Ukens spørsmål 10

Hei dere!

Forrige uke ble det dessverre ikke nok tid til ukens spørsmål og jeg hadde utrolig mye å gjøre den fredagen i og med at finalen akkurat hadde vært. Nå blir det ukens spørsmål igjen hver fredag fremover, så husk at om dere har noen spørsmål er det bare å spørre!♡

 Hvor er genseren fra? Dette er nok det mest stilte spørsmålet, og det skjønner jeg for den er veldig fin! Denne genseren er fra NAKD og jeg har fått den sponset. 


Kan dere ha meetup? Vi skal faktisk ha det om ikke så alt for lenge. Kommer til å skrive det her på bloggen om et par dager, og håper å se så mange av dere som mulig da. Vi gleder oss hvertfall veldig!

Angrer du på at du slapp kula? Nei, det gjør jeg ikke. Det valget var rett for meg da, og jeg ville nok gjort det samme i dag. Uansett hvor mye hate jeg har gått igjennom den siste uken angrer jeg ikke, og jeg føler bare jeg blir sterkere og sterkere når folk prøver å trykke meg ned. 


Kan du og Aleksander lage fler videoer? Ja, det skal vi absolutt gjøre! Vi har filmet en vlogg fra da vi var i Stavanger sammen, og den kommer ut om ikke så alt for lenge. Vi skal også få til å lage flere videoer, for det var utrolig gøy!

Har du lyst på barn? Ja, jeg har kjempe lyst på barn! Jeg elsker barn, men jeg er nok ikke helt klar for det enda. Jeg gleder meg utrolig mye til den dagen jeg får barn, selvom det blir noen år til. 

Kan du vise frem veskene dine? Ja, det kan jeg gjøre om noen vil det? Jeg elsker vesker og jeg blir lykkelig over at drømmevesken snart er min! Jeg har noen vesker som jeg er utrolig glad i, så jeg kan vise de frem på bloggen i et eget innlegg. 


Hva synes du om at folk vippser Kevin så mye penger? Haha, jeg tenker faktisk å skrive et eget innlegg om dette. Jeg vet akkurat hva jeg mener om det, men det tar vi i et innlegg senere. 

Skal du bli storesøster? Ja, det skal jeg! Pappa og kjæresten hans venter en jente i oktober. Blir veldig rart med småbarn i familien igjen, men blir veldig koselig også♡

Kan du lage innkjøpsvideo når du kommer hjem? Ja, det var en god ide! Det skal jeg få til, for jeg elsker selv å se på innkjøpsvideoer. 

 

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg