en ordentlig måte😤 Jeg kjenner jeg blir sur og lei meg for deg, Martine❤️ Og de som kaller deg for dukke og de som skriver stygge kommentarer kan dra til helvete…hihi. Men det er mange som elsker deg og det du gjør, både deg og Isabel💞 Stå på!😘

    6. Xavier…
      Du viser jo nå et godt eksempel på at gutter kan være like ille som jenter, og tro meg… Du lager drama SELV nå, når du skriver hate kommentarer på bloggen hennes 😉 Dessuten skriver hun at ukjente mennesker drar i henne. Hun skrev ikke noe kjønn så ikke kom her og kom her… 🙂 Og du trenger ikke å “kjøpe” noen historie her… Du valgte selv å lese dette innlegget og ta bryet til å kommentere.

    7. Hvorfor er du aldri med Isabelle lenger? Ikke ment som hat assa men jeg trodde dere var bestevenner 🙂 elsker bloggen din<3

    8. Martine slettet visst innlegget mitt. Veldig serriøs blogg må jeg si.
      Og Henriette, skaff deg et liv.. Og skriv slik at det går an å forstå hva du sier. Legg ned dukkehuset

    9. Du e drit fin ingen kan ødelege deg og husk vær seg skjøll ikke bry deg Ka andre meine dem e bare sjalu du e fantastisk e 04 og bor i troms❤️❤️

    10. Woow, for mange sjalusier her i verden de prøver alt for og ødlegge en person.
      Det er dessverre ganske mange mennesker i verden som er sjalu på ett menneske:(, kan ikke folk bare slutte og ødlegge ett menneskes liv. Martine ikke la de ødlegge deg det eneste de er ute etter er og ødlegge deg , de sitter jo bak ett PC-skjerm eller telefon skjerm og slenger dritt det de ikke vet er at de faktisk kan såre ett menneske .. folkens slutt med hat kommentarer og slutt og følg med på hva andre gjør og ikke bland dere inn andres liv. Martine ikke bry deg om de hat kommentarene og det du kan gjøre er og lese de og le fordi, dem som skriver er faktisk bare barn som er sjalu på deg eller ett voksen som oppfører seg som en drittunge. Martine never let someone take you down, Always be happy and positive, Always smil and be yourself ❤️
      Peace ✌️
      -Anonym

    11. Jeg skjønner ikke at folk har stor nok selvtillit at de kan gå rundt og hate på alle ass! Du fortjener ikke hate! Du virker som en utrolig hyggelig jente/dame og kun fortjener det beste // love u!

    12. Martine❤️Du er så urolig sterk og god. Skulle ønske det fantes flere som deg😘 Bare ikke bry deg om de stygge kommentarene for de som sender de er bare sjalue på deg og dine❤️ Jeg elsker å lese bloggen din for du er så flink i alt du gjør❤️ Stå på, jeg veg du kan nå langt med den fantastiske bloggen din❤️ Jeg er inne og sjekker bloggen flere ganger daglig for å se on du har postet noe nytt for jeg elsker å lese bloggen (som er uvant for meg for jeg er ellers ikke så glad i å lese) men bloggen din er så bra så den leser jeg hele tiden❤️ Jeg kan sitte å lese samme innlegg flere ganger (som egt ikke trengs for du skriver på en så forståelsesfull måte) jeg leser de for å prøve å forstå hvordan du tenker❤️ Hilsen Hanna Emilie

    13. Jeg syntes noen av kommentarene her bare R tull rett og slett barnslige:( hvordan går det Ann og skrive sånne ting? Jeg syntes at man ikke skal snakke stykt om andre eller hate på dem, det R respekt løst.

    14. Hei! På YouTube kanalen deres, kan dere prøve å ha litt mer dagsvlogger og sånn at dere har med kamera rundt når dere gjør ting osv, blir litt mye av det samme på det rommet og dere liksom bare gjør forskjellige utfordringene eller sånne #’s! Please 🙏🏻🥑

    15. Synes du er veldig veldig veldig naturlig vakker, og skulle gjerne sett deg oftere uten sminke. Jeg skjønner at du både synes det er morsomt å drive med sminke, og at du føler deg bedre med sminken på, men du er så vanvittig mye penere uten maske på 😍 Litt mascara og lipgloss holder i massevis 💜

    16. Fy faen jeg blir så lei av at alle småjentene bare “du trenger ikke sminke, bare bruk litt lipgloss og ikke noe mere”. Hun sminker seg akuratt som hun vil, og så mye hun vil. Sminke er kjempegøy og visst noen vil sminke seg så la de gjøre det! YOU DO YOU NO MATTER WHAT <3

    17. neste gang du e i Bergen må du ta turen innom åsane å ha en åpen snap så vi har muligheten til å møte deg har sykt lyst å møte en så snill å fantastisk dame😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg