Teite utesteder, nakenbading og låst ute fra hotellet

Hei dere!

I dag har jeg brukt sinnsykt lang tid på en youtubevideo som kommer senere. Nettet på hotellet er ikke verdens raskeste, så videoen har allerede lastet opp i noen timer, men den holder fortsatt på.. Irriterende!

I går spiste vi først, før vi så på fyrverkeriet. Det var skikkelig fint i år også, og det varte sykt lenge.

Etter fyrverkeriet dro vi til et utested som ligger her. Utested, og utested.. Haha, det er hvertfall det eneste stedet her som spiller høy musikk og lager drinker. Vi ble sittende der en stund, og da vi skulle betale holdt det på å klikke for meg. Jeg dro frem kortet, og plutselig sier damen som jobbet der at de ikke tok kort. Så sa jeg at vi kun hadde kort, og da mente hun at jeg skulle gå opp i byen klokken halv to på natten for å ta ut penger. Jeg hadde aldri turt å gå opp der så sent, og jeg spurte om vi heller kunne komme med pengene i dag. Det var selvfølgelig ikke greit. Damen som jobbet der fortsatte å være vanskelig, og plutselig begynte hun å si at ingen av restaurantene her heller tok kort. Det er jo bare tull, for alle restaurantene i denne byen tar kort. Heldigvis var det noen norske folk der som hadde kontanter, så fikk jeg heller vippset de. Da jeg ga damen pengene sa jeg at de burde informert oss om at de ikke tok kort på forhånd, for etter min mening er det veldig merkelig at et utested ikke tar kort. Denne damen skulle vel ta pengene rett i lommen, og de fire drinkene vi kjøpte var forresten sinnsykt dyre.. De kostet mer enn hva vi ville betalt i Norge. Hun fikk hvertfall pengene sine, og det var nok siste gangen vi var der. Surere dame skal man lete lenge etter!

 Processed with VSCO with s2 preset
 Processed with VSCO with s2 preset
Etter vi hadde vært på utestedet nakenbadet vi faktisk, haha! Midt på natten i Spania. Det var veldig gøy, men samtidig skummelt. Aleksander gikk til hotellet litt før meg, og da jeg skulle gå inn på hotellet var alle dørene låst. Jeg fikk panikk og ringte Aleksander med en gang. Heldigvis kom det en mann etterhvert og åpnet for meg. Jeg var ganske stresset der jeg sto, litt full og omringet av fulle spanjoler på stranden. Et par minutter trodde jeg at jeg ikke skulle komme meg inn, haha!

Måtte redigere på litt svarte skyer her, for alt egner seg ikke på en blogg. Haha!

Nå er straks videoen lastet opp, så den kommer straks ut!

12 kommentarer
    1. Du turte ikke gå i byen midt på natten for å ta ut penger når dere var to. Men du turte å være igjen alene på stranden midt på natten. Vet ikke hva som er mest skummelt jeg

    2. Hanne: broren min har sett meg naken, så rekner med at han også har sett Martine naken… er jo ikke så rart, dei er jo i slekt

    3. Martine, du er den sykeste damen jeg har sett i hele mitt liv, måten du er på og oppfører deg på er helt sykt😍Jeg ønsker deg alt godt i livet og digger alt med deg!

    4. Martine😍 Drit i de som skriver dritt og fortsett og jobb du er en fantastisk kvinne😍 Og du har opp nådd mye, ikke slutt med det du driver meg😍PS:elsker deg, bloggen og youtube kanalen❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. Hvor burde man dra ut når man er i vilajoyosa? Det er vel ganske dødt.. Benidorm? Vet du om noen bra steder?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg