Bildedryss fra min dag

I dag har Aleksander vært på akvariet og jeg har kost meg så mye. Jeg ble jo som en unge med en gang vi kom inn dit, for jeg synes alt med slike dyr er fascinerende. Jeg løp rundt med kameraet, og så sikkert ut som tidenes turist. Jeg tok sikkert 300 bilder, så det var litt av en jobb å gå gjennom alt.

En liten funfact er at jeg ikke er redd for slanger, men edderkopper derimot.. Slanger har jeg aldri sett på som skumle, jeg synes bare de er veldig fine å se på. Man ser hvor man har dem hele tiden, mens edderkopper forsvinner på to sekunder. Uff!

Jeg har aldri sett pingviner på ekte, men herregud så søte de var! Måten de gikk på var skikkelig morsomt å se på, og i tillegg lagde de de merkeligste lydene. Haha!

Høydepunktet med hele turen på akvariet må være haitunnelen. Jeg er jo besatt av haier, så jeg var i himmelen inni der. Det var helt merkelig å stå der mens haiene svømte over meg. Jeg håper jeg får oppleve det ordentlig en gang bare i havet. Og i et bur så klart, haha!

Jeg har hatt det veldig bra i dag, og jeg håper vi kan dra på akvariet igjen. Vi fikk bare litt over en time der inne, men jeg kunne lett klart å gå der i en hel dag.

Og ja, jeg er forberedt på mye hat for at jeg har vært et sted der dyrene lever "fanget". Selvfølgelig burde alle disse dyrene få leve ute i naturen som de egentlig skal, men jeg tror også de har det veldig fint her på akvariet i Bergen også. Jeg håper det ikke blir noe diskusjon om dette i kommentarfeltet nå, for jeg vet at det finnes en haug av ulike meninger om dette.

7 kommentarer
    1. Så koselig. jeg var på akvariet for ikke så lenge siden det er så fint der.
      Fine bilder😍😍❤❤

    2. Kjempe fine bilder❤ Eg har vert der ein gang før, men då var eg liten så eg hugser ingenting. Håper å få reise dit snart igjen❤

    3. Fint du regner med negative kommentarer, for det er en skam og støtte dyr i fangenskap uansett hove fine de er og man har lyst til og se….

    4. Nydelige bilder, BTW så elsker jeg bloggen din❤️❤️ Jeg lurte på om du kunne lage en video hvor du forteller lit rundt oppvekst og pubertet OVS, hilsen stor fan❤️❤️❤️

    5. Hei, skal til Bergen senere i uken og lurte på om det var noen steder du anbefaler å dra? Noen turistattraksjoner, steder å spise eller shoppe litt? Håper uansett at dere koser dere❤️

    6. jeg håper du har kost deg masse med Alex på akvariet. med jeg vil faktisk råde deg i å se en dokumentar om hvordan disse dyrene har det. ikke bare fiskene med alle de andre dyrene også. da gjelder det innenfor dyreparker og industrien når det gjelder dette. selv om man ofte tenker at det kun er dyr, er det mange av dem som er smartere enn det man tror. og de er har det verre en det man kanskje har forestilt seg. ikke dra på sånne steder, da støtter man en forferdelig industri:(
      bwt jeg digger bloggen din! syns du gjør en utrolig jobb med tanke på at du ikke har vært på toppen i alt for lang tid. you go girl!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg