Jeg er verdens heldigste jente

Hei dere!

De fleste fikk vel med seg at Aleksander tok over bloggen min i går? Jeg ble så glad når jeg så hvor mye han satte seg inn i det, og det at han virkelig prøvde så godt han kunne var så utrolig søtt. Han satt lenge å skrev innleggene og det var skikkelig sjarmerende og se hvor mye han jobbet for at det skulle bli bra. 

Jeg er virkelig verdens heldigste jente som har han. Han har passet så godt på meg i to dager nå, og han har gjort alt for meg. Jeg har nesten ikke kommet meg opp av sengen, men han har vært helt fantastisk. Han har passet på så jeg har fått i meg mat, hostesaft, piller, kjørt meg til legevakten, han har kost med meg når jeg har hatt vondt og ikke minst har han blogget for meg. Han forteller meg hvor fin jeg er, selvom jeg ligger med håret til alle kanter, blå ringer under øynene og egentlig ser ut som et vrak, haha! Han er så snill med meg, og jeg er så takknemlig for at jeg har Aleksander. 

Aleksander er helt fantastisk, og det at han bruker to dager inne når det er kjempefint vær ute kun til å passe på meg setter jeg utrolig stor pris på. Jeg merker på han at dette er noe han vil, og det er ikke noe han gjør fordi han føler han må. Den gutten er så omsorgsfull og snill, og alle burde ha en Aleksander i livet sitt. 


Jeg synes det er sykt at han i det hele tatt har holdt ut med meg disse dagene, for jeg blir veldig klagete når jeg er syk. Jeg klager på alt, og blir veldig sutrete. Så tusen takk, Aleksander for at du er så tålmodig og ikke minst takk for at du blogget for meg i går♡

Jeg ser det er mange som vil at Aleksander skal blogge mer, og det kan vi få til. Det virket som at han synes det var gøy, så han er nok ikke vanskelig å be. 

Nå har jeg akkurat hatt besøk av Therese, hun kom opp med litt frukt til meg sånn at jeg skulle få i meg noe mat som er lett å svelge. Resten av dagen vet jeg ikke helt hva som skjer, men nå skal jeg først i dusjen. 

Vi blogges senere♡

 

 

10 kommentarer
    1. Du er heldig som har Aleksander❤️❤️ Dere er ett veldig fiint parr😍😍 Godt å høre at han tok så fint vare på deg igår!!!<333 Håper det kommer flere videoer med deg & Aleks snart💙💙💙💙

    2. Kan du ha spm runde på bloggen?❤️ Digger innleggene dine!! Vil du (og isabell) ha innkjøpsvideo fra London? Hadde vært gøy å se

    3. Så flink Aleks er til å skrive!! Skulle ikke tru han er dyslektiker… er jo flere som ikke har lese og skrive vansker som skriver dårligere enn han!!
      (Ikke riktig innlegg vet det men kmt på dette)
      Det kan funke å blande sitron, og honning i varmtvann… funket veldig godt på meg. Hosten forsvant mer eller mindre med en gang! Verdt et forsøk

    4. Jeg hadde tørrhoste i èn uke, hvor jeg vekte meg selv når jeg sov av hosteanfall.. var helt forferdelig! Jeg tok en “flu shot” og en “fireball shot” iløpet av en dag (de kan kjøpes på 7/11, er ikke alkohol men stappet med frukt osv), og dagen etter var stemmen min helt normal og hosten borte. Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg