Bildedryss- tivoli og middag

Hei dere!

Nå sitter jeg i bilen på vei til Villajoyosa. Nå skal vi være en uke hos pappa, og Aleks og jeg skal inn på hotell. Vi har hatt det kjempefint her med mamma, men det blir også gøy å komme seg til pappa. Jeg har vært i Villajoyosa hver sommer siden jeg var 13 år gammel, så der er jeg litt mer kjent enn det jeg har vært her hos mamma. Kjøreturen til villajoyosa tar vel mellom en til to timer, så vi har en lang kjøretur foran oss.

Jeg tenkte jeg kunne dele en haug av bilder med dere fra i går. Først spiste vi biff på strandpromenaden i Torrevieja, og den biffen var så sinnsykt god! Etter vi hadde spist dro vi videre til tivoliet og det var så gøy! Aleksander som den pysa han er turte ikke bli med på karusellene, mens jeg og broren min tok et par. Den ene var grusom, og jeg var helt sikker på at jeg skulle spy etterpå. I tillegg holdt jeg på å falle ut, fordi den selen som skulle holde oss fast var alt for stor for meg. Den karusellen varte også sinnsykt lenge, og jeg tror jeg aldri har holdt meg så godt fast før.

Vi prøvde også 5D kino, og herregud så gøy det var! Vi valgte at vi ville kjøre vannsklie og det føltes helt ekte ut. Vi fikk vann på oss, det blåste, det føltes ut som vi fikk kastet ting på oss og plutselig var det en svær slange som glefset etter oss. Det var flere ganger jeg tok hendene foran ansiktet fordi jeg var redd jeg skulle få et dødningshodet i ansiktet, haha!

Vi blogges mer i Villajoyosa♡

5 kommentarer
    1. Håper dere koser dere masse. Det er foressten mange bra parker i benidorm ( like ved Villajoyosa😃 Det er også en gigantisk sephora butikk midt i alicante❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg