Bildedryss fra bursdagen

Heey!

Bursdagsfeiringen holder faktisk på enda, men jeg har tatt en liten pause inne på rommet fordi formen er ganske dårlig. Til nå har vi hatt det veldig koselig, spist god mat og kaker. Det virker som at alle koser seg, og det er det viktigste! Jeg skulle virkelig ønske at formen min var bedre, for jeg var syk på bursdagen til Therese i fjor også.. Therese er en av mine bestevenninner, så jeg vil jo feire henne skikkelig. Jeg får bare krysse fingrene for at jeg er frisk neste år på bursdagen hennes, slik at jeg får blitt med ut og feiret skikkelig.

Nå får jeg gå ut å være litt sosial igjen, selvom sengen frister mest. Jeg er så sinnsykt lei av å være dårlig nå, det er så mye morsomt som skjer for tiden og jeg vil være med på alt. Istedet må jeg være inne og bli frisk. Det var så mange som delte skrekkopplevelser om mykoplasma lungebetennelse i kommentarfeltet mitt i går, så jeg er livredd for at noe sånt skal skje med meg. Jeg har absolutt ikke tid til å ligge inne i et halvt år.. Blir stressa bare av tanken.

Nå skal jeg hvertfall prøve å kose meg til bursdagen er over, så blogges vi mer da!

10 kommentarer

Siste innlegg