Det ekleste jeg har smakt

Hei dere!

I dag startet vi dagen veldig sent, for jeg var helt utslitt etter i går. Jeg var ikke hjemme (haha, begynt å kalle det hjemme) her i Bergen før alt for sent. Jeg sovnet faktisk med en gang da jeg kom hjem til Aleksander og jeg våknet ikke før halv ett i dag tidlig. Jeg tror jeg trengte den søvnen, for nå føler jeg meg helt uthvilt.

Nå er Aleksander og jeg i byen, og jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg skal kjøpe en ny Mac. Jeg ser at mange anbefaler andre pc'er, men nå når jeg har vendt meg til Mac tror jeg det blir veldig vanskelig å bruke noe annet. I tillegg trenger jeg IMovie til redigering, så Mac må det nok bli.

Vi kjøpte oss forresten juice i sta på et sted som så skikkelig fint ut. Da vi fikk de og skulle smake endte det med at begge holdt på å brekke seg. Jeg har aldri smakt noe så ille før, og jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan de kan selge noe sånt. Juicen hadde verdens ekleste ettersmak, så det endte med at begge kastet de etter en slurk.

15 kommentarer
    1. Macbook air er billigere og fungerer likt som macbook pro. Jeg har macbook air og den funker kjempegreit, bra å redigere med, og har god plass.

    2. Du som sier Mac Book Air og Pro er helt likt. Du tror jeg må tenke om igjen. Mac Book Pro har helt andre specs og er mye mye raskere

    3. Burde heller gå på smoothiexchange, de har mye bedre produkter. Ser ut som dere var på fruktbar? de liker ikke jeg heller 🙂

    4. Hei! Til neste spalte/girltalk du og Isabelle skal ha på YouTube kan dere snakke om hva dere tenker om at kjæresten har en bestevenn av motsatt skjønn og hvordan man eventuelt skal takle det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg