Gjesteinnlegg av Aleksander- Dette liker jeg best og minst med Martine

Hallo igjen alle sammen!

Nå har det seg slik at jeg skal danse på tastaturet igjen, grunnet Martine er litt opptatt med selvksap her hjemme. Martine har fått veldig mange spørsmål om hva jeg liker og ikke liker med henne, så da tenkte jeg og skrive litt om det. Jeg kan begynne med det jeg ikke liker, dere vet jo at det er best og få høre de dårlige nyhetene først. Nå har det seg slik at jeg har blitt veldig godt kjent med Martine etter de 5 månedene vi har hengt oppå hverandre på og etter paradise hotel, og det er en del ting som jeg irriterer meg ganske mye over.


– Det jeg kan begynne med er når vi skal stelle oss. Jeg bruker mellom 20-30 minutter på å dusje, barbere meg og kle på meg. Martine bruker 2 timer, så jeg begynner og gjøre meg klar når hun tar på seg vippene. Da er det ca 20 minutter til vi kan gå ut dørene her hjemme.

– Det andre er når vi skal spise. Jeg er dødslei av å spørre henne hva hun vil ha, og hvor vi skal spise. Hun sier alltid du bestemmer gutten min. Jeg er jo ikke så kjent i oslo, og jeg vet jo ikke hvor alt er. Så nå gidder jeg ikke og spørre henne lengre, så vi går til det første stede vi ser.

– Det jeg irriterer meg mest over er når vi har bestilt mat. Hun kjøper jo like mye mat som meg, men spiser bare halvparten. Det har hendt at jeg ikke gidder og bestille, så spiser jeg bare opp restene hennes. Økonomisk og smart!


Nå kan jeg begynne med det jeg liker med Martine.

Jeg merket ganske tidlig nede i Mexico at hun er veldig kosete. Det er jo jeg også så det er jo perfekt. Når vi våknet i Mexico så måtte vi ta på mikrofonen med en gang vi våknet, og etter vi hadde gjort det så la hun seg i armkroken min med engang og så sov vi videre til frokosten var klar.

Det andre er at hun er gavmild. Første gang jeg besøkte henne i Oslo så skulle hun absolutt betale alt fra mat, uber osv. Jeg visste ikke om det var for å imponere eller bare være snill. Til dags dato er hun gavmild og snill fortsatt, noe som er en god egenskap. Hun hater at jeg skal spandere på henne.

Det beste er at hun behandler meg sinnsykt bra. Hun koser med meg veldig mye, lytter, forstår mine behov og hjelper meg mye i hverdagen med det jeg trenger hjelp til. 


Martine og jeg har et utrolig bra teamwork og vi samarbeider sykt bra sammen. Tenk å jobbe med en du er så forelsket i. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg møtte Martine og vi har det veldig bra sammen. 

 

18 kommentarer
    1. Kjære alex!! Elsker når du skriver her på bloggen. Eg syns det er bra at du har både ting du liker og ting du ikke liker med martine, det er sånn forhold burde være. Håper dere får en lang og fin framtid sammen❤️❤️ Elsker dere❤️❤️

    2. Elsker at du skriver blogginnlegg for Martine. Kan Du (Martine ) skrive hva du liker/ikke liker om Aleksander 😘💞
      Må bare si at dere er så søte sammen og håper dere blir sammen for alltid. Elsker dere som et par😍😍 Ønsker dere alt godt i fremtiden.
      Mhv Adele
      Josefine
      Sahlin

    3. ELSKER at blogger litt i bloggen til Martin hold sammen for altid, bra at du e Erling og seie kva du meiner 😂Mvh Marie

    4. Alex, du er så skjønn😍 Liker at du skriver på bloggen, syns også det var gøy at du skrev hva du likte og ikke likte med Martine❤️❤️💍😽

    5. Finnes det ett søtere par? Elsker både dine innlegg Martine, og Aleks sine😍 Fortsett sier jeg bare😄

    6. ALEEEEKS! Jeg tipper jeg ikke er den eneste som synes du burde få deg blogg! Forstår om det er vanskeli fordi du har dysleksi og du måå ikke skrive mye men du se såååå flink! Noe du og martine har til felles er at begge to er flinke til å blogge haha. Forstår om det blir mye men du og noen kompiser kan gjøre det sammen ahah. Det er så gøy å lese og jeg smiler når jeg leser! Det er kansje litt jentete men nå har det seg sån at jeg er en jente hahah. Jeg tipper alle som ikke er haters på denne bloggen ville digget det! Du trenger ikke legge ut ofte! Men det er så gøy å lese! Haha forstår om du ikke vil😅😂. Men hvertfall… kom tilbake på denne vloggen haha💓 og jeg forventer og se deg på yt kanalen til martine og issabelle også noen ganger haha💓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg