Sminkevideo- jeg viser dere min festsminke♡

Innlegg i samarbeid med LYKO- annonse

Hei dere!

Herregud så lang tid jeg har brukt på å redigere denne sminkevideoen. Jeg føler alt har gått i mot meg, og macen nektet å samarbeide. Nå har jeg endelig fått redigert den klar, og jeg håper dere liker den! Alle produktene er som sagt fra LYKO og jeg har linket alle produktene under. Jeg synes forresten det var utrolig morsomt å spille inn en sminkevideo, så det kommer jeg helt klart til å gjøre igjen om det ønskes. 

Jeg har også fikset en rabattkode til dere: 15Martine. Denne rabattkoden varer frem til 1. juli♡

Husk å trykk på tannhjulet og 720p for best kvalitet, og abonner gjerne på kanalen vår som dere finner HER

Primer finner dere HER

Foundation finner dere HER

Concealer finner dere HER

Creamcontour kit finner dere HER

Pudder finner dere HER

Solpudder finner dere HER

Pudder contour kit finner dere HER

Blush finner dere HER

Highlighter finner dere HER

Dip Brow finner dere HER

Øyenskyggepalett finner dere HER

Eyeliner finner dere HER

Vippene finner dere HER

Vippelim finner dere HER

Mascara finner dere HER

Lipliner finner dere HER

Leppestift finner dere HER

Settingspray finner dere HER

Beautyblender finner dere HER

Kostene jeg brukte finner dere HER, HER og HER

 

53 kommentarer
    1. Hvafaenn!! Først bruker du evigheter på å legge sminkevideoen ut også er det sponsa??!!! Altså ingen her bryr oss om lyko, vi vil se de produktene du bruker til VANLIG. Ikke noe spons, at det går ann å være så keen på å tjene penger på ABSOLUTT HVERT ENESTE inlegg. Hadde faktisk gleder meg til å se sminkvideon din, men du er så kåt på penger hele fuckings tiden!

    2. Sara: Så og si alle produktene bruker jeg fast. Jeg fikk plukke ut mine favoritter slik at jeg kan få vise dere det 🙂 Så dette er produktene jeg bruker for tiden

    3. Utrolig bra video! Det er noe ved deg som jeg liker utrolig godt, klarer ikke sette fingeren på det! Stå på <3

    4. Husker ikke hvor det var, men du snakket engang om hva slags sminke du bruker til vanlig og hva slags til fest hvor du blandt annet sa at urban decay var beste fondation og lou minizor til vanlig highlight og becca til festhighlight. Også nevnte du flere produkter. Ingen av de du nevnte var fra lyko.

    5. Du er veldig flink Martine! Jeg er veldig lei av all hate du får fordi du fortjener det virkelig ikke! Sminkevideoen ble kjempebra:) håper du kan lage fler slike!

    6. Kan du lage en sminkevideo av sminken du brukte første dag på paradise eller kan du sminke Isabelle og hun sminker deg❤️ I vertfall jeg vil ha mer sminkevideoer❤

    7. Må bare si at videoen din var veldig bra og du er utrolig flink til å sminke.
      Det eneste som irriterer meg i videoen er lyden, den er helt forferdelig. Den er alt for skarp, så håper du kan fikse på det til neste video 🙂

    8. Hei Martine. Digget videoen din og jeg skal garantert kjøpe noe av det du brukte. Elsker bloggen din!! Jeg såg deg på Bieber konserten igår. Håper på og treffe deg en dag. Jeg vet dere har vært i Haugesund før, men lurte på om dere hadde planer og reise hit en gang til. Uansett masse lykke til videre med bloggen og alt! Du er en sterk jente og mye smartere enn man tror, du er mye mer enn bare et vidunderlig ansikt!! Jeg ble så glad når jeg så at du vant Paradise Hotel også!! Kjempe glad i deg!! – hilsen meg, bare kall meg Julius<33. Håper på svar💕

    9. Viss du er i Oslo kan jeg få en autograf av deg og Isabelle da?😂🇳🇴
      Værsåsnill og svar🙏🏻😂😊

    10. Hei Martine, du inspirerer meg ekstremt mye. Den sminken du brukte var så fin på deg!! Jeg elsker deg så sinnsykt mye❤️ Ikke slutt med det du gjør<33
      Du har vært idolet mitt lenge. Du og Isabell er mine forbilder og jeg det veldig opp til dere❤️
      Du gjør dagen min lysere Og bedre.
      Klem Amanda😊❤️

    11. Hvor er de vippene du brukte på paradise fra?😻 Vet du har sakt de er fra houseoflashes, men hvilken av de er det?😊 PS mulig det er de samme du hadde på paradise festen.

    12. Må bare si at alt dette hatet du får er utrolig latterlig!! Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å le, haha! Asså hvorfor skal folk rakke ned på andre så forbanna mye? Du legger så mye tid i å gjøre oss fornøyde. Håper virkelig du klarer å forstå at disse menneskene bare er sjalue tvers gjennom! Du er nydelig og utrolig flink, skjønner virkelig ikke hva folk kan ta deg på som er negativt… STÅ PÅ!!!! 💖💖

    13. Kan du lage en sminke video med egen produkter, sånn som urban decay Foundation du nevnte du brukte, også var det andre produkter som solpudder osv? 🙂 er kjempegøy å se sminkevideoer så dette må du gjøre mer, det liker alle jenter veldig godt <3

    14. Vet du hva? Jeg digger deg.
      Du er rett og slett en helt fantastisk jente. Jeg tror ikke det finnes noe vondt i deg. Jeg blir glad av å se deg smile og du er bare ufattelig søt. Heterofil jente her altså. Jeg er ikke opptatt av sminke eller blogg, jeg har også kjæreste, men likevel så ser jeg denne videoen og jeg blir litt betatt av deg. Du er helt rå. Jeg blir litt flau over å se hva noen finner på å skrive til deg. Får lyst til å skjerme deg for hatet, men det kan jeg jo ikke. Men jeg tenkte at jeg i hvert fall kunne skrive en hyggelig kommentar om hva jeg (og majoriteten nok også) tenker. Min første kommentar på en blogg noensinne. Jeg ser du blir sponset, og får mange kule muligheter, og jeg ser rett og slett ikke noe negativt med det, det er jo sånn det har blitt. Men det som er så bra med deg er jo at du er jo dønn ærlig om det. Jeg har fått med meg at det er viktig at dere merker innlegg og sånn. Men du prøver ikke å skjule det ved å skrive “annonse” i bitteliten skrift i et hjørne. Du skjuler ikke at det er spons, det er det første du sier, og du forklarer hvorfor, hvem og hva. Noen reagerer nok litt ekstra fordi de faktisk får med seg at det er spons, men du gjør jo bare noe helt rett.
      Mvh J22

    15. Hei Martine
      Jeg ELKSER bloggen din.
      Her er et tips til en video jeg har veldig lyst til å se:
      En video der du og Aleks sminker hverandre og du kan ikke fortelle Aleks hva de forskjellige produktene er. Det hadde vært veldig morsomt å se han gjøre det og mest sannsynlig ikke ha en anelse om hvor produktene skal. Og se resultatet da❤️❤️❤️

    16. Hei æ elska videoen din og æ syns du sminke dæ dritpent❤ Også elske æ måten du sir real techniques på, må flire litt (på en positiv måte)❤ dt eneste æ ikkje like va at kamerae ditt va litt blurry ofte, men ellers så likte æ videoen din❤ Neste gang kan du lage en video av din egen sminke (som ikkje er i sammarbeide med noen sminkeprodukter)

    17. Kan du/dere Please lage en video hvor dere påfører alle deres leppestifter osv? Er så gøy å se slike videoer, ikke minst så får man litt mer tillit når en viser frem mange fine uten at det da er sponset….

    18. TUSEN TUSEN TAKK ! Fantastisk sminkevideo! Ikke bry deg om de som klager på spons! Folk som kan sminke vet at det handler om teknikk og ikke bare produkter. Forskjellige mennesker bruker forskjellig sminke, dog digger jeg at du viser hvordan du legger sminken og tar oss gjennom det steg for steg! Så igjen TAKK! Lærte masse ! Smask på deg 🙂

    19. Et tips er å farge brynene med brynsfarge (brun eller svart i merket Depend på HM, skikkelig fint) istedenfor å tegne på bryn. Naturlige bryn er mye finere.
      Bortsett fra det; du er så skjønn!

    20. Flott video! 🙂
      Og tusen takk for 15% rabbat 😀 Sparte 710kr, gleder meg til å teste ut produktene.
      Lag gjerne flere sminke videoer, kunne tenkt meg en litt mer hverdagslig sminke video!

    21. Bra sminkevideo 😊 Du får det til å se så lett ut, har vel vært litt øvelse gjennom mnd el år for å få til et så bra resultat?
      Vil gjerne se en sminkevideo med de produktene du har nevnt i et tidligere innlegg 😃

    22. Kan du spørre aleks om å legge ut en video på bloggen din der han viser hvordan han fikser håret sitt?

    23. Hei Martine!
      Ville bare komme med litt konstruktiv kritikk, ikke noe galt altså! Men prøv å få deg selv litt mer i fokus på kameraet når du filmer, i tillegg havner du litt ute i kanten av bildet, slik at bildet blir mørkt. Er lurt å ha et speil bak deg eller et kamera hvor du kan vri skjermen slik at du ser akkurat hva du driver med + kvaliteten på filmen. Kanskje mer zoom-inn, og tydeligere kvalitet! Det får det til å se + profesjonelt ut. Veldig flink til å sminke er du, men tenkte bare å si ifra slik at du får enda bedre videoer fremover. RingLight + Photobox er perfekt for klarere lys.
      Fortsett med det du gjør! 🙂

    24. Hei! Så utrolig fin look, du er kjempe flink med sminke 🙂 lurer bare på en ting. Hvordan klarer du å unngå å få linjer under øynene når du bruker så masse forskjellig sminke der? Får linjer når jeg bare bruker foundation liksom.. er så sykt plagsomt 🙁
      Må foresten si at jeg elsker bloggen din! Alltid så blid å fornøyd. Skiller deg skikkelig ut fra andre bloggere som er skikkelig overfladisk og alltid har et pokerface på bilder og i videoer. Fortsett sånn 😄 Kos deg masse i London og ha en kjempe fin helg! Klem

    25. Hvorfor svarer du ikke på hvor toppen din kommer fra? Er så mange som spør, og det går over flere innlegg. Du svarer jo på andre ting.

    26. Hei! Likte videoen veldig godt. Det siste året har jeg falt veldig for sminke, og interessen blir bare større og større. Jeg er så glad for at du blogger om anbefalt sminke og lager videoer. Enda mer glad ble jeg når jeg såg at sminken du reklamerte for ikke var særlig dyr heller. Jeg har det siste året kjøpt endel dyr sminke, da jeg har tenkt at dette må jo være det beste. Men jeg kommer til å bestille flere av produktene du reklamerte for i videoen, definitivt!
      Et lite spørsmål angående settingspray: Er det nyx sin du er mest fornøyd med? Du sa i videoen at du ikke kunne leve uten spray, men gjaldt det den sprayen, eller er det en annen du er mer fornøyd med?
      Tusen takk for fine innlegg og videoer! Du er vakker!
      Hilsen Malin 🙂

    27. Martine!! Du er helt sykt pen og alt. Du fortjente å vinne pærra😂 Jeg bare lurte på om du kunne laget flere videoer med Aleks?😂 Dere er sykt søte❤

    28. Du er flink, Martine 🙂 de som skriver negativt er nok bare misunnelige 🙂 gleder meg til flere videoer og challenges 🙂

    29. Hei!
      I et annet innlegg skrev du hvilken sminke du brukte og jeg kjøpte den sminken, blant annet urban decay foundationen. Nå føler jeg meg faktisk litt lurt, her har du jo helt annen sminke, ingenting av det samme. Kan du lage video av hvordan du sminker deg med sminken du skrev om i det andre innlegget? Dette er å lyve for oss og få oss til å bruke penger på all mulig sminke som du forandrer hver gang du får ny spons.

    30. Hahaha SIRI Det er det dummeste jeg har hørt! Hun fikk ikke dere til å kjøpe sminken fet er et valg du tar selv! Og fet får Ann å bytte ut om man finner noe man liker bedre …. Hhahahaha er det mulig

    31. Til Siw Hagen: du trenger ikke å bli så hissig, poenget mitt var om hun kan lage en video med den sminken hun anbefalte for noen uker siden da noen av oss gikk til innkjøp av den og har ventet i spenning på video med denne sminken

    32. Så pen du er! Og du virker som et godt menneske tvers gjennom. Digger det. En ting jeg reagerte på var måten du påførte foundation på.. alltid lest, hørt og sett videoer der de sier at man skal dabbe foundation inn i huden, ikke “dra” den over fjeset. Det bidrar blant annet til at exfoliering i fjeset starter, – at man drar i de døde hudcellene som kan skape et ruglete resultat (kontra dabbing hvor man forsiktig dabber sminken inn i huden). Sluttresultatet var jo bra da 😊 men skulle gjerne sett deg dabbe istedetfor å dra, får liksom litt noia etter alle “don’ts” videoene på yt.. 😅 Hehe!
      Håper du her en fin dag! Gleder meg til neste video. J24.

    33. Hei! Dette er overhodet ikke ment som kritikk til måten du sminker deg, men jeg fikk et tips fra en venninne fordi jeg gjorde det samme tidligere, så tenkte bare å kommentere det her. Ettersom kontur skal skyggelegge ansiktet kan det fort se veldig “plastikk” og unaturlig ut når man drar den for langt ned mot munnen, slik du gjør (og jeg gjorde før). I hovedsak burde man tenke at man aldri skal gå lengre enn halvveis fra øret og ned mot munnen – men det er selvfølgelig veldig individuelt! Jeg tenkte det var bare tull, men prøvde å gjøre det litt kortere og heller ha solpudderet lengre ned, og det ser mye mer naturlig og fint ut (på meg i alle fall). Du er uansett utrolig vakker! 🙂

    34. Hei!
      Du er kjempe flott og helt rå på å sminke deg. Om jeg skal sette fingeren på én ting, så hadde det vært supert om neste video var noe kortere – så hadde den vært en innertier hos meg!
      Men til å være første gang du lager en sånn video, er det naturligvis forståelig!
      Håper forresten du ikke bryr deg om hva 10-12 år gamle drittunger skriver til deg. Dør av “pengekåt” ett eller annet. Assa, please.
      You go girl!

    35. Tusen takk!! Jeg kjøper aldri sminke annet enn enkle greier fra HM, fordi jeg verken vet eller orker å prøve og lete etter ting som kan være fint og kledelig på meg. Nå har jeg handla masse ny sminke etter denne videoen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg