Min dag i bilder

Heey!

Beklager for veldig sen oppdatering, men vi har akkurat kommet oss opp fra båten nesten. Vi har vært på båttur i hele dag, så jeg har ikke fått oppdatert dere før nå. Jeg har tatt så sinnsykt mye bilder i dag, så jeg tenker jeg bare kan gi dere en haug av bilder fra dagen nå. Jeg har hvertfall hatt en veldig fin dag og kost meg skikkelig.

Det har vært så deilig og varmt i dag, så jeg er veldig glad vi dro ut med båten. Vi prøvde også å fiske litt, og dette var sykt morsomt. Aleksander ble ganske oppgitt siden han ikke fikk fisk, så han bestemte seg for å dra inn snøret. Plutselig ser vi at det henger en fisk på som mest sannsynlig har hengt på en god stund. Så da fikk vi fisk likevel! Broren min og kompisen hans kom også utover, og kompisen til broren min hadde veldig lyst til å stå på vannski. Jeg tror Aleksander ble veldig glad over at han selv slapp, men det så jo så gøy ut. Han var i tillegg skikkelig flink, men jeg må nok si det morsomste var da han tryna. Jeg lo så mye hver gang!

Det blir nok ikke siste gangen jeg er ute med båten i sommer, for dette synes hvertfall jeg var veldig koselig!

15 kommentarer

Siste innlegg