Jeg er fortsatt redd

Hei dere!

Jeg har jo skrevet her på bloggen før at jeg er veldig redd for terror, og det burde jeg aldri ha skrevet. Så fort jeg er et sted nå får jeg kommentarer som "hvordan kan du være der når du er redd for terror?". Altså, selvfølgelig er jeg fortsatt redd, men jeg kan ikke la det påvirke hverdagen min såpass mye. Jeg tenker ofte tanker som at tenk om det skjer noe nå, men likevel kan jeg ikke slutte å dra steder.

Jeg kan ikke sitte inne fordi jeg er redd, da har disse syke menneskene vunnet. Det er jo frykt de vil skape.

Jeg var redd da jeg skulle til London i og med at det skjedde ting her for kun en uke siden. Billettene var bestilt for lenge siden, og jeg kunne ikke da droppe å dra fordi jeg er redd. Jeg må heller bare prøve å leve vanlig og ikke tenkte så mye over det. Jeg skal innrømme at jeg passer litt ekstra på, men det er jo helt greit.

Jeg er redd, men jeg må leve vanlig. Og til dere som tror jeg tuller med at jeg er redd, er dere virkelig seriøse?

17 kommentarer
    1. Det er så sant, vi må fortsette å leve normalt, selv om man har ekle tanker som surrer og forstyrer oss<3
      Lurte på om du kunne lage sminkevideoer med full face of:
      urban decay, mac, lumene, zoeva eller lignenfe merker? 🙂 hadde vært gøy viss du og Isabelle starter med en slik serie<3

    2. Terror er ikke noe man skal tøyse med, det er alvorlige saker og vi har mistet flere mennesker for det. Selvfølgelig skal man være litt “obs” når det gjelder det, vite hva du bør gjøre hvor du ikke bør reise osv. Men det er idioti å sitte å si at man ikke er redd selv om man reiser til et land det har vert terror i. Da skal vi heller være stolte, stolte at en av våre rollemodeller er så modig og reiser og viser oss hvordan vi bør være! <3
      Ikke la ISIS vinne!

    3. Jeg skjønner deg virkelig Martine!❤Sliter med akkurat det samme selv, og nøler ikke med å fortelle at jeg er redd siden det faktisk er sannheten. Men så fort jeg prøver å gjøre noe eller dra et sted jeg tideligere har sagt at jeg vil unngå på grunn av terror får jeg masse dårlige kommentarer.
      Der viktigste er at du trosser frykten og lever livet, og deg at du faktisk tør å gjøre det gir inspirasjon til så mange andre!❤

    4. Hei! For det første må jeg bare si at jeg synes du er en superpen jente! Men jeg bare lurer på om du selv synes foundationen du bruker er din farge? Du har sikkert fått tusen kommentarer på det, men den er jo helt gul i forhold til resten av kroppen din

    5. Kan ikke du pleeease lage en vlog ? Denne gangen uten Isabelle eller alex! En som går til leserene dine

    6. Det var med tanke på dette at du går av busser i Oslo…. Klart det er tøft av deg å reise, og selvfølgelig skal ikke tenoristene vinne ….. Man skal heller ikke stenge seg inne. Men du skrev også at du ikke likte deg der det var mye forskjellige mennesker, regner da med at du ikke er det i London heller, selv om dere bor meget sentralt……..

    7. Altså, det er bra du drar selv om du kanskje er litt redd. Det støtter jeg. Men det er ingen grunn til bekymring, dette er triste terror saker som hender fra tid til annen i den vestlige verdenen. Sjansene for at dette nettopp skal skje hver og enkelt av oss er så betraktelig liten at det egentlig ikke er noe å tenke over. Det som har skjedd den siste måneden er noe som foregår 24/7 i midtøsten. fortsett å vær takknemlige for alt vi har, lev som vi har gjort og ikke la noe frykt komme inn på oss. Det er større sjanser for at man er i 2 flyulykker i løpet av livet om man tar fly hver eneste dag, enn å havne oppe i en terror hendelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg