Dagstur til Russland imorgen for 20.000kr

Hei igjen!

Som sagt var jeg med Therese i dag, og for de som ikke vet det så er Therese en av bestevenninnene mine. Vi har kjent hverandre siden første klasse på barneskolen, og vi har vært bestevenner siden rundt da. Det er ganske sykt at vi har kjent hverandre så lenge og fortsatt er like gode venner i dag. Jeg har det alltid så morsomt med Therese og vi ler så utrolig mye sammen. I sta lo vi så vi gråt mens vi spiste. Jeg leste en quote som sto på veggen og Therese trodde jeg sa noe helt annet. Det var så komisk og jeg klarte ikke slutte å le. Therese lo så tårene rant og da skjedde jo det så klart med meg også. 

Jeg har også kjøpt bursdagsgave til Aleksander i dag, men jeg mangler en ting. De var utsolgt for den tingen i Oslo, så Therese og jeg har søkt opp flybilletter overalt. Dessverre er det alt for dyrt, men vi sjekker nye steder hele tiden. Vi sjekket blant annet flybilletter til Russland og det kostet 20.000kr. Altså hvor sykt er ikke det? Vi hadde planer om en dagstur, men 20.000 blir nok litt for mye. Jeg håper vi finner noe billig, for planen er å dra imorgen. Haha, er det mulig å være så spontan? Therese og jeg giret hverandre opp med denne dagsturen, så nå har vi jo skikkelig lyst til å dra. Jeg håper vi finner noe billigere billetter i løpet av kvelden sånn at vi får dratt imorgen tidlig!








Jeg har forresten blitt helt avhengig av frozen yogurt om dagen. Jeg våkner om morgningen og craver frozen yogurt. Jeg har lyst på det hele tiden og for øyeblikket tror jeg nesten at jeg kunne levd på det her. Jeg elsker forresten når godteriet blir skikkelig hardt fordi det er så kaldt, veldig spesielt. Haha! 
 

 

18 kommentarer
    1. Sjekk Finn.no reiser, så restplass😊 du finner nok en pakkereise eller fly billetter for en veldig billig pris

    2. Du bør prøve Funky Frozen Yogurt sin is!! Den er enda bedre enn 7/11:)) lykke til med å finne billetter

    3. Ville bare nevne at Oslo-København ikke er så dyrt imorgen, og flere er dirkete med Norwegian! Hørt mye bra om utvalget av shopping i København:) håper dere finner noe og koser dere!

    4. Det er også viktig å tenke på at det nettop har vært VM i Russland og at det er derfor det er så dyrt

    5. Hei.jeg er i Russland nå, har russisk familie.vi bor i byen arkhangelsk så hvis du skal dit hadde det vær kult om vi kunne møttes så kunne jeg ha vist deg byen❤️

    6. Jeg er i Russland med en venninne nå. Vi er i St. Petersburg. Lurer på hva dere tenkte å gjøre der? 🙂

    7. Gravid? Huske når jeg hadde dilla på ting… kun når jeg var gravid 😂 Men treng jo ikke være det. . Bare hormoner

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg