Aleksander overrasket meg

Hei dere!

I dag har bloggingen vært på bånn, men sånn får det bare bli i blant når jeg er på ferie. I tillegg fikk jeg meg tidenes overraskelse i sta. Planen var at Aleksander skulle komme på søndag, men den luringen der har planlagt i tre uker nå med mamma at han heller skulle komme i dag.

De siste dagene har Aleksander sagt at han har hatt vondt i magen, og at han har vært på legevakten. Han sa til meg at han skulle på røntgen i dag, og i dag tidlig fikk jeg plutselig melding om at han har fått sår på nyren (vet ikke om dette her i det hele tatt går an??). Han sa han skulle operere imorgen og jeg ble selvfølgelig kjempestressa. Han sa han også hadde fått beskjed om at han ikke kunne komme til Spania, og jeg ble jo så lei meg.

Mamma og typen hennes hadde dratt for å vaske en leilighet som typen hennes leier ut (trodde jeg), og etter en god stund kom de tilbake og var helt normale. Etter fem minutter står Aleksander og filmer meg. Jeg fikk sjokk og skjønte absolutt ingenting. Aleksander er en mester på å overraske meg, og det klarte han nok en gang for jeg hadde absolutt ingen mistanke. Jeg ble ganske irritert da jeg skjønte at det med nyrene var tull, for jeg var jo veldig bekymret for han.

Så nå er jeg utrolig fornøyd med å ha fått Aleksander hit noen dager tidligere, jeg har savnet han så mye!

I kveld skal vi faktisk ut. Jeg har noen venner som er her nede, så straks skal vi komme oss på vors. Gleder meg!

11 kommentarer
    1. Heihei! Sitter ein kjekke vestlandsgjeng på ABBA show ein halv time gangfart opp ovenfor senteret, dåkke er hjertelig velkommen å sjå ilag med oss med noke godt i glaset 🤠 Det heiter the emerald isle 👌🏻👌🏻

    2. Hei Martine jeg møtte jo deg oh Alex på sentret på torsdag den 20.07 og jeg skulle si det men jeg Torte ikke så jeg si det heller nå jeg synes du er drit pen og PS du og Alex er drit søte sammen hilsen Mie en stor fan

    3. Dette er koselig, men kan være skummelt å. Tenk at hvis han Aleksander en gang faktisk skade seg, på et eller anna hvis, også glede du deg til å se han siden du trur han kommer med en overraskelse, så har han faktisk skadet seg så sitter du igjen med dobbelt skuffelse…. sorry har dysleksi så klarer ikke å se kommeregelen…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg