Ukens spørsmål- SNAPCHAT Q&A

Hey!
Da er det endelig tid for ukens spørsmål igjen, men denne gangen skal jeg heller ha en snapchat Q&A. Jeg spurte dere i går på snapchat, og jeg fikk inn så mange spørsmål. Jeg har valgt ut noen av de som jeg tenkte å svare på, for jeg har dessverre ikke mulighet til å svare på alle nå.

Hvordan reagerer du på hatkomentarer? Jeg bryr meg ikke noe særlig om hatkommentarer, men det er noen som treffer meg litt. Jeg vil ikke gå inn på hva slags kommentarer som går litt innpå meg for da kommer det vel flere av de. Mamma synes det er helt grusomt å lese gjennom kommentarfeltet mitt i blant, og jeg skjønner at det ikke er gøy for henne å se at datteren hennes får så mye stygt skrevet til seg. Jeg synes enkelte burde tenke over hva man skriver før man poster det, for hadde ikke jeg vært så sterk som det jeg er kunne det endt ganske dårlig. 

Hvordan er det å være et forbilde for så mange unge? Jeg synes det er veldig skummelt, og jeg er alltid ganske redd for hva jeg skriver her på bloggen. Jeg er redd for at de yngre skal bli påvirket av meg og jeg føler jeg har et veldig stort ansvar. Likevel kan jeg ikke endre meg, for dette er sånn jeg er. Jeg synes det er veldig morsomt at så mange ser opp til meg, men samtidig er det veldig skummelt. 


Hvem er mest forskjellig fra TV til virkeligheten av de som var med på Paradise Hotel? Her satser jeg på at du mener personlighetsmessig, og da må jeg nok kanskje si Morten S. Han sa veldig mye rart på introen sin, men dette tror jeg egentlig bare var en rolle han gikk inn i. Han er veldig annerledes på en positiv måte på utsiden. Ellers synes jeg alle er ganske like sånn de var på TV. Det er jo veldig vanskelig å skulle klippe noen til en annen person enn det man er. 

Hvordan reagerte familien din da du skulle være med på Paradise Hotel? Mamma synes det var veldig gøy, men pappa var mer skeptisk. Det første pappa gjorde da jeg fortalte han at jeg kom med var å sjekke flybilletter til New York sånn at han heller kunne lokke meg med på det. Jeg var veldig bestemt på at jeg heller ville til Mexico, og de fleste vet at om jeg har bestemt meg for noe er det umulig å få meg til å endre mening. Derfor måtte han bare godta det, men han støttet meg i det hele veien. Han har heller ikke vært noe negativ rundt det etter jeg kom hjem, så jeg tror nok både mamma og pappa synes det var veldig gøy å se meg på TV. 

Ville du vært med på Paradise Hotel igjen? Ja! Dessverre tror jeg ikke at jeg får lov i og med at jeg vant. Det er vel heller ikke lov å være med når man har kjæreste.. Jeg skulle gjerne dratt ned dit igjen da, for det er helt fantastisk fint der! Hadde jeg fått spørsmålet om å være med igjen og få ha med meg Aleksander hadde svaret helt klart vært ja! 


Hvilket kamera bruker du? Jeg bruker Canon Powershot G7X Mark 2. Dette er veldig lite, men det tar bedre bilder enn speilrefleksen min. Det er også dette vi bruker når vi filmer, så dette kameraet er perfekt for en som vil ta bra bilder, men også filme. Det kostet rundt 6500kr, så det er ikke alt for dyrt heller til at man får et så bra kamera. 

Hva er ditt favorittsminkeprodukt for tiden? Dette er egentlig ikke et sminkeprodukt, men et serum. Og dette serumet er fra BY Terry og jeg er frelst av dette produktet. Jeg bruker sjeldent sminke, men om jeg skal noe så tar jeg bare på dette serumet. Man ser med en gang mye mer våken ut og man får verdens fineste glød. Jeg bruker også dette serumet under foundationen, og resultatet blir så glødende og fint. Jeg tenkte kanskje å lage et innlegg om det hvis noen er interresert? 

Skal du være med i flere TVprogram? Hvem vet? 😉 

Har du noen tatoveringer? Haha, ja faktisk! Jeg er veldig stolt over den, men jeg tror alle andre blir ganske oppgitt når jeg viser den frem. Jeg kan jo først fortelle historien bak denne tatoveringen, og det var at jeg og venninnen min skulle ha en venninnetatovering. Jeg feiget ut, men ville likevel ha en tatovering. Jeg ante ikke hva jeg skulle ta, så jeg tullet og sa at jeg kunne ta en prikk. Og en prikk ble det. Så nå har jeg hatt en svart prikk på håndleddet i fire år, men jeg er veldig stolt over den! 


Her ser dere prikken min, haha! 

Når merket du at du fikk følelser for Aleksander? Jeg tror jeg merket det i uke seks, altså SKAMuken inne på hotellet. Det var vel da jeg merket at følelsene begynte å komme, men jeg gjorde alt for at de skulle forsvinne. Jeg ville jo ikke ha følelser for noen der inne, og jeg ville jo hvertfall ikke ha kjæreste. Selvfølgelig var det det som skjedde, men i dag er jeg veldig glad for det♡

Bor du og Aleksander sammen? Vi gjør vel så og si det, men samtidig ikke. Han er i Oslo ekstremt mye og da bor han selvfølgelig her. I blant reiser han til Bergen, men da kommer jeg som regel fort etter. Vi bor ikke offisielt sammen, men han bor hos meg når han er i Oslo. Og det er vel så og si nesten hele tiden, haha!

Kan du se for deg å få barn med Aleksander? Absolutt, men det blir isåfall ikke før om lenge. Hverken Aleksander eller jeg er klar for barn enda, men jeg håper selvfølgelig at han blir faren til ungene mine når den tid kommer. Tenk dere en søt, liten miniAleksander løpende rundt da! Åh♡

Håper dere likte svarene! Det var forresten veldig morsomt å ha en snapchat Q&A, så det kommer jeg helt klart til å ha igjen. Håper alle får en fin dag videre♡

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg følger deg ikke på snap. Har stilt spørsmål på bloggen. Hva er vitsen med å stille spørsmål her når du ikke tar det med?

    2. Jeg må si du er utrolig deilig:) elsker bilder av deg både i undertøy. Bikini. Tights:) da bruker jeg og screenshote:)

    3. Syns du er en flink blogger, du er veldig åpen,ærlig og direkte til leserne dine. Personligheten din stråler og gjennom blogginnleggene noe det sjeldent gjør hos andre bloggere. Stå på videre! Men skulle ønske du ikke hadde så mye blogg og bloggreklame på snappen din, det hadde vært gøy om du var litt mer personlig der, og det tror jeg og fanger flere lesere. Prøver ikke å kritisere men det er bare ønske fra en trofast bloggleser! U go girl.

    4. Kan du ha en litt lengere spørsmålsrunde en gang? Synes det er veldig gøy å lese svarene men synes alltid at du har med så få spørsmål og får aldri svar på spørsmålene mine:/<3

    5. Du prøver jo stadig å påvirke unge jenter til å kjøpe rosa hår piller. DET er greit? så lenge du tjener penger på det. Da bruker du påvirkningen din for alt det er verdt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg