Seks youtubevideoer på en dag

Hey!

Shit, så effektiv jeg har vært i dag. I dag har Isabelle og jeg spilt inn tre videoer og nå skal vi spille inn tre til. Vi skal dra ned til byen nå for å kjøpe inn ting vi trenger til den ene videoen og samtidig skal vi få i oss noe mat. Vi må spille inn mange videoer i dag siden jeg skal reise på ferie neste uke og da får vi ikke filmet sammen. Derfor må vi filme alt nå slik at det blir oppdateringer på kanalen vår hver onsdag og søndag. Jeg tenker også å vlogge litt i Spania siden det er fler som ønsker det. 


Processed with VSCO with s2 preset
Så nå skal vi dra en rask tur til byen for å kjøpe noe vi trenger til den ene videoen, og jeg gleder meg så mye til å spille inn den. Dette er noe jeg gleder meg skikkelig til å gjøre, så nå får vi komme oss avgårde. 

Vi blogges straks!♡

13 kommentarer
    1. Når drar du til Spania? Og hvor i Spania? 😉 Viss du er i Alicante anbefaler jeg senteret La Zenia Boulevard!

    2. Kan du begynne å lese gjennom innleggene dine før du poster de? Er sykt kjedelig og ikke minst lite spennende å lese samme setning flere ganger. Virker som bloggen din er veldig useriøs

    3. Jeg har bare en ting å si til deg Anette. Du velger om du skal lese denne fantastiske bloggen eller ikke. Synes du denne bloggen er useriøs kan du bare drite i å lese den da.

    4. Trist at bloggen din synker på topplisten. Synes du er en super jente men innleggene dine er litt kjedelige og det blir litt lite blogging til å ligge på topp. Fokuser også litt mer på innhold i innleggene dine og skrivefeil. Du er nydelig og har en fantastisk personlighet! Alex er heldig, og du er hvertfall heldig som har han, han virker så bra, personlighetsmessig virker han sykt snill og bra, selv om jeg ikke synes han ser så bra ut utseende messig, men alle har forskjellig smak, og innsiden er viktigest 🙂

    5. Hva syntes du om at Aleksander “koste” så mye med Martine under Paradise Hotel? Var det ikke irriterende?

    6. Hva er det dere klager for egentlig? Martine blogger kjempemasse og legger mye arbeid i videoene hun lager og innleggene hun skriver. Hun har jo også et liv utenom bloggen også da, det må dere huske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg