Alt er så hemmelig

Hei dere!

Dagen startet med at Aleksander kjørte meg til flyplassen alt for tidlig. Herregud så trøtt jeg var.. Isabelle hentet meg på Gardermoen og deretter kjørte vi hjem. Jeg hadde håpet på litt søvn, men det hadde vi ikke tid til. Vi måtte sminke oss med en gang, og dra rett til byen igjen. Der møtte vi Therese og spiste litt med henne, noe som var veldig hyggelig i og med at Therese reiser imorgen, og jeg får ikke sett henne på en måned. Therese har forresten startet en blogg som dere finner HER!

Etter vi hadde spist med Therese dro vi til Splay. Jeg må forresten beklage for at ting er litt hemmelig om dagen, men sånn må det være i blant. Jeg hater selv når andre bloggere skriver at ting er hemmelig og at de ikke kan fortelle om ting, og jeg beklager så mye for at jeg nå må holde på slikt i blant. Jeg kan jo si at vi har spilt inn noe med Splay, og jeg tror dere kommer til å elske det. Det har vært en skikkelig morsom dag og jeg har kost meg masse!

Nå sitter jeg på flytoget på vei til Gardermoen, og nå går turen tilbake til Bergen igjen. Jeg gleder meg til å se Aleksander igjen, savner han allerede.. Haha!

7 kommentarer
    1. kan dere i neste youtubevideo snakke om det å ha en fuckfriend for så å få følelser for denne personen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg