Når ting er litt halvveis

Heei!

Jeg har det egentlig ganske kjipt om dagen, og vil jo at dere skal vite om det. Jeg er jo som sagt dårlig, og etter alle skrekkhistoriene jeg har hørt de siste dagene blir jeg ganske redd. Faktisk så redd at jeg har avlyst så og si alle planene mine fremover. Jeg har hørt at folk har vært syke i flere år etter å ha hatt mykoplasma lungebetennelse og jeg har hørt om folk som har vært utslitte i lang tid etterpå. Derfor tar jeg det helt rolig nå, og det er så kjedelig. Det er sommer og mye som skjer. Det er så utrolig mye morsomt jeg har fått tilbud om de siste dagene og jeg vil jo selvfølgelig dra, men så må jeg bare tenke at jeg heller vil bli frisk. Jeg hater å være syk, og akkurat nå kunne jeg gjort sinnsykt mye for å bli kvitt det her. Jeg hoster konstant. I løpet av en setning hoster jeg sikkert tre ganger, og det er utrolig slitsomt. Hele natten hoster jeg, og jeg kan faktisk ikke huske sist jeg sov en hel natt. 


I tillegg føler jeg dette går så sinnsykt mye utover bloggingen, og jeg føler jeg oppdaterer skikkelig dårlig. Det er utrolig vanskelig å drive en blogg, skrive tre/fire innlegg i løpet av en dag når man kun ligger i sengen. Det er ikke så veldig morsomt for dere å lese om at jeg ser på serier, youtubevideoer, sover og prøver å spise. Jeg blir skikkelig lei meg av det her, for jeg vil jo oppdatere dere bra. Akkurat nå føler jeg meg ganske langt nede. Folk er ute og finner på masse morsomt, mens jeg ligger her i sengen. Nå har jeg vært så og si sengeliggende i to uker, og det gjør noe med folk. Det er så kjedelig og ikke minst slitsomt. Ja, det er slitsomt å vente på at man skal bli frisk. Jeg er så sykt rastløs, så det å ligge stille er umulig for meg. Nå må jeg, for jeg har jo ikke noe valg. 


Nå gleder jeg meg så utrolig mye til jeg blir frisk. Jeg gleder meg til å finne på masse morsomme ting slik at jeg kan oppdatere dere bra igjen. Om noen har noen forslag til hva jeg kan blogge om her hjemmefra, så setter jeg utrolig stor pris på tips. Det er ikke så alt for mye jeg får gjort nå, så om noen vil ha noen spesielle innlegg er det bare å skrive en kommentar♡ Dere er forresten best som fortsatt klikker dere inn selvom ting er litt halvveis på bloggen nå. Jeg setter veldig stor pris på alle fine kommentarer jeg får♡ 

44 kommentarer
    1. du kan skrive et innlegg om:
      -ting du liker/ikke liker ved Aleks
      -10 ting vi ikke visste om Paradise Hotel

    2. God bedring fine ❣️
      Du kan for eksempel skrive innlegg som, ti rare fakta om deg. Din første gang …(mensen, kyss, kjæreste) osv

    3. Du kan skrive om:
      -Ting du liker ved Aleks og ting du ikke ved han
      -Dine første ganger…(kjæreste,kyss,osv)
      -Planene får sommeren

    4. God bedring <3 Et veeeeldig godt tips mot hoste er å få respept på hostesaften Cosylan! Vidundermiddel som fjerner hosten med en gang!

    5. Kan du ha house tour video?
      Innkjøpsvideo?
      Mine første ganger innlegg ❤️🌸
      Hvilke andre topp bloggere leSer du?

    6. Har hatt mykoplasma en gang.
      Etter jeg starta på antibiotika ble jeg raskt frisk, men da var jeg inne nesten hele dagen helt til jeg ble frisk. Foreslår at du gjør det samme i steden for å dra ut hver dag på div. eventer og festligheter der du anstrenger deg.

    7. god bedring!❤
      Jeg har også hatt mykoplasma! Det er utrolig slitsomt, jeg hosta og hosta til jeg brakk meg! Men jeg dro til fastlegen min og tok et par tester og beviste at jeg hadde mykoplasma. Samme dag dro jeg til apoteket og hentet tablettene mine. Det var sånn kapsler med hvite “rundinger” inni, de hjalp meg så mye!!! Etter to dager følte jeg meg bedre allerede! Håper du har fått de samme som meg for de var helt supre!!🌞

    8. Ting å gjøre på en regnværsdag med kjæresten, bursdagsgavene som aldri slår feil, en rekke serietips, sminke dupes, video der du og Aleks baker feks muffins, min første gang…, din bucketlist for livet, hvordan du vil livet ditt skal være når du er 30 år, en hyllest til en venn eller familiemedlem som står deg nært, 5 spiselige ting du aldri kan få vil av VS 5 ting du hater, “Det vil gå bra til slutt” innlegg der du forteller om dine erfaringer om vanlige ungdoms problemer (kviser er ikke verdens undergang, du kommer deg over drittsekken, dropp venninnen som er urettferdig med deg osv).
      Hadde også vært gøy om du kunne startet med feks Ukens gullkorn. Altså at når Aleks sier noe morsomt eller bare fjernt, som du tror vi og vil ha det gøy av å lese at du tar vare på det og publiseres eget innlegg feks lørdag eller søndag om masse gullkorn. Feks:
      Når jeg og Aleks skulle eller i natt fikk jeg en morsom melding. Der du bare legger ut en samtale fra virkeligheten eller en meldingslogg som er morsom.
      God bedring❤️

    9. Du blogger akkurat passe mye❤️Så nå må du bare bli frisk.Du kan blogge om ting å gjøre når man er syk eller noe man kan gjøre når man kjeder seg. Bare et forslag.😘

    10. God bedring Martine. Ta vare på deg selv. Få i deg nok væske. Slapp godt av å bli frisk. 😊. Du kan blogge om dine favoritt serier eller filmer. Take care 💟

    11. Masse god bedring Martine😊 Om du ikke får i deg så mye mat, burde du få i deg mye væske hvert fall☺️ Håper du blir bedre snart😄

    12. God bedring ! Har selv kyssesyken og vært sengeliggende i 2 mnd nå…er bare 15 og har fått høre at d kan vare mange år, er så slitsomt å ikke kunne gå opp en trapp en gang uten å få hosteanfall, uff, jaja. Hadde likt å lest mer om kanskje noen morsomme, skumle eller fine story times? Det er morsomt får leserens å høre, kansje du kunne hatt en liten storytime serie nå som du er syk! 🙂

    13. Tenk på at jo mer du slapper av og er rolig, jo fortere blir du frisk og kan gå IT igjen:) det er jo bedre å ta det helt rolig og så bli frisk, enn å være ganske dårlig kjempelenge… god bedring, Martine❤️

    14. Forstår utrulig godt hvordan du har det, vært mye syk selv og vært syk i nesten hele vår 🙁 Det er ikke noe gøy å stadig gå glipp av ting man gleder seg til. Desverre er det sånn innimellom, og når du er frisk igjen bli det fort glemt 🙂 Ønker deg god bedring, og ikke engst deg for mye, men bare lytt til kroppen og følg råd fra legen. Synes det er unødvendig å dele en masse skrekkhistorier til noen som er syk, det skaper bare undøvendig angst. Det absolutt største flertallet blir friske uten noe mere dramatikk en det 🙂 Igjen, god bedring fine deg <3

    15. Hei.
      Jeg har hatt det flere ganger, ikke bekymre deg det går over som alle andre sykdommer som influensa, omgangssyke osv. Du er frisk snart så lenge medisin kuren følges 🙂

    16. Jeg har akkurat det samme som deg nå. Det er så slitsomt, og jeg skal på ferie imorgen liksom. God bedring ❤️

    17. Men du orket og gå i bursdagsfest igår?? God bedring💕 Jeg har hatt det der selv, men fant det ikke ut før jeg hadde hatt det i 9 måneder…:( Men ble helt frisk en måned etter at legen fant det ut…

    18. God bedring snupp! Har selv just hatt mycoplasma lungebetennelse, og måtte gå på antibiotika i 10 dager. Er heldigvis over det, men hoster og er slimete i halsen enda. Sykt kjipt, men satser på at det går over for oss begge snart!!

    19. God bedring, Martine! Håper du blir frisk snart! Du kan f-eks skrive en blogg om der du forteller det du liker og ikke liker ved Aleksander! Er stor fan av deg…❤️

    20. God bedring, Martine! Mest sannsynlig har du fått den virusinfeksjonen som veldig mange har nå, med hoste, vondt i halsen og slapphet, og da må man nesten bare ta det med ro og la det gå over av seg selv. Husk at dersom det er mykoplasmalungebetennelse, så er det ikke farlig, og det kan faktisk være bra for kroppen din å få litt bevegelse når du har en slik bakteriell infeksjon. Bare ikke overanstreng deg, og husk å spise nok og drikke mye vann.
      Ha en fin helg og hold sengen! ❤

    21. Du kan blogge om dine første ganger ….. ig hva du liker og se på på yt og Netflix jeg tror det også går bra at du ikke legger ut 4blogger hver dag assa iogmed at du er syk liksom🏧❤god bedring❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg